중국의 완구 및 게임 시장
Toys and Games in China
상품코드 : 1761574
리서치사 : Euromonitor International
발행일 : 2025년 06월
페이지 정보 : 영문 31 Pages
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한글목차

2024년 중국에서는 장난감과 게임이 성장세를 보였습니다. 이는 기존 장난감과 게임의 역동적인 성장과 비디오 게임의 매력 증가에 힘입은 것입니다. AI 개인화는 디지털 및 물리적 플레이 경험을 모두 향상시키는 데 중요한 역할을 했습니다. 장난감과 게임에 중국 문화 요소를 접목한 것은 국내 소비자들에게 큰 인기를 얻었습니다. 경쟁 환경은 시장 점유율 변화와 경쟁 심화를 겪었지만, 전자상거래는 여전히 주요 판매 채널로 남아있습니다.

Euromonitor International의 중국 완구 및 게임 조사 보고서는 국가별 시장 규모와 형태에 대한 종합적인 가이드를 제공하며, 2020년부터 2024년까지의 최신 소매 판매 데이터를 제공하여 성장을 주도하는 분야를 파악할 수 있도록 지원합니다. 주요 기업, 주요 브랜드를 식별하고 시장에 영향을 미치는 주요 요인(신제품 개발, 유통, 가격 문제 등)을 전략적으로 분석하며, 2029년까지의 예측을 통해 시장이 어떻게 변화할 것인지를 보여줍니다.

대상 제품 : 기존 장난감 및 게임,비디오 게임

데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

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Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판 분야에서 50년 이상의 경험을 가지고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 사무소를 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 보유하고 있는 이 회사는 독자적인 역량과 다양한 시장을 이해하고, 정보에 기반한 전략 수립을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.

목차

목차와 표 리스트

주요 요약

주요 데이터 결과

업계 퍼포먼스

다음에 오는 것

경쟁 구도

채널

경제적 배경

소비자 문맥

국가별 보고서 면책사항

정보원

중국의 전통 완구와 게임

주요 데이터 결과

2024년 발전

업계 퍼포먼스

다음에 오는 것

경쟁 구도

채널

국가별 보고서 면책사항

중국의 비디오 게임

주요 데이터 결과

2024년 발전

업계 퍼포먼스

다음에 오는 것

경쟁 구도

채널

국가별 보고서 면책사항

LSH
영문 목차

영문목차

In 2024, toys and games saw growth in China, propelled by dynamic growth for traditional toys and games, and the increasing appeal of video games. AI personalisation played a significant role, improving both digital and physical play experiences. The incorporation of Chinese cultural elements into toys and games proved popular with domestic consumers. The competitive landscape witnessed changes in share and intensified competition, while e-commerce remained the dominant sales channel.

Euromonitor International's Toys and Games in China report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Traditional Toys and Games, Video Games.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

KEY DATA FINDINGS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

ECONOMIC CONTEXT

CONSUMER CONTEXT

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

SOURCES

TRADITIONAL TOYS AND GAMES IN CHINA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

VIDEO GAMES IN CHINA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

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