인도네시아의 완구 및 게임 시장
Toys and Games in Indonesia
상품코드 : 1746791
리서치사 : Euromonitor International
발행일 : 2025년 06월
페이지 정보 : 영문 30 Pages
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2024년, 인도네시아의 완구 및 게임 시장 규모는 어린이 타르트의 동향과 컬렉터블 장난감의 인기에 힘입어 완만한 성장이 되고 있습니다. 가장 중요한 판매 채널인 것은 아니지만 오프라인 소매도 성장했습니다. 업계는 세분화된 성격을 유지하고 있으며 세계 브랜드와 지역 브랜드 모두 가격 전략, 파트너십 및 온라인 지식도를 통해 가치 점유율을 경쟁하고 있습니다.

Euromonitor International의 조사 보고서 '인도네시아의 완구 및 게임 시장'은 국가 수준 시장 규모와 모양에 대한 종합적인 가이드를 제공합니다. 주요 기업, 주요 브랜드를 파악하고 시장에 영향을 미치는 주요 요인(신제품 개발, 유통, 가격 문제 등)을 전략적으로 분석했습니다.

대상 제품: 기존의 장난감과 게임, 비디오 게임

데이터 범위: 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

이 보고서를 구입하는 이유

Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판에서 50년 이상의 경험을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 사무소를 두고, 100개국에 분석가 네트워크를 보유한 이 회사는 독자적인 능력과 다양한 시장을 이해하고 정보 기반 전략 입안을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

주요 데이터 결과

업계 성능

다음에 오는 것

경쟁 구도

채널

경제적 배경

소비자 컨텍스트

국가별 보고서 면책사항

출처

인도네시아 전통 장난감과 게임

주요 데이터 결과

2024년 발전

업계 성능

다음에 오는 것

경쟁 구도

채널

국가별 보고서 면책사항

인도네시아의 비디오 게임

주요 데이터 결과

2024년 발전

업계 성능

다음에 오는 것

경쟁 구도

채널

국가별 보고서 면책사항

JHS
영문 목차

영문목차

In 2024, toys and games in Indonesia saw moderate growth, propelled by the kidult trend and the popularity of collectible toys. This trend resulted in heightened expenditure on premium products and lifestyle collectibles. While retail e-commerce remained the most significant sales channel, offline retail saw growth. The industry retained its fragmented nature, with both global and local brands competing for value share through pricing strategies, partnerships, and online visibility.

Euromonitor International's Toys and Games in Indonesia report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Traditional Toys and Games, Video Games.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

KEY DATA FINDINGS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

ECONOMIC CONTEXT

CONSUMER CONTEXT

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

SOURCES

TRADITIONAL TOYS AND GAMES IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

VIDEO GAMES IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

INDUSTRY PERFORMANCE

WHAT'S NEXT?

COMPETITIVE LANDSCAPE

CHANNELS

COUNTRY REPORTS DISCLAIMER

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