시장 점유율 및 예측 : 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼(2023-2028년), 서유럽(2개 보고서 번들)
Market Share and Forecast: Account-Based Marketing (ABM) Platforms, 2023-2028, Western Europe (Bundle of Two Reports)
상품코드 : 1609475
리서치사 : QKS Group
발행일 : 2024년 12월
페이지 정보 : 영문 110 Pages
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한글목차

시장 점유율에 대한 설명

QKS 그룹은 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장이 2028년까지 서유럽에서 평균 CAGR을 나타낼 것으로 예측한다고 밝혔습니다.

서유럽의 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장은 안정적이며, 2028년까지 평균 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다. 안정적 성장의 원동력은 현재 진행 중인 디지털 전환에 대한 노력과 다양한 산업에서 비즈니스와 IT의 전략적 연계에 대한 필요성에 기인하고 있습니다. 서유럽의 조직들은 프로세스를 최적화하고, 효과적인 의사결정을 촉진하며, 혁신을 추진하는 데 있어 ABM 도구의 가치를 지속적으로 인식하고 있습니다. 따라서 ABM 플랫폼은 지속적으로 채택되고 있으며, 기업들은 이러한 솔루션을 활용하여 운영을 간소화하고, 민첩성을 높이고, 성숙한 시장 환경에서 경쟁력을 유지하기 위해 노력하고 있습니다.

시장 전망

QKS 그룹은 서유럽의 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장이 2028년까지 평균 CAGR을 나타낼 것으로 예상한다고 밝혔습니다.

서유럽의 계정 기반 마케팅(Account Based Marketing, ABM) 플랫폼 시장의 미래는 꾸준한 발전과 점진적인 혁신이 특징입니다. 기업들이 개인화된 마케팅과 전략적 고객 참여에 계속 집중하는 가운데 ABM 플랫폼의 채택은 앞으로도 계속 중요할 것입니다. 데이터 분석, 인공지능, 머신러닝의 기술 발전이 시장의 진화에 기여하고, 보다 정확한 타겟팅과 ROI 향상을 가능하게 할 것으로 예상됩니다. 서유럽 기업들은 고객 경험을 개선하고 마케팅 전략을 통합하는 데 우선순위를 두어 ABM이 마케팅 툴킷의 중요한 구성 요소로 남을 것으로 보입니다. 시장은 또한 특정 산업의 요구에 맞는 보다 전문적인 ABM 솔루션으로 전환하여 비즈니스 목표를 달성하는 데 있어 ABM의 전략적 중요성을 강화할 것으로 보입니다.

목차

Market Share:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 점유율 분석

제4장 기업 개요

제5장 부록

Market Forecast:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 예측 분석

제4장 기업 개요

제5장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.

Market Share Description:

QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Market is Projected to Register a CAGR of average by 2028 in Western Europe.

Western Europe presents a stable market for account-based marketing (ABM) platforms, with the market projected to register an average CAGR by 2028. While growth is steady, it is driven by the ongoing digital transformation initiatives and the need for strategic alignment between business and IT across various industries. Organizations in Western Europe continue to recognize the value of ABM tools in optimizing processes, facilitating effective decision-making, and driving innovation. This has led to a consistent adoption of ABM platforms, as businesses leverage these solutions to streamline operations, enhance agility, and maintain competitiveness in a mature market environment.

QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."

Market Forecast Description:

QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Market is Projected to Register a CAGR of average by 2028 in Western Europe.

The future of the ABM market in Western Europe is characterized by steady progress and gradual innovation. As companies continue to focus on personalized marketing and strategic customer engagement, the adoption of ABM platforms will remain important. Technological advancements in data analytics, artificial intelligence, and machine learning are expected to contribute to the market's evolution, enabling more precise targeting and better ROI. Western European businesses are likely to prioritize enhancing customer experience and integrating marketing strategies, ensuring ABM remains a critical component of their marketing toolkit. The market may also see a shift towards more specialized ABM solutions tailored to specific industry needs, reinforcing the strategic importance of ABM in achieving business goals.

QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."

TABLE OF CONTENTS

Market Share:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Share Analysis

Chapter 04: Company Profile

Chapter 05: Appendix

Market Forecast:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Forecast Analysis

Chapter 04: Company Profile

Chapter 05: Appendix

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