이 보고서는 인플루언서 마케팅을 조사하고 인플루언서 마케팅 개요 및 최신 동향, 과제 및 전략, 규제 등의 향후 전망을 요약합니다.
 목차
 주요 요약
 제1장 인플루언서 마케팅의 위치설정
 -  소비자의 변화
 
-  디지털 광고 VS 기존 광고
 
-  정의 및 시장
 
-  유용성 및 목적
 
-  지표
 
 제2장 인플루언서 마케팅의 과제
 -  협업 및 컨텐츠
 
-  인플루언서 마케팅의 진출기업
 
-  인플루언서 마케팅의 다양한 분야
 
-  인플루언서 마케팅의 재무적 측면
 
 제3장 인플루언서 마케팅 전략 : 사례 연구
 제4장 최신 동향 및 기회
 -  자신의 브랜드화
 
-  정복해야 할 새로운 영역
 
-  AI의 역할
 
-  가상 인플루언서
 
 제5장 인플루언서 마케팅의 과제
 -  영향력 사기
 
-  세계 인플루언서 마케팅에 대한 규제
 
 제6장 결론
AJY
	 
		
					The aim of this study is to assess the space occupied by influencer marketing today and the challenges and impact that this method represents.
Strategies, latest trends and current challenges will be analysed.
It seeks to answer the following questions:
-  What are the challenges of influencer marketing and how can a company position itself?
-  Who are the players in the influencer marketing value chain?
-  How can influencer marketing effectively reach consumers and what are the strategies of the players involved?
-  What are the latest trends and opportunities in influencer marketing?
-  What are the challenges of influencer marketing?
-  How is influencer marketing regulated?
Table of Contents
Executive Summary
1. Positioning influencer marketing
-  Consumer transformation
-  Digital advertising VS traditional advertising
-  Definition and market
-  Usefulness and objectives
-  Indicators
2. The challenges of influencer marketing
- 2.1. Collaboration and content
- 2.2. Influencer marketing players
- 2.3. The different areas of influencer marketing
- 2.4. Financial aspects of influencer marketing
3. Influencer marketing strategies: case studies
4. Latest trends and opportunities
-  Brand Yourself
-  New areas to conquer
-  Role of AI
-  Virtual influencers
5. Influencer marketing issues
- 5.1. Influence scams
- 5.2. Regulating influencer marketing worldwide 
6. Conclusion
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