인플루언서 마케팅 : 과제 및 전망
Influencer Marketing: What are the Challenges and Perspectives?
상품코드 : 1580109
리서치사 : IDATE
발행일 : 2024년 06월
페이지 정보 : 영문 47 Pages
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이 보고서는 인플루언서 마케팅을 조사하고 인플루언서 마케팅 개요 및 최신 동향, 과제 및 전략, 규제 등의 향후 전망을 요약합니다.

목차

주요 요약

제1장 인플루언서 마케팅의 위치설정

제2장 인플루언서 마케팅의 과제

제3장 인플루언서 마케팅 전략 : 사례 연구

제4장 최신 동향 및 기회

제5장 인플루언서 마케팅의 과제

제6장 결론

AJY
영문 목차

영문목차

The aim of this study is to assess the space occupied by influencer marketing today and the challenges and impact that this method represents.

Strategies, latest trends and current challenges will be analysed.

It seeks to answer the following questions:

Table of Contents

Executive Summary

1. Positioning influencer marketing

2. The challenges of influencer marketing

3. Influencer marketing strategies: case studies

4. Latest trends and opportunities

5. Influencer marketing issues

6. Conclusion

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