미국의 완구 및 게임 시장
Toys and Games in the US
상품코드 : 1746806
리서치사 : Euromonitor International
발행일 : 2025년 06월
페이지 정보 : 영문 30 Pages
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한글목차

미국에서는 2024년에 완구 및 게임 시장이 성장했으며, 이것은 키덜트 현상과 비디오 게임 카테고리의 지속적인 상승에 추진된 것입니다. 기업은 확립된 브랜드와 E-Commerce의 최적화에 힘을 쏟고 있습니다만, 동시에 전통적인 브랜드가 부활해, 특히 전통적인 완구 및 게임에 있어서 소비자의 관심을 끌고 있습니다.

Euromonitor International의 조사 보고서 '미국의 완구 및 게임 시장'은 국가 수준 시장 규모와 모양에 대한 종합적인 가이드를 제공합니다. 주요 기업, 주요 브랜드를 파악하고 시장에 영향을 미치는 주요 요인(신제품 개발, 유통, 가격 문제 등)에 대한 전략적 분석을 제공합니다.

적용 제품 : 기존 완구 및 게임, 비디오 게임

데이터 범위: 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

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Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판에서 50년 이상의 실적을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 사무소를 두고 100개국에 분석가 네트워크를 보유한 이 회사는 독자적인 능력과 다양한 시장을 이해하고 정보 기반 전략 입안을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

주요 데이터 결과

업계 성능

다음에 오는 것

경쟁 구도

채널

경제적 배경

소비자 컨텍스트

국가별 보고서 면책사항

출처

미국 전통 완구 및 게임

주요 데이터 결과

2024년 발전

업계 성능

다음에 오는 것

경쟁 구도

채널

국가별 보고서 면책사항

미국 비디오 게임

주요 데이터 결과

2024년 발전

업계 성능

다음에 오는 것

경쟁 구도

채널

국가별 보고서 면책사항

JHS
영문 목차

영문목차

In the US, toys and games saw growth in 2024, propelled by the kidult phenomenon and the continued rise of the video games category. The advent of cloud gaming and digital retail tactics had a notable impact on video games. Businesses are directing their efforts towards established brands and the optimisation of e-commerce, with a simultaneous resurgence of traditional brands to capture consumers' interest, especially in traditional toys and games.

Euromonitor International's Toys and Games in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Traditional Toys and Games, Video Games.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

KEY DATA FINDINGS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

ECONOMIC CONTEXT

CONSUMER CONTEXT

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

SOURCES

TRADITIONAL TOYS AND GAMES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

VIDEO GAMES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

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