미국의 티슈 및 위생 용품 시장 규모는 2024년에도 계속 현행가격 증가를 보였으나, 이는 가격 상승과 인플레이션에 대한 긴장이 완화되었기 때문에 전년보다 둔화되었습니다. 2024년 단가 성장은 전년보다 상대적으로 낮아졌지만 노동력 부족, 펄프 비용, 지출과 관련된 복잡한 관계가 남아 있었습니다.
이 보고서는 미국의 티슈 및 위생 용품 시장을 조사했으며, 국가 수준 시장 규모와 모양에 대한 종합적인 가이드를 제공합니다. 2020년부터 2024년까지 최신 소매 판매 데이터를 제공하여 성장을 이끌어내는 분야를 파악할 수 있습니다. 주요 기업, 주요 브랜드를 파악하고 시장에 영향을 미치는 주요 요인(신제품 개발, 유통, 가격 문제 등)의 전략적 분석을 제공합니다. 2029년까지의 예측은 시장이 어떻게 변화하는지를 보여줍니다.
목차
목차 및 표 목록
주요 요약
시장 지표
시장 데이터
면책사항
출처
미국의 월경 관리
주요 데이터 결과
2024년 발전
편안함과 가격 민감성이 월경 관리 동향을 형성합니다.
10대 전반의 아이를 타겟으로 한 새로운 브랜드는 월경 교육과 자신감의 형성성을 강조하고 있습니다.
재사용 가능한 형식은 다양성을 가져오지만, 일회용 제품을 추월할 가능성은 낮습니다.
전망과 기회
소비자가 자연스럽고 피부 친화적인 옵션을 찾으면서 식물성 패드가 인기를 끌 전망입니다.
바이오마커 모니터링에 의해 재택 진단용 웨어러블이 시장에 등장
기업과 지역사회의 파트너십이 월경 빈곤 박멸에 대한 대처를 강화
카테고리 데이터
미국 기저귀/기저귀/팬티
주요 데이터 결과
2024년 발전
인플레이션 상황의 완화와 출생률의 상승에 의해 2024년의 물량 성장률 소폭 개선
Procter & Gamble과 Kimberly Clark는 2024년도 기저귀·기저귀·팬티 시장에서 선두를 유지, 한편으로 신흥 기업은 점유율을 확대
지속적인 금융 불확실성으로 인해 비용 절감과 공급 최적화가 중요한 비즈니스 우선순위가 되고 있습니다.
전망과 기회
일회용 팬티와 쾌적성 중시의 옵션이 성장을 견인
협력적 지속 가능성으로 미래 친환경 이니셔티브를 위한 기반 마련
성능, 피부 건강, 포용성을 목표로 한 브랜드 구축 및 부가가치 혁신은 경쟁력을 강화하는 데 도움이 될 것입니다.
카테고리 데이터
미국의 소매 성인 요실금
주요 데이터 결과
2024년 발전
흡수력이 최대의 우려 사항이며, 캠페인에서는 요실금에 대한 논의를 장려
풀업 형식의 중도/중증의 성인용 요실금 제품이 가장 요구되고 있어, 브랜드는 색과 사이즈를 확장
크라우드소싱과 전문가의 피드백에 의해 구입까지의 경로가 합리화되어 소매 전자상거래가 기세를 늘리고 있다
전망과 기회
피부의 건강과 식물 유래의 소재가 최우선 사항이 될 가능성이 높음
각 브랜드는 대표성이 낮은 소비자층을 타겟으로 한 마케팅이나 제품을 개발
대체 치료는 젊은 환자에게 장기적인 해결책으로 유망
카테고리 데이터
미국에서 성인요실금 치료 및 상환
주요 데이터 결과
2024년 발전
Medicaid의 탈퇴는 노인을 포함한 취약층에 과제를 초래한다
플로리다주는 Medicaid의 재등록에 소극적이지만, 대부분의 주는 재등록의 간소화를 향해 조치를 취하고 있습니다.
여성의 예방 건강에 관한 최신의 가이드라인에는 매년의 요실금 검사가 포함됩니다.
전망과 기회
간소화된 Medicaid 가입이 계속 실시됩니다.
의료비 부담 적정화법이 폐지되면, 수 100만명이 보험을 잃을 것으로 예상됩니다.
유연한 지출 계좌는 Medicaid보다 요실금 용품의 보상 범위가 넓습니다.
카테고리 데이터
미국 물티슈
주요 데이터 결과
2024년 발전
젖은 티슈는 건전한 성장을 이루는 한편, 베이비 물티슈 수요는 약해지고, 범용 물티슈는 성장에 회복
편리성과 다기능성은 퍼스널케어 물티슈의 개발에 영향을 미치지만, 가격 감도가 선택을 결정합니다.
