싱가포르의 완구 및 게임 시장
Toys and Games in Singapore
상품코드 : 1773088
리서치사 : Euromonitor International
발행일 : 2025년 07월
페이지 정보 : 영문 29 Pages
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한글목차

2024년 싱가포르 완구 및 게임 시장은 저성장세를 보였습니다. 전통적인 완구 및 게임은 소셜 미디어 트렌드와 어린이들의 영향을 받은 블라인드 박스 장난감과 같은 수집품에 힘입어 급성장했습니다. 반면, 비디오 게임은 경기의 불확실성으로 인해 매출 감소에 직면했지만, 게임기 기술의 발전으로 인해 개선될 것으로 예상됩니다. 업계는 매우 세분화되어 있으며, 소매 E-Commerce가 주요 유통 채널이 되었습니다.

Euromonitor International의 싱가포르 완구 및 게임 시장 분석 및 예측 보고서인 이 보고서는 2020년부터 2024년까지의 최신 소매 판매 데이터를 제공하며, 성장을 주도하는 부문을 식별할 수 있도록 도와주는 시장 조사 보고서입니다. 주요 기업, 주요 브랜드를 식별하고 시장에 영향을 미치는 주요 요인(신제품 개발, 유통, 가격 문제 등)을 전략적으로 분석하고, 2029년까지의 예측을 통해 시장이 어떻게 변화할 것인지를 보여줍니다.

대상 제품 : 기존 장난감 및 게임, 비디오 게임

데이터 범위 : 시장 규모(실적 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

이 보고서를 구매해야 하는 이유

Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판 분야에서 50년 이상의 경험을 가지고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 사무소를 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 보유하고 있는 이 회사는 독자적인 역량과 다양한 시장을 이해하고, 정보에 기반한 전략 수립을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

주요 데이터 결과

업계 성과

다음에 올 것들

경쟁 상황

채널

경제적 배경

소비자 컨텍스트

국가별 보고서 면책사항

정보 출처

싱가포르의 전통 완구 및 게임

주요 데이터 결과

2024년 발전

업계 성과

다음에 올 것들

경쟁 상황

채널

국가별 보고서 면책사항

싱가포르의 비디오 게임

주요 데이터 결과

2024년 발전

업계 성과

다음에 올 것들

경쟁 상황

채널

국가별 보고서 면책사항

ksm
영문 목차

영문목차

Toys and games in Singapore experienced low growth in 2024. Traditional toys and games saw rapid expansion, driven by collectibles such as blind box toys, which were influenced by social media trends and kidults. Meanwhile, video games faced declining sales due to economic uncertainty but are expected to improve with advancements in console technology. The industry is highly fragmented, while retail e-commerce is the leading distribution channel.

Euromonitor International's Toys and Games in Singapore report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Traditional Toys and Games, Video Games.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

KEY DATA FINDINGS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

ECONOMIC CONTEXT

CONSUMER CONTEXT

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

SOURCES

TRADITIONAL TOYS AND GAMES IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

VIDEO GAMES IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

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