시장 점유율 및 예측 : 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼(2023-2028년), 중동 및 동유럽(2개 보고서 번들)
Market Share and Forecast: Account-Based Marketing (ABM) Platforms, 2023-2028, Central and Eastern Europe (Bundle of Two Reports)
상품코드 : 1609481
리서치사 : QKS Group
발행일 : 2024년 12월
페이지 정보 : 영문 110 Pages
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한글목차

이 제품에는 두 가지 보고서가 포함되어 있습니다 : 시장 점유율 및 시장 예측

QKS 그룹은 계정 기반 마케팅(Account Based Marketing, ABM) 플랫폼 시장이 2028년까지 중동 및 유럽에서 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상한다고 밝혔습니다.

중동 유럽은 계정 기반 마케팅(Account Based Marketing, ABM) 플랫폼 시장이 크게 성장하고 있으며, 2028년까지 평균보다 높은 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다. 이 지역에서는 디지털 전환에 대한 노력이 가속화되고 있으며, 비즈니스와 IT의 전략적 협력의 필요성이 ABM 솔루션 채택을 촉진하고 있습니다. 중동 및 유럽 기업들은 프로세스 최적화, 혁신 촉진, 효과적인 의사결정 촉진에 있어 ABM 툴의 가치를 점점 더 많이 인식하고 있습니다. 그 결과, 민첩성을 높이고, 업무를 간소화하며, 변화하는 시장 환경에서 경쟁력을 유지하기 위해 ABM 플랫폼을 도입하는 기업이 눈에 띄게 증가하고 있습니다.

QKS 그룹은 "계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼은 B2B 기업의 마케팅과 영업팀이 협력하여 최적의 계정을 타겟팅하고 지속적인 고객 참여를 통해 타겟 계정의 구매 경험을 개인화할 수 있도록 지원하는 기술"이라고 정의합니다. ABM 플랫폼은 타겟 계정 목록 작성, 계획, 보고, 실행 가능한 캠페인으로 데이터 정리, 캠페인 실행을 통해 더 나은 의사결정을 내릴 수 있도록 도와주는 기술"이라고 정의하고 있습니다. 연락처-투-어카운트 인사이트를 제공하고, 계정 간 리드 육성을 촉진합니다. 이 플랫폼을 통해 마케팅 및 영업팀은 영업 주기를 단축하고 더 높은 ROI와 우수한 고객 경험을 제공하기 위한 활동을 창출할 수 있다"고 설명했습니다.

시장 전망 설명

QKS그룹은 2028년까지 중동 및 유럽의 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장의 CAGR이 평균을 상회할 것으로 예상한다고 밝혔습니다.

중동 유럽 ABM 시장은 유망한 성장세를 이어갈 것으로 예상됩니다. 기업들이 개인화된 마케팅과 전략적 고객 참여에 계속 집중하면서 첨단 ABM 플랫폼의 채택이 확대될 것으로 보입니다. 데이터 분석, 인공지능, 머신러닝의 혁신이 주요 원동력이 되어 보다 정확한 타겟팅과 ROI를 향상시킬 수 있을 것입니다. 이 지역 기업들은 고객 경험 향상과 마케팅 전략의 통합에 중점을 두고 ABM을 마케팅 활동의 핵심 요소로 삼을 것으로 보입니다. 또한, 산업별 ABM 솔루션이 등장하면서 ABM이 비즈니스 목표 달성과 성공에 기여하는 역할이 더욱 강화될 것으로 보입니다.

QKS 그룹은 "계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼은 B2B 기업의 마케팅과 영업팀이 협력하여 최적의 계정을 타겟팅하고 지속적인 고객 참여를 통해 타겟 계정의 구매 경험을 개인화할 수 있도록 지원하는 기술"이라고 정의합니다. ABM 플랫폼은 타겟 계정 목록 작성, 계획, 보고, 실행 가능한 캠페인으로 데이터 정리, 캠페인 실행을 통해 더 나은 의사결정을 내릴 수 있도록 도와주는 기술"이라고 정의하고 있습니다. 연락처-투-어카운트 인사이트를 제공하고, 계정 간 리드 육성을 촉진합니다. 이 플랫폼을 통해 마케팅 및 영업팀은 영업 주기를 단축하고 더 높은 ROI와 우수한 고객 경험을 제공하기 위한 활동을 수행할 수 있다"고 말했습니다.

목차

Market Share:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 점유율 분석

제4장 기업 개요

제5장 부록

Market Forecast:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 예측 분석

제4장 기업 개요

제5장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.

QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Market is Projected to Register a CAGR of above average by 2028 in Central & Eastern Europe.

Central & Eastern Europe is witnessing substantial growth in the account-based marketing (ABM) market, with an above-average CAGR projected by 2028. The region's accelerating digital transformation efforts and the need for strategic alignment between business and IT have fueled the adoption of ABM solutions. Businesses in Central & Eastern Europe are increasingly recognizing the value of ABM tools in optimizing processes, driving innovation, and facilitating effective decision-making. This has resulted in a notable increase in the implementation of ABM platforms, as companies seek to enhance agility, streamline operations, and maintain a competitive edge in the evolving market landscape.

QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."

Market Forecast Description:

QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Market is Projected to Register a CAGR of above average by 2028 in Central & Eastern Europe.

The future of the ABM market in Central & Eastern Europe is promising, with expectations of sustained strong growth. As organizations continue to focus on personalized marketing and strategic customer engagement, the adoption of advanced ABM platforms will expand. Innovations in data analytics, artificial intelligence, and machine learning will be key drivers, enabling more precise targeting and improved ROI. Companies in the region are likely to emphasize enhancing customer experience and integrating marketing strategies, positioning ABM as a crucial element of their marketing efforts. The market may also witness a trend towards industry-specific ABM solutions, further solidifying ABM's role in achieving business objectives and driving success.

QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."

TABLE OF CONTENTS

Market Share:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Share Analysis

Chapter 04: Company Profile

Chapter 05: Appendix

Market Forecast:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Forecast Analysis

Chapter 04: Company Profile

Chapter 05: Appendix

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