시장 점유율 및 예측 : 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼(2023-2028년), 아시아(일본 및 중국 제외)(2개 보고서 번들)
Market Share and Forecast: Account-Based Marketing (ABM) Platforms, 2023-2028, Asia (Excluding Japan and China) (Bundle of Two Reports)
상품코드 : 1609483
리서치사 : QKS Group
발행일 : 2024년 12월
페이지 정보 : 영문 110 Pages
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한글목차

이 제품에는 두 가지 보고서가 포함되어 있습니다 : 시장 점유율 및 시장 예측

QKS그룹은 중국과 일본을 제외한 아시아 지역에서 2028년까지 계정기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장이 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예측했습니다.

중국과 일본을 제외한 아시아 지역에서는 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장이 빠르게 성장하고 있으며, 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다. 이 지역에서는 디지털 전환에 대한 노력이 가속화되고 있으며, 비즈니스와 IT의 전략적 연계에 대한 필요성이 증가함에 따라 ABM 솔루션의 도입이 증가하고 있습니다. 일본과 중국을 제외한 아시아 전역의 기업들은 프로세스 최적화, 의사결정 강화, 혁신 촉진에 있어 ABM 툴의 가치를 점점 더 많이 인식하고 있습니다. 이에 따라 ABM 플랫폼 도입이 크게 증가하고 있습니다. 이는 기업들이 운영을 간소화하고, 민첩성을 향상시키며, 역동적인 시장 환경에서 경쟁력을 확보하기 위해 노력하고 있기 때문입니다.

QKS 그룹은 "계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼은 B2B 기업의 마케팅과 영업팀이 협력하여 최적의 계정을 타겟팅하고 지속적인 고객 참여를 통해 타겟 계정의 구매 경험을 개인화할 수 있도록 지원하는 기술"이라고 정의합니다. ABM 플랫폼은 타겟 계정 목록 작성, 계획, 보고, 실행 가능한 캠페인으로 데이터 정리, 캠페인 실행을 통해 더 나은 의사결정을 내릴 수 있도록 도와주는 기술"이라고 정의하고 있습니다. 연락처-투-어카운트 인사이트를 제공하고, 계정 간 리드 육성을 촉진합니다. 이 플랫폼을 통해 마케팅 및 영업팀은 영업 주기를 단축하고 더 높은 ROI와 우수한 고객 경험을 제공하기 위한 활동을 창출할 수 있다"고 설명했습니다.

시장 전망 설명

QKS그룹은 계정 기반 마케팅(Account Based Marketing, ABM) 플랫폼 시장이 중국과 일본을 제외한 아시아 지역에서 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상한다고 밝혔습니다. 일본을 제외한 아시아와 중국의 ABM 시장 전망은 매우 유망하며, 강력한 성장세가 지속될 것으로 예상됩니다. 기업들이 개인화된 마케팅과 전략적 고객 참여에 대한 우선순위를 계속 높여가고 있는 가운데, 첨단 ABM 플랫폼의 채택이 확대될 것으로 보입니다. 데이터 분석, 인공지능, 머신러닝의 혁신이 주요 원동력이 되어 보다 정확한 타겟팅과 ROI를 향상시킬 수 있을 것입니다. 이 지역 기업들은 고객 경험 향상과 마케팅 전략의 통합에 중점을 두고 ABM을 마케팅 활동의 핵심 요소로 삼을 것으로 보입니다. 또한, 산업별 ABM 솔루션이 등장하면서 ABM이 비즈니스 목표 달성과 성공에 기여하는 역할이 더욱 강화될 것으로 보입니다.

QKS 그룹은 "계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼은 B2B 기업의 마케팅과 영업팀이 협력하여 최적의 계정을 타겟팅하고 지속적인 고객 참여를 통해 타겟 계정의 구매 경험을 개인화할 수 있도록 지원하는 기술"이라고 정의합니다. ABM 플랫폼은 타겟 계정 목록 작성, 계획, 보고, 실행 가능한 캠페인으로 데이터 정리, 캠페인 실행을 통해 더 나은 의사결정을 내릴 수 있도록 도와주는 기술"이라고 정의하고 있습니다. 연락처-투-어카운트 인사이트를 제공하고, 계정 간 리드 육성을 촉진합니다. 이 플랫폼을 통해 마케팅 및 영업팀은 영업 주기를 단축하고 더 높은 ROI와 우수한 고객 경험을 제공하기 위한 활동을 수행할 수 있다"고 말했습니다.

목차

Market Share:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 점유율 분석

제4장 기업 개요

제5장 부록

Market Forecast:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 예측 분석

제4장 기업 개요

제5장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.

QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Market is Projected to Register a CAGR of above average by 2028 in Asia ex China & Japan.

The Asia ex China & Japan region is experiencing rapid growth in the account-based marketing (ABM) market, with an above-average CAGR projected by 2028. The region's accelerating digital transformation efforts and the growing need for strategic alignment between business and IT are driving the adoption of ABM solutions. Companies across Asia ex Japan & China are increasingly recognizing the value of ABM tools in optimizing processes, enhancing decision-making, and fostering innovation. This has led to a significant rise in the implementation of ABM platforms, as businesses strive to streamline operations, improve agility, and gain a competitive edge in the dynamic market environment.

QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."

Market Forecast Description:

QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Market is Projected to Register a CAGR of above average by 2028 in Asia ex China & Japan. The future of the ABM market in Asia ex Japan & China is highly promising, with expectations of sustained strong growth. As organizations continue to prioritize personalized marketing and strategic customer engagement, the adoption of advanced ABM platforms will expand. Innovations in data analytics, artificial intelligence, and machine learning will be key drivers, enabling more precise targeting and improved ROI. Companies in the region are likely to emphasize enhancing customer experience and integrating marketing strategies, positioning ABM as a crucial element of their marketing efforts. The market may also witness a trend towards industry-specific ABM solutions, further solidifying ABM's role in achieving business objectives and driving success.

QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."

TABLE OF CONTENTS

Market Share:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Share Analysis

Chapter 04: Company Profile

Chapter 05: Appendix

Market Forecast:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Forecast Analysis

Chapter 04: Company Profile

Chapter 05: Appendix

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