시장 점유율 및 예측 : 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼(2023-2028년), 중국(2개 보고서 번들)
Market Share and Forecast: Account-Based Marketing (ABM) Platforms, 2023-2028, China (Bundle of Two Reports)
상품코드 : 1609480
리서치사 : QKS Group
발행일 : 2024년 12월
페이지 정보 : 영문 110 Pages
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한글목차

이 제품에는 두 가지 보고서가 포함되어 있습니다 : 시장 점유율 및 시장 예측

QKS그룹은 중국의 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장이 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상한다고 밝혔습니다.

중국 계정 기반 마케팅(Account Based Marketing, ABM) 플랫폼 시장은 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다. 중국의 급속한 디지털 전환에 대한 노력과 비즈니스와 IT의 전략적 연계에 대한 요구가 증가하면서 ABM 솔루션 도입이 가속화되고 있습니다. 중국 기업들은 ABM 툴이 프로세스를 최적화하고, 효과적인 의사결정을 촉진하며, 혁신을 촉진하는 데 있어 ABM 툴의 가치를 인식하고 있습니다. 기업들이 이러한 솔루션을 활용하여 업무를 간소화하고, 민첩성을 높이고, 진화하는 디지털 환경에서 경쟁 우위를 확보하기 위해 ABM 플랫폼의 도입이 눈에 띄게 증가하고 있습니다.

QKS 그룹은 "계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼은 B2B 기업의 마케팅과 영업팀이 협력하여 최적의 계정을 타겟팅하고 지속적인 고객 참여를 통해 타겟 계정의 구매 경험을 개인화할 수 있도록 지원하는 기술"이라고 정의합니다. ABM 플랫폼은 타겟 계정 목록 작성, 계획, 보고, 실행 가능한 캠페인으로 데이터 정리, 캠페인 실행을 통해 더 나은 의사결정을 내릴 수 있도록 도와주는 기술"이라고 정의하고 있습니다. 연락처-투-어카운트 인사이트를 제공하고, 계정 간 리드 육성을 촉진합니다. 이 플랫폼을 통해 마케팅 및 영업팀은 영업 주기를 단축하고 더 높은 ROI와 우수한 고객 경험을 제공하기 위한 활동을 창출할 수 있다"고 설명했습니다.

시장 전망 설명

QKS그룹은 중국의 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장이 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것이라고 밝혔습니다. 중국 ABM 시장은 높은 잠재력을 가지고 있으며, 지속적이고 강력한 성장이 예상됩니다. 기업들이 개인화된 마케팅과 전략적 고객 참여에 대한 우선순위를 계속 높여가면서 첨단 ABM 플랫폼에 대한 수요가 증가할 것으로 보입니다. 데이터 분석, 인공지능, 머신러닝의 기술 발전은 ABM 혁신의 다음 물결을 촉진하여 보다 정확한 타겟팅과 ROI 향상을 가능하게 할 것으로 예상됩니다. 중국 기업들은 고객 경험 향상과 마케팅 전략의 통합을 중시하고 ABM을 마케팅 활동의 핵심 요소로 삼을 가능성이 높습니다. 또한, 시장에서는 특정 산업별 니즈에 맞는 보다 전문적인 ABM 솔루션으로 전환할 가능성이 높으며, 비즈니스 목표 달성을 위한 ABM의 전략적 중요성이 더욱 커질 것으로 보입니다.

QKS그룹은 "계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼은 B2B 기업의 마케팅과 영업팀이 협력하여 최적의 계정을 타겟팅하고 지속적인 고객 참여를 통해 타겟 계정의 구매 경험을 개인화할 수 있도록 지원하는 기술"이라고 정의합니다. ABM 플랫폼은 타겟 계정 목록 생성, 계획, 보고, 실행 가능한 캠페인으로 데이터 정리, 캠페인 실행을 통해 더 나은 의사결정을 내릴 수 있도록 도와주는 기술"이라고 정의하고 있습니다. 연락처-투-어카운트 인사이트를 제공하고, 계정 간 리드 육성을 촉진합니다. 이 플랫폼을 통해 마케팅 및 영업팀은 영업 주기를 단축하고 더 높은 ROI와 우수한 고객 경험을 제공하기 위한 활동을 수행할 수 있다"고 말했습니다.

목차

Market Share:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 점유율 분석

제4장 기업 개요

제5장 부록

Market Forecast:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 예측 분석

제4장 기업 개요

제5장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.

QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Market is Projected to Register a CAGR of above average by 2028 in China.

China is witnessing significant growth in the account-based marketing (ABM) market, with an above-average CAGR projected by 2028. The country's rapid digital transformation initiatives and the growing need for strategic alignment between business and IT have fueled the adoption of ABM solutions. Organizations in China are increasingly recognizing the value of ABM tools in optimizing processes, facilitating effective decision-making, and driving innovation. This has led to a notable rise in the implementation of ABM platforms, as businesses leverage these solutions to streamline operations, enhance agility, and gain a competitive edge in the evolving digital landscape.

QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."

Market Forecast Description:

QKS Group reveals that the account-based marketing market will register an above-average CAGR by 2028 in China. The future of the ABM market in China is highly promising, with sustained strong growth anticipated. As businesses continue to prioritize personalized marketing and strategic customer engagement, the demand for advanced ABM platforms will increase. Technological advancements in data analytics, artificial intelligence, and machine learning are expected to drive the next wave of ABM innovation, enabling more precise targeting and better ROI. Chinese companies are likely to emphasize enhancing customer experience and integrating marketing strategies, making ABM a critical ABM a critical component of their marketing efforts. The market may also see a shift towards more specialized ABM solutions tailored to specific industry needs, reinforcing the strategic importance of ABM in achieving business goals.

QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."

TABLE OF CONTENTS

Market Share:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Share Analysis

Chapter 04: Company Profile

Chapter 05: Appendix

Market Forecast:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Forecast Analysis

Chapter 04: Company Profile

Chapter 05: Appendix

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