세계의 완구 및 게임 시장(2025-2029년)
Global Toys and Games Market 2025-2029
상품코드 : 1727121
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 05월
페이지 정보 : 영문 241 Pages
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한글목차

완구 및 게임 시장은 2024-2029년에 862억 달러 증가하고, 예측기간 중 CAGR은 8.6%로 성장할 것으로 예측됩니다.

완구 및 게임 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 시장 환경 전반에 대한 최신 분석을 제공합니다. 개인의 가처분 소득 증가와 중산층 인구 증가, 어린이 TV 및 인터넷 시청자 증가, 온라인 판매 증가 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준연도 2025
종료연도 2029
예측 기간 2025-2029
성장 모멘텀 가속
전년대비 7.8%
CAGR 8.6%
증가액 862억 달러

본 조사는 업계의 주요 참가자로부터의 인풋을 포함한 1차 정보와 2차 정보의 객관적인 조합을 사용하여 시행했습니다. 리포트에는 주요 기업의 분석과 함께 종합적 시장 규모 데이터, 지역 분석에 의한 부문, 벤더 구도가 포함되어 있습니다. 리포트에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.

이 보고서는 향후 수년간 완구 및 게임 시장의 성장을 가속하는 주요 이유 중 하나로 3차원(3D) 프린팅의 출현을 꼽았습니다. 또한 마케팅 및 브랜딩을 위한 라이선스 상품의 사용, 프랜차이즈 영화 및 프로그램 시장의 확대는 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.

목차

제1장 개요

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 구도

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 제품별

제9장 시장 세분화 : 유통 채널별

제10장 시장 세분화 : 용도별

제11장 시장 세분화 : 유형별

제12장 고객 상황

제13장 지역별 상황

제14장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제15장 경쟁 구도

제16장 경쟁 분석

제17장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

The toys and games market is forecasted to grow by USD 86.2 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 8.6% during the forecast period. The report on the toys and games market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing personal disposable income and rising middle-class population, increasing childrens tv and internet viewership, and rise in online sales.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20257.8%
CAGR8.6%
Incremental Value$86.2 bn

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.

Technavio's toys and games market is segmented as below:

By Product

By Distribution Channel

By Application

By Type

By Geographical Landscape

This study identifies the emergence of three-dimensional (3D) printing as one of the prime reasons driving the toys and games market growth during the next few years. Also, use of licensed merchandise for marketing and branding and growing market for franchise movies and shows will lead to sizable demand in the market.

The report on the toys and games market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading toys and games market vendors that include 4M Industrial Development Ltd., Atlas Games, Clementoni Spa, Elenco Electronics Inc., Franckh Kosmos Verlags GmbH and Co. KG, Goliath Games LLC, Hasbro Inc., JAKKS Pacific Inc., Kids2 Inc., Learning Resources Ltd., LEGO System AS, Mattel Inc., MGA Entertainment Inc., Playmates Holdings Ltd., Ravensburger AG, Simba Dickie Group GmbH, Smartivity Labs Pvt. Ltd., Spin Master Corp., Takara Tomy Co. Ltd., and VTech Holdings Ltd.. Also, the toys and games market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Product

9 Market Segmentation by Distribution Channel

10 Market Segmentation by Application

11 Market Segmentation by Type

12 Customer Landscape

13 Geographic Landscape

14 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

15 Competitive Landscape

16 Competitive Analysis

17 Appendix

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