지속가능성은 새로운 혁신을 촉진하고 건전한 경쟁을 촉진합니다.
전망과 기회
플러시 가능성, 라벨링 및 성분 투명성에 관한 법률은 계속해서 도전 과제를 제기하고 더 많은 혁신을 요구할 것입니다.
피부 건강과 웰빙이 혁신의 중요한 원동력이 됩니다.
예측 기간 중에 디지털화의 중요성이 높아집니다.
카테고리 데이터
미국 소매 조직
주요 데이터 결과
2024년 발전
볼륨 퍼포먼스는 개선하고 있지만, 톱 라인 밸류의 성장은 둔화하고 있다고 하는 복잡한 정세
프라이빗 브랜드는 판매량과 가치 실적을 지속적으로 이끌고 있습니다.
온라인 소매 특전은 소매 티슈 유통 채널의 변화로 이어질 것으로 예상됩니다.
전망과 기회
얼굴용 티슈의 성장 가능성 증가는 지구 온난화의 영향과 관련되어 있습니다.
옴니채널의 존재감은 소비자 참여의 핵심이 될 것입니다.
지속가능성의 혁신은 여전히 소비자에게 가치 있는 것으로 가장 중요합니다.
카테고리 데이터
미국 외출 시 조직과 위생 용품
주요 데이터 결과
2024년 발전
품질에 대한 기대와 정책의 변화에 의해 AFH 조직의 성장이 촉진됩니다.
성장에도 불구하고 장기 관리의 선호 변화가 AFH 성인 요실금의 성장을 방해하고 있습니다.
기존 티슈 기업별 활동 재구축을 위한 혁신적인 움직임
전망과 기회
컴포트는 AFH 요실금, 직장 복귀 및 지구 온난화의 혁신을 주도하여 AFH 박스형 얼굴용 티슈의 성장을 견인할 것입니다.
AFH 티슈·위생 업계에서는 합병·인수 활동이 증가할 것으로 예상
예측 기간 동안 비즈니스와 호레카가 채널 개발을 이끌 것으로 예상
카테고리 데이터
KTH
영문 목차
영문목차
Tissue and hygiene in the US witnessed continued current value growth in 2024, although this was slower than in the previous year, due to easing strain on price growth and inflation. While unit price growth was comparatively lower in 2024 than in the previous year, there remained a complicated relationship regarding labour shortages, costs of pulp, and spending.
Euromonitor International's Tissue and Hygiene in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.
Product coverage: Away-from-Home Tissue and Hygiene, Retail Tissue and Hygiene, Rx/Reimbursement adult incontinence, Total Tissue and Hygiene.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Why buy this report?
Get a detailed picture of the Tissue and Hygiene market;
Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.
TABLE OF CONTENTS
List Of Contents And Tables
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2024: The big picture
2024 key trends
Competitive landscape
Retail developments
What next for tissue and hygiene
MARKET INDICATORS
Table 1 Birth Rates 2019-2024
Table 2 Infant Population 2019-2024
Table 3 Female Population by Age 2019-2024
Table 4 Total Population by Age 2019-2024
Table 5 Households 2019-2024
Table 6 Forecast Infant Population 2024-2029
Table 7 Forecast Female Population by Age 2024-2029
Table 8 Forecast Total Population by Age 2024-2029
Table 9 Forecast Households 2024-2029
MARKET DATA
Table 10 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2019-2024
Table 11 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 12 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2020-2024
Table 13 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2021-2024
Table 14 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2019-2024
Table 15 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2019-2024
Table 16 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2024
Table 17 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2024-2029
Table 18 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources
MENSTRUAL CARE IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Comfort and price sensitivity shape menstrual care trends
New brands catering to tweens emphasise period education and building self-confidence
Reusable formats bring variety, although are unlikely to overtake disposable products
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Plant-based pads set to gain popularity as consumers seek natural, skin-friendly options
Biomarker monitoring brings at-home diagnostic wearables to the market
Corporate and community partnerships strengthen efforts to end period poverty
CATEGORY DATA
Table 19 Retail Sales of Menstrual Care by Category: Value 2019-2024
Table 20 Retail Sales of Menstrual Care by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 21 Retail Sales of Tampons by Application Format: % Value 2019-2024
Table 22 NBO Company Shares of Retail Menstrual Care: % Value 2020-2024
Table 23 LBN Brand Shares of Retail Menstrual Care: % Value 2021-2024
Table 24 Forecast Retail Sales of Menstrual Care by Category: Value 2024-2029
Table 25 Forecast Retail Sales of Menstrual Care by Category: % Value Growth 2024-2029
NAPPIES/DIAPERS/PANTS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Marginal improvement in volume growth rate in 2024 owing to easing inflationary conditions and uptick in birth rate
Procter & Gamble and Kimberly Clark continue to lead nappies/diapers/pants in 2024, while insurgents gain share
Ongoing financial uncertainty makes cost reduction and supply optimisation key business priorities
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Disposable pants and comfort-forward options set to drive growth
Collaborative sustainability paves the way for future eco-friendly initiatives
Brand-building and value-added innovations targeting performance, skin health, and inclusivity will help solidify competitiveness
CATEGORY DATA
Table 26 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2019-2024
Table 27 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 28 NBO Company Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2020-2024
Table 29 LBN Brand Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2021-2024
Table 30 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2024-2029
Table 31 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2024-2029
RETAIL ADULT INCONTINENCE IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Absorbency ranks as the top concern, while campaigns encourage the discussion of incontinence
Moderate/heavy adult incontinence products in pull-up format are most desired, and brands expand colours and sizes
Retail e-commerce gains traction as crowdsourcing and expert feedback streamline the path to purchase
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Skin health and plant-based materials likely to be top priorities
Brands develop marketing and products aimed at under-represented consumer demographics
Alternative treatments hold promise as a long-term solution for younger patients
CATEGORY DATA
Table 32 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2019-2024
Table 33 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 34 NBO Company Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2020-2024
Table 35 LBN Brand Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2021-2024
Table 36 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2024-2029
Table 37 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2024-2029
RX/REIMBURSEMENT ADULT INCONTINENCE IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Medicaid disenrollment poses challenges for vulnerable populations, including older people
Florida inactive in Medicaid re-enrolment, while most states take steps to streamline re-enrolment
Updated guidelines for women's preventative health include annual incontinence screening
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Streamlined Medicaid enrolment will take effect
Millions expected to lose coverage if the Affordable Care Act is repealed
Flexible Spending Accounts offer greater coverage for incontinence supplies than Medicaid
CATEGORY DATA
Table 38 Sales of Rx/Reimbursement Adult Incontinence: Total Value MSP 2019-2024
Table 39 Sales of Rx/Reimbursement Adult Incontinence: Total Value MSP Growth 2019-2024
Table 40 Forecast Sales of Rx/Reimbursement Adult Incontinence: Total Value MSP 2024-2029
Table 41 Forecast Sales of Rx/Reimbursement Adult Incontinence: Total Value MSP Growth 2024-2029
WIPES IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Moist toilet wipes posts healthy growth, while baby wipes sees demand soften, and general purpose wipes rebounds to growth
Convenience and multifunctionality influence the development of personal care wipes, but price sensitivity determines choices
Sustainability drives further innovations and fosters healthy competition
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Legislation regarding flushability, labelling, and ingredient transparency will continue to pose challenges and necessitate further innovation
Skin health and wellness to become a key driver of innovation
Digitalisation to gain importance in the forecast period
CATEGORY DATA
Table 42 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2019-2024
Table 43 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 44 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2020-2024
Table 45 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2021-2024
Table 46 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2024-2029
Table 47 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2024-2029
RETAIL TISSUE IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Mixed landscape, with an improving volume performance, but softer topline value growth
Private label continues to lead the charge of volume and value performances
Online retail perks expected to lead to shifts in retail tissue channel distribution
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Escalating growth potential for facial tissues tied to effects of global warming
Omnichannel presence will be key to engage with consumers
Sustainability innovation still top of consumers' minds for value
CATEGORY DATA
Table 48 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2019-2024
Table 49 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 50 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2020-2024
Table 51 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2021-2024
Table 52 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2024-2029
Table 53 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2024-2029
AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Growth in AFH tissue driven by quality expectations and policy changes
Despite growth, shifting preferences in long-term care hinder growth for AFH adult incontinence
Innovative moves by established tissue players to restructure activity
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Comfort will lead innovation in AFH incontinence, and return-to-work and global warming to drive growth for AFH boxed facial tissues
AFH tissue and hygiene expected to witness increased mergers and acquisitions activity
Business and horeca expected to lead channel development over the forecast period
CATEGORY DATA
Table 54 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2019-2024
Table 55 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 56 Sales of Away-From-Home Paper Towels by Type: % Value 2019-2024
Table 57 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2019-2024
Table 58 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2024
Table 59 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2024-2029
Table 60 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2024-2029