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한글목차
완구 및 게임 시장은 2024-2029년에 862억 달러 증가하고, 예측기간 중 CAGR은 8.6%로 성장할 것으로 예측됩니다.
완구 및 게임 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 시장 환경 전반에 대한 최신 분석을 제공합니다. 개인의 가처분 소득 증가와 중산층 인구 증가, 어린이 TV 및 인터넷 시청자 증가, 온라인 판매 증가 등이 시장을 주도하고 있습니다.
시장 범위
기준연도
2025
종료연도
2029
예측 기간
2025-2029
성장 모멘텀
가속
전년대비
7.8%
CAGR
8.6%
증가액
862억 달러
본 조사는 업계의 주요 참가자로부터의 인풋을 포함한 1차 정보와 2차 정보의 객관적인 조합을 사용하여 시행했습니다. 리포트에는 주요 기업의 분석과 함께 종합적 시장 규모 데이터, 지역 분석에 의한 부문, 벤더 구도가 포함되어 있습니다. 리포트에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.
이 보고서는 향후 수년간 완구 및 게임 시장의 성장을 가속하는 주요 이유 중 하나로 3차원(3D) 프린팅의 출현을 꼽았습니다. 또한 마케팅 및 브랜딩을 위한 라이선스 상품의 사용, 프랜차이즈 영화 및 프로그램 시장의 확대는 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.
목차
제1장 개요
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격·수명주기·고객 구입 바스켓·채택률·구입 기준의 분석
인풋의 중요성과 차별화의 요인
혼란의 요인
촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 에코시스템
시장의 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2024
시장 전망 2024-2029
제5장 시장 규모 실적
세계의 완구 및 게임 시장 2019-2023
제품 부문 분석 2019-2023
유통 채널 부문 분석 2019-2023
용도별 부문 분석 2019-2023
유형 부문 분석 2019-2023
지역별 부문 분석 2019-2023
국가별 부문 분석 2019-2023
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 세계의 완구 및 게임 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
액티비티 완구와 승용 완구 : 시장 규모와 예측 2024-2029
유아·취학전 아동용 완구 : 시장 규모와 예측 2024-2029
게임과 퍼즐 : 시장 규모와 예측 2024-2029
봉제인형 : 시장 규모와 예측 2024-2029
기타 : 시장 규모와 예측 2024-2029
시장 기회 : 제품별
제9장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029
온라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029
시장 기회 : 유통 채널별
제10장 시장 세분화 : 용도별
시장 부문
비교 : 용도별
최장 8년 : 시장 규모와 예측 2024-2029
시장 기회 : 용도별
제11장 시장 세분화 : 유형별
시장 부문
비교 : 유형별
창조성 : 시장 규모와 예측 2024-2029
STEM 스킬 : 시장 규모와 예측 2024-2029
사회 정서적 개발 : 시장 규모와 예측 2024-2029
문제 해결 : 시장 규모와 예측 2024-2029
시장 기회 : 유형별
제12장 고객 상황
고객 상황의 개요
제13장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
북미 : 시장 규모와 예측 2024-2029
유럽 : 시장 규모와 예측 2024-2029
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2024-2029
남미 : 시장 규모와 예측 2024-2029
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2024-2029
미국 : 시장 규모와 예측 2024-2029
중국 : 시장 규모와 예측 2024-2029
독일 : 시장 규모와 예측 2024-2029
영국 : 시장 규모와 예측 2024-2029
인도 : 시장 규모와 예측 2024-2029
캐나다 : 시장 규모와 예측 2024-2029
일본 : 시장 규모와 예측 2024-2029
브라질 : 시장 규모와 예측 2024-2029
프랑스 : 시장 규모와 예측 2024-2029
호주 : 시장 규모와 예측 2024-2029
시장 기회 : 지역 상황별
제14장 촉진요인·과제·기회·억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
촉진요인과 과제의 영향
시장의 기회·억제요인
제15장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
업계의 리스크
제16장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Atlas Games
Clementoni Spa
Franckh Kosmos Verlags GmbH and Co. KG
Goliath Games LLC
Hasbro Inc.
JAKKS Pacific Inc.
Kids2 Inc.
LEGO System AS
Mattel Inc.
MGA Entertainment Inc.
Playmates Holdings Ltd.
Ravensburger AG
Takara Tomy Co. Ltd.
VTech Holdings Ltd.
제17장 부록
KSA
영문 목차
영문목차
The toys and games market is forecasted to grow by USD 86.2 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 8.6% during the forecast period. The report on the toys and games market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing personal disposable income and rising middle-class population, increasing childrens tv and internet viewership, and rise in online sales.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
7.8%
CAGR
8.6%
Incremental Value
$86.2 bn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's toys and games market is segmented as below:
By Product
Activity and ride-on toys
Infant and pre-school toys
Games and puzzles
Plush toys
Others
By Distribution Channel
Offline
Online
By Application
Up to 8 years
9 to 15 years
By Type
Creativity
STEM skills
Social-emotional development
Problem-solving
By Geographical Landscape
North America
Europe
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the emergence of three-dimensional (3D) printing as one of the prime reasons driving the toys and games market growth during the next few years. Also, use of licensed merchandise for marketing and branding and growing market for franchise movies and shows will lead to sizable demand in the market.
The report on the toys and games market covers the following areas:
Toys And Games Market sizing
Toys And Games Market forecast
Toys And Games Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading toys and games market vendors that include 4M Industrial Development Ltd., Atlas Games, Clementoni Spa, Elenco Electronics Inc., Franckh Kosmos Verlags GmbH and Co. KG, Goliath Games LLC, Hasbro Inc., JAKKS Pacific Inc., Kids2 Inc., Learning Resources Ltd., LEGO System AS, Mattel Inc., MGA Entertainment Inc., Playmates Holdings Ltd., Ravensburger AG, Simba Dickie Group GmbH, Smartivity Labs Pvt. Ltd., Spin Master Corp., Takara Tomy Co. Ltd., and VTech Holdings Ltd.. Also, the toys and games market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Application
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Type
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ billion)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ billion)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Toys And Games Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Toys And Games Market 2019 - 2023 ($ billion)