인도의 완구 및 게임 시장
Toys and Games in India
상품코드 : 1767035
리서치사 : Euromonitor International
발행일 : 2025년 06월
페이지 정보 : 영문 34 Pages
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한글목차

2024년 인도의 완구 및 게임은 인플레이션 압력으로 인해 완만하지만 견조한 성장세를 보였습니다. 비디오 게임이 매출과 성장률에서 1위를 차지했지만, 전통적인 완구 및 게임도 두 자릿수 성장률을 기록했습니다. 두 카테고리 모두 지역 기반 혁신에 대한 집중과 기존 브랜드의 지속적인 매력으로 인해 두 카테고리 모두에서 두드러진 추세를 보였습니다. 세분화가 진행되는 가운데, 소매 E-Commerce는 이미 높은 기반을 가지고 있음에도 불구하고 유통의 중요성이 커지고 있습니다.

Euromonitor International의 인도 완구 및 게임 조사 보고서는 국가별 시장 규모와 형태에 대한 종합적인 가이드를 제공하며, 2020년에서 2024년까지의 최신 소매 판매 데이터를 제공하여 성장을 주도하는 부문을 파악할 수 있도록 도와줍니다. 주요 기업, 주요 브랜드를 식별하고 시장에 영향을 미치는 주요 요인(신제품 개발, 유통, 가격 문제 등)을 전략적으로 분석하며, 2029년까지의 예측을 통해 시장이 어떻게 변화할 것인지를 보여줍니다.

대상 제품 : 기존 완구 및 게임, 비디오 게임

데이터 범위 : 시장 규모(실적 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

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Euromonitor Internationala는 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판 분야에서 50년 이상의 경험을 가지고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 사무소를 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 보유하고 있는 이 회사는 독자적인 역량과 다양한 시장을 이해하고, 정보에 기반한 전략 수립을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

주요 데이터 결과

업계 성과

다음에 올 것들

경쟁 상황

채널

경제적 배경

소비자 컨텍스트

국가별 보고서 면책사항

정보 출처

인도 전통 장난감과 게임

주요 데이터 결과

2024년 발전

업계 성과

다음에 올 것들

경쟁 상황

채널

국가별 보고서 면책사항

인도 비디오 게임

주요 데이터 결과

2024년 발전

업계 성과

다음에 올 것들

경쟁 상황

채널

국가별 보고서 면책사항

ksm
영문 목차

영문목차

In 2024, toys and games in India saw robust value expansion, albeit at a more moderate pace due to inflationary pressures. Video games was the top performer in terms of sales and growth, although traditional toys and games also saw a double-digit rise. Notable trends across both categories included a focus on localised innovation and the enduring appeal of established brands. High fragmentation continued, while retail e-commerce gained significance in distribution despite its already high base.

Euromonitor International's Toys and Games in India report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Traditional Toys and Games, Video Games.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

KEY DATA FINDINGS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

ECONOMIC CONTEXT

CONSUMER CONTEXT

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

SOURCES

TRADITIONAL TOYS AND GAMES IN INDIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

VIDEO GAMES IN INDIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

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