시장 점유율 및 예측 : 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼(2023-2028년), 전 세계 시장 점유율 및 예측(2개 보고서 번들)
Market Share and Forecast: Account-Based Marketing (ABM) Platforms, 2023-2028, Worldwide (Bundle of Two Reports)
상품코드 : 1609474
리서치사 : QKS Group
발행일 : 2024년 12월
페이지 정보 : 영문 110 Pages
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한글목차

시장 점유율에 대한 설명

QKS그룹은 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장이 2028년까지 11.4%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 것으로 전망한다고 밝혔습니다.

계정 기반 마케팅(Account Based Marketing, ABM) 플랫폼은 B2B 조직이 가장 가치 있는 계정과 기회에 초점을 맞춘 데이터 기반 타겟팅 캠페인을 실행할 수 있도록 지원하는 중요한 기술 범주로 부상하고 있습니다. 핵심 ABM 플랫폼은 마케터가 기업 통계, 기술 통계, 의향 모니터링, 예측 분석 등 풍부한 데이터 세트를 기반으로 이상적인 고객 프로파일에 맞는 전략적 계정 부문을 식별하고 구축할 수 있게 해준다, 주요 계정을 정의한 후 각 계정에 맞는 개인화된 멀티채널 경험을 설계할 수 있는 중심 허브를 제공합니다. 이 오케스트레이션은 타겟팅 광고, 직접 메일, 선물과 같은 아웃바운드 채널과 웹 개인화, 채팅 전개, 세일즈 인에이블먼트와 같은 인바운드 인게이지먼트에 걸쳐 이루어집니다. 이 과정을 통해 ABM 플랫폼은 인게이지먼트, 어트리뷰션, 수익에 미치는 영향에 대한 종합적인 계정 단위의 분석을 통해 전략을 최적화할 수 있습니다.

시장 전망 설명

QKS Group은 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼이 2028년까지 11.40%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 것으로 예측한다고 밝혔습니다.

계정 기반 마케팅(Account Based Marketing, ABM) 플랫폼은 B2B 조직이 가장 가치 있는 계정과 기회에 초점을 맞춘 데이터 기반 타겟팅 캠페인을 실행할 수 있도록 지원하는 중요한 기술 범주로 부상하고 있습니다. 핵심 ABM 플랫폼은 마케터가 기업 통계, 기술 통계, 인텐트 모니터링, 예측 분석 등 풍부한 데이터 세트를 기반으로 이상적인 고객 프로파일에 맞는 전략적 계정 부문을 식별하고 구축할 수 있게 해줍니다. ABM 플랫폼은 주요 계정을 정의한 후, 각 계정에 맞는 개인화된 멀티채널 경험을 설계할 수 있는 중심 허브를 제공합니다. 이 오케스트레이션은 타겟팅 광고, 직접 메일, 선물과 같은 아웃바운드 채널과 웹 개인화, 채팅 전개, 세일즈 인에이블먼트와 같은 인바운드 인게이지먼트에 걸쳐 이루어집니다. 이 과정을 통해 ABM 플랫폼은 인게이지먼트, 어트리뷰션, 수익에 미치는 영향에 대한 종합적인 계정 단위의 분석을 통해 전략을 최적화할 수 있습니다.

목차

Market Share:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 분석

제4장 시장 점유율 분석

제5장 기업 개요

제6장 부록

Market Forecast:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 분석

제4장 시장 예측 분석

제5장 기업 개요

제6장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.

Market Share Description:

QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Market is Projected to Register a CAGR of 11.4% by 2028.

Account-based marketing platforms have emerged as a critical technology category enabling B2B organizations to execute targeted, data-driven campaigns focused on their highest-value accounts and opportunities. At their core, ABM platforms allow marketers to identify and build segments of strategic accounts fitting an ideal customer profile based on rich data sets like firmographics, technographics, intent monitoring, and predictive analytics. With key accounts defined, ABM platforms then provide a central hub to design personalized multi-channel experiences tailored for each account. This orchestration spans both outbound channels like targeted advertising, direct mail, and gifting, as well as inbound engagement through web personalization, chat deployments, and sales enablement. Throughout the process, ABM platforms capture comprehensive account-level analytics on engagement, attribution, and revenue impact to optimize strategies.

QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."

Market Forecast Description:

QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Platform Projected to Register a CAGR of 11.40% by 2028.

Account-based marketing platforms have emerged as a critical technology category enabling B2B organizations to execute targeted, data-driven campaigns focused on their highest-value accounts and opportunities. At their core, ABM platforms allow marketers to identify and build segments of strategic accounts fitting an ideal customer profile based on rich data sets like firmographics, technographics, intent monitoring, and predictive analytics. With key accounts defined, ABM platforms then provide a central hub to design personalized multi-channel experiences tailored for each account. This orchestration spans both outbound channels like targeted advertising, direct mail, and gifting, as well as inbound engagement through web personalization, chat deployments, and sales enablement. Throughout the process, ABM platforms capture comprehensive account-level analytics on engagement, attribution, and revenue impact to optimize strategies.

TABLE OF CONTENTS

Market Share:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Analysis

Chapter 04: Market Share Analysis

Chapter 05: Company Profile

Chapter 06: Appendix

Market Forecast:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Analysis

Chapter 04: Market Forecast Analysis

Chapter 05: Company Profile

Chapter 06: Appendix

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