이 제품에는 두 가지 보고서가 포함되어 있습니다 : 시장 점유율 및 시장 예측
QKS 그룹은 라틴아메리카의 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장이 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상한다고 밝혔습니다.
라틴아메리카의 계정 기반 마케팅(Account Based Marketing, ABM) 플랫폼 시장은 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다. 이 지역에서는 디지털 전환의 확산과 비즈니스와 IT의 전략적 연계에 대한 수요가 증가함에 따라 효과적인 ABM 솔루션에 대한 요구가 증가하고 있습니다. 라틴아메리카 기업들은 ABM 툴이 프로세스를 최적화하고 의사결정을 강화하며 혁신을 촉진하는 데 도움이 된다는 사실을 인식하고 있습니다. 이에 따라 ABM 플랫폼의 도입이 크게 증가하고 있으며, 기업들은 업무 간소화, 민첩성 향상, 역동적인 시장 환경에서의 경쟁력 확보를 위해 ABM 플랫폼을 도입하고 있습니다.
QKS그룹은 "계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼은 B2B 기업의 마케팅과 영업팀이 협력하여 최적의 계정을 타겟팅하고 지속적인 고객 참여를 통해 타겟 계정의 구매 경험을 개인화할 수 있는 기술"이라고 정의하고 있습니다. ABM 플랫폼은 타겟 계정 목록 생성, 계획, 보고, 실행 가능한 캠페인으로 데이터 정리, 캠페인 실행을 통해 더 나은 의사결정을 할 수 있도록 도와주는 기술"이라고 정의하고 있습니다. 연락처-투-어카운트 인사이트를 제공하고, 계정 간 리드 육성을 촉진합니다. 이 플랫폼을 통해 마케팅 및 영업팀은 영업 주기를 단축하고 더 높은 ROI와 우수한 고객 경험을 제공하기 위한 활동을 창출할 수 있다"고 설명했습니다.
QKS 그룹은 라틴아메리카의 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장이 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상한다고 밝혔습니다.
라틴아메리카 ABM 시장의 미래는 지속적인 성장과 혁신으로 점쳐지고 있습니다. 이 지역 기업들이 개인화된 마케팅과 전략적 고객 참여를 점점 더 많이 수용함에 따라 고급 ABM 플랫폼에 대한 수요가 증가할 것으로 예상됩니다. 데이터 분석, 인공지능, 머신러닝의 기술 발전은 시장을 더욱 촉진하여 보다 정확한 타겟팅과 ROI 향상을 가능하게 할 것으로 예상됩니다. 라틴아메리카 기업들은 고객 경험 향상과 마케팅 전략의 통합을 더욱 중요하게 여기며 ABM을 마케팅의 중요한 부분으로 삼을 가능성이 높습니다. 또한, 다양한 산업별 특성에 맞는 특화된 ABM 솔루션이 등장할 가능성도 있어, ABM이 비즈니스 성공을 위한 중요한 역할을 더욱 강화할 것으로 보입니다.
QKS그룹은 "계정 기반 마케팅(Account Based Marketing, ABM) 플랫폼은 B2B 기업의 마케팅과 영업팀이 협력하여 최적의 고객을 타겟팅하고 지속적인 고객 참여를 통해 타겟 고객의 구매 경험을 개인화할 수 있는 기술"이라고 정의하고 있습니다. ABM 플랫폼은 타겟 계정 목록 생성, 계획, 보고, 실행 가능한 캠페인으로 데이터 정리, 캠페인 실행을 통해 더 나은 의사결정을 가능하게 하는 기술이다"라고 정의하고 있습니다. 연락처-투-어카운트 인사이트를 제공하고, 계정 간 리드 육성을 촉진합니다. 이 플랫폼을 통해 마케팅 및 영업팀은 영업 주기를 단축하고 더 높은 ROI와 우수한 고객 경험을 제공하기 위한 활동을 수행할 수 있다"고 말했습니다.
This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.
QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Market is Projected to Register a CAGR of above average by 2028 in Latin America.
Latin America is experiencing robust growth in the account-based marketing (ABM) market, with projections indicating an above-average CAGR by 2028. The region's increasing adoption of digital transformation and the growing demand for strategic alignment between business and IT have driven the need for effective ABM solutions. Companies in Latin America are increasingly recognizing the benefits of ABM tools in optimizing processes, enhancing decision-making, and fostering innovation. This has led to a significant rise in the implementation of ABM platforms, as businesses strive to streamline operations, improve agility, and gain a competitive edge in the dynamic market environment.
QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."
QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Market is Projected to Register a CAGR of above average by 2028 in Latin America.
The future of the ABM market in Latin America is poised for continued growth and innovation. As organizations in the region increasingly embrace personalized marketing and strategic customer engagement, the demand for advanced ABM platforms will rise. Technological advancements in data analytics, artificial intelligence, and machine learning are expected to further propel the market, enabling more precise targeting and better ROI. Latin American companies are likely to place greater emphasis on enhancing customer experience and integrating marketing strategies, making ABM a vital part of their marketing arsenal. Additionally, the market may see the emergence of specialized ABM solutions tailored to the unique needs of various industries, reinforcing ABM's critical role in achieving business success.
QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."