시장 점유율 및 예측 : 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼(2023-2028년), 중동 및 아프리카(2개 보고서 번들)
Market Share and Forecast: Account-Based Marketing (ABM) Platforms, 2023-2028, Middle East and Africa (Bundle of Two Reports)
상품코드 : 1609477
리서치사 : QKS Group
발행일 : 2024년 12월
페이지 정보 : 영문 110 Pages
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한글목차

이 제품에는 두 가지 보고서가 포함되어 있습니다 : 시장 점유율 및 시장 예측

QKS그룹은 중동 및 아프리카의 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장이 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상한다고 밝혔습니다.

중동 및 아프리카(MEA) 지역의 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장은 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상되며, 괄목할 만한 성장세를 보이고 있습니다. 이 지역에서는 디지털 전환에 대한 노력이 활발히 진행되고 있으며, 비즈니스와 IT의 전략적 연계 필요성이 ABM 솔루션 도입을 촉진하고 있습니다. 중동 및 아프리카 기업들은 ABM 툴이 프로세스를 최적화하고, 의사결정을 강화하며, 혁신을 촉진하는 데 도움이 된다는 사실을 인식하고 있습니다. 그 결과 ABM 플랫폼 도입이 크게 증가하고 있습니다. 이는 기업들이 업무를 간소화하고, 민첩성을 향상시키며, 역동적인 시장 환경에서 경쟁력을 확보하기 위한 것입니다.

QKS 그룹은 "계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼은 B2B 기업의 마케팅과 영업팀이 협력하여 최적의 계정을 타겟팅하고 지속적인 고객 참여를 통해 타겟 계정의 구매 경험을 개인화할 수 있도록 지원하는 기술"이라고 정의합니다. ABM 플랫폼은 타겟 계정 목록 작성, 계획, 보고, 실행 가능한 캠페인으로 데이터 정리, 캠페인 실행을 통해 더 나은 의사결정을 내릴 수 있도록 도와주는 기술"이라고 정의하고 있습니다. 연락처-투-어카운트 인사이트를 제공하고, 계정 간 리드 육성을 촉진합니다. 이 플랫폼을 통해 마케팅 및 영업팀은 영업 주기를 단축하고 더 높은 ROI와 우수한 고객 경험을 제공하기 위한 활동을 창출할 수 있다"고 설명했습니다.

시장 전망 설명

QKS 그룹은 중동 및 아프리카의 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장이 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상한다고 밝혔습니다. 중동 및 아프리카(MEA) ABM 시장의 미래는 밝고 지속적인 성장과 혁신이 예상됩니다. 이 지역 기업들이 개인화된 마케팅과 전략적 고객 참여를 점점 더 많이 채택함에 따라 고급 ABM 플랫폼에 대한 수요가 증가할 것으로 예상됩니다. 데이터 분석, 인공지능, 머신러닝의 기술 발전이 시장을 주도해 보다 정확한 타겟팅과 ROI를 향상시킬 것으로 예상됩니다. 중동 및 아프리카의 기업들은 고객 경험 향상과 마케팅 전략 통합에 초점을 맞추고 ABM을 마케팅 활동의 중요한 부분으로 삼을 가능성이 높습니다. 또한, 다양한 산업별 특성에 맞는 특화된 ABM 솔루션이 등장할 가능성이 있으며, 이는 비즈니스 성공을 위한 ABM의 중요한 역할을 더욱 강화할 것입니다.

QKS 그룹은 "계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼은 B2B 조직의 마케팅과 영업팀이 협력하여 최적의 계정을 타겟팅하고 지속적인 고객 참여를 통해 타겟 계정의 구매 경험을 개인화할 수 있도록 지원하는 기술"이라고 정의합니다. ABM 플랫폼은 타겟 계정 목록 작성, 계획, 보고, 실행 가능한 캠페인으로 데이터 정리, 캠페인 실행을 통해 더 나은 의사결정을 내릴 수 있도록 도와주는 기술"이라고 정의하고 있습니다. 연락처-투-어카운트 인사이트를 제공하고, 계정 간 리드 육성을 촉진합니다. 이 플랫폼을 통해 마케팅 및 영업팀은 영업 주기를 단축하고 더 높은 ROI와 우수한 고객 경험을 제공하기 위한 활동을 수행할 수 있다"고 말했습니다.

목차

Market Share:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 점유율 분석

제4장 기업 개요

제5장 부록

Market Forecast:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 예측 분석

제4장 기업 개요

제5장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.

QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Market is Projected to Register a CAGR of above average by 2028 in Middle East & Africa.

The Middle East and Africa (MEA) region is experiencing notable growth in the account-based marketing (ABM) market, with an above-average CAGR projected by 2028. The region's increasing digital transformation efforts and the need for strategic alignment between business and IT are driving the adoption of ABM solutions. Companies in MEA are increasingly recognizing the benefits of ABM tools in optimizing processes, enhancing decision-making, and fostering innovation. This has resulted in a significant rise in the implementation of ABM platforms, as businesses seek to streamline operations, improve agility, and gain a competitive edge in the dynamic market environment.

QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."

Market Forecast Description:

QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Market is Projected to Register a CAGR of above average by 2028 in Middle East & Africa. The future of the ABM market in the Middle East and Africa (MEA) is bright, with continued growth and innovation expected. As organizations in the region increasingly embrace personalized marketing and strategic customer engagement, the demand for advanced ABM platforms will rise. Technological advancements in data analytics, artificial intelligence, and machine learning are anticipated to drive the market forward, enabling more precise targeting and better ROI. MEA companies are likely to focus on enhancing customer experience and integrating marketing strategies, making ABM a vital part of their marketing efforts. Additionally, the market may see the emergence of specialized ABM solutions tailored to the unique needs of various industries, reinforcing ABM's critical role in achieving business success.

QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."

TABLE OF CONTENTS

Market Share:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Share Analysis

Chapter 04: Company Profile

Chapter 05: Appendix

Market Forecast:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Forecast Analysis

Chapter 04: Company Profile

Chapter 05: Appendix

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