Global Online Toys and Games Retailing Market 2025-2029
상품코드:1681163
리서치사:TechNavio
발행일:2025년 03월
페이지 정보:영문 249 Pages
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한글목차
온라인 완구 및 게임 소매 시장은 2024-2029년 331억 9,770만 달러 증가하고, 예측 기간 동안 8.7%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.
세계의 온라인 완구 및 게임 소매 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 시장 환경 전반에 대한 최신 분석을 제공합니다. 시장은 다목적 장난감과 게임, 모바일 게임과 기존 게임의 동기화, 영화와 프로그램의 영향력 증가 등의 수요 증가가 시장을 주도하고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년 대비 2025년
7.4%
CAGR
8.7%
증가액
331억 9,770만 달러
이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.
이 보고서는 향후 몇 년 동안 온라인 완구 및 게임 소매 시장의 성장을 촉진할 주요 요인 중 하나로 세계 시장의 신흥 기술을 꼽았습니다. 또한, 지속가능하고 친환경적인 장난감과 3D 프린팅의 등장은 시장의 큰 수요를 창출할 것으로 보입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격·수명주기·고객 구입 바스켓·채용률·구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 상황
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2024년
시장 전망 2024-2029년
제5장 시장 규모 실적
온라인 완구 및 게임 소매 세계 시장 2019-2023년
제품별 부문 분석 2019-2023년
용도별 부문 분석 2019-2023년
가격대별 부문 분석 2019-2023년
소재별 부문 분석 2019-2023년
지역별 부문 분석 2019-2023년
국가별 부문 분석 2019-2023년
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 온라인 완구 및 게임 소매 세계 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
구매자의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 참여업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 상황
제8장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
액티비티 완구·승용완구 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
유아·취학전 아동용 완구 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
봉제인형 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
게임·퍼즐 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
기타 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 제품별
제9장 시장 세분화 : 용도별
시장 부문
비교 : 용도별
학령기 아동·십대 청소년 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
유아 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 용도별
제10장 시장 세분화 : 가격대별
시장 부문
비교 : 가격대별
이코노미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
미드 레인지 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
프리미엄 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 가격대별
제11장 시장 세분화 : 소재별
시장 부문
비교 : 소재별
플라스틱 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
전자부품 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
목재 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
하이브리드 재료 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
기타 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 소재별
제12장 고객 상황
고객 상황 개요
제13장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
북미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
유럽 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
남미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
미국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
캐나다 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
일본 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
인도 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
영국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
독일 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
한국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
프랑스 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
이탈리아 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 지역 상황별
제14장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회·억제요인
제15장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
업계 리스크
제16장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Aldi Stores Ltd.
Amazon.com Inc.
BFL Group
Fat Brain Toys LLC
Fishpond Ltd.
Kohls Inc
LEGO System AS
Mattel Inc.
Nordstrom Inc.
Qurate Retail Inc.
Reliance Industries Ltd.
Takara Tomy Co. Ltd.
The Walt Disney Co.
Tru Kids Brand
UncommonGoods LLC
제17장 부록
ksm
영문 목차
영문목차
The online toys and games retailing market is forecasted to grow by USD 33197.7 million during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 8.7% during the forecast period. The report on the online toys and games retailing market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by the increasing demand for multipurpose toys and games, in-sync mobile and traditional games, and growing influence of movies and shows.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
7.4%
CAGR
8.7%
Incremental Value
$33197.7 mn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's online toys and games retailing market is segmented as below:
By Product
Activity and ride-on toys
Infant and pre-school toys
Plush toys
Games and puzzles
Others
By Application
School age children and teens
Infants and toddlers
By Price Range
Economy
Mid-range
Premium
By Material
Plastic
Electronic components
Wood
Hybrid materials
Others
By Geographical Landscape
APAC
North America
Europe
South America
Middle East and Africa
This study identifies the emerging technologies in global market as one of the prime reasons driving the online toys and games retailing market growth during the next few years. Also, sustainable and environmentally friendly toys and emergence of 3d printing will lead to sizable demand in the market.
The report on the online toys and games retailing market covers the following areas:
Online Toys And Games Retailing Market sizing
Online Toys And Games Retailing Market forecast
Online Toys And Games Retailing Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading online toys and games retailing market vendors that include Aldi Stores Ltd., Alpha Group Animation, Amazon.com Inc., BFL Group, Fat Brain Toys LLC, Fishpond Ltd., Hasbro Inc., Kidding Around Toys, Kohls Inc, Le Toys Van Inc, LEGO System AS, Mary Arnold Toys, Mattel Inc., Nordstrom Inc., Qurate Retail Inc., Ravensburger AG, Reliance Industries Ltd., Shumee, Simba Dickie Group GmbH, Snooplay, Takara Tomy Co. Ltd., The Walt Disney Co., TinToyArcade.com LLC, Toy Cra, Tru Kids Brand, UncommonGoods LLC, and Uttam Toys. Also, the online toys and games retailing market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Application
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Price Range
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Material
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Online Toys And Games Retailing Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Online Toys And Games Retailing Market 2019 - 2023 ($ million)