동남아시아의 디지털 옥외 광고(DooH) 시장 : 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)
South East Asia Digital Out-of-Home (DooH) - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)
상품코드 : 1692484
리서치사 : Mordor Intelligence
발행일 : 2025년 03월
페이지 정보 : 영문
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 4,750 ₩ 6,802,000
PDF & Excel (Single User License) help
PDF & Excel 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 파일 내 텍스트 등의 Copy & Paste 가능합니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 5,250 ₩ 7,519,000
PDF & Excel (Team License: Up to 7 Users) help
PDF & Excel 보고서를 동일 기업내 7명까지 이용할 수 있는 라이선스입니다. 파일 내 텍스트 등의 Copy & Paste 가능합니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 6,500 ₩ 9,309,000
PDF & Excel (Site License) help
PDF & Excel 보고서를 동일한 지리적 위치에 있는 사업장내 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 파일 내 텍스트 등의 Copy & Paste 가능합니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 8,750 ₩ 12,531,000
PDF & Excel (Corporate License) help
PDF & Excel 보고서를 동일 기업의 전 세계 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 파일 내 텍스트 등의 Copy & Paste 가능합니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.
ㅁ 보고서에 따라 최신 정보로 업데이트하여 보내드립니다. 배송기일은 문의해 주시기 바랍니다.

한글목차

동남아시아의 디지털 옥외 광고(DooH) 시장 규모는 2025년에 6,849억 3,000만 달러로 추정되며, 예측기간(2025-2030년)의 CAGR은 5.56%로, 2030년에는 8,977억 2,000만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

South East Asia Digital Out-of-Home(DooH)-Market-IMG1

디지털 옥외 광고는 디지털 사이니지 기술을 활용한 옥외 광고입니다. 이 기술은 AI와 애널리틱스를 이용하여 마케터가 적절한 메시지를 적절한 시기에 적절한 사람들에게 전달할 수 있도록 지원합니다.

주요 하이라이트

동남아시아 디지털 옥외 광고(DooH) 시장 동향

빌보드가 크게 성장

큰 성장을 이루는 말레이시아

동남아시아 디지털 옥외 광고(DooH) 산업 개요

동남아시아의 디지털 옥외 광고(DooH) 시장은 단편화되어 있으며, 소수의 대기업이 존재하고 있습니다.

2024년 4월 태국을 비롯한 동남아 시장에서 아웃 오브 홈(OOH) 미디어 서비스를 제공하는 Plan B Media는 태국과 싱가포르의 디지털 옥외 광고(DooH) 광고를 강화하기 위해 프로그래매틱 솔루션 제공업체의 선두주자인 Vistar Media사와 제휴했습니다. 이 제휴는 이 지역의 DooH 광고 업계에 원활한 프로그래매틱 솔루션을 가져오는 것을 목적으로 하고 있습니다.

2023년 10월 세계 유수의 독립형 프로그래매틱 DooH 애드테크 기업인 Hivestack사는 엘리베이터 스크린을 전문으로 하는 현지 미디어 오너인 UpMedia사와 제휴해 태국에서의 프레즌스를 확대했습니다.

기타 혜택:

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 인사이트

제5장 동남아시아의 디지털 옥외 광고(DooH) 시장 상황

제6장 경쟁 구도

제7장 향후의 DooH 시장 전망

JHS
영문 목차

영문목차

The South East Asia Digital Out-of-Home Market size is estimated at USD 684.93 billion in 2025, and is expected to reach USD 897.72 billion by 2030, at a CAGR of 5.56% during the forecast period (2025-2030).

South East Asia Digital Out-of-Home (DooH) - Market - IMG1

DooH advertising is out-of-home advertising that is powered by digital signage technologies. These technologies use AI and analytics to help marketers get the right message to the right people at the right time.

Key Highlights

South East Asia Digital Out-of-Home (DooH) Market Trends

Billboards to Witness Significant Growth

Malaysia to Witness Major Growth

South East Asia Digital Out-of-Home (DooH) Industry Overview

The Southeast Asian digital out-of-home (DooH) market is fragmented, with the presence of a few major companies. The companies continuously invest in strategic partnerships and product developments to gain market share.

April 2024: Plan B Media, a prominent provider of out-of-home (OOH) media services in Thailand and other Southeast Asian markets, partnered with Vistar Media, a leading programmatic solutions provider, to enhance the digital out-of-home (DOOH) advertising landscape in Thailand and Singapore. The collaboration aims to bring seamless programmatic solutions to the region's DooH advertising industry.

October 2023: Hivestack, the world's leading independent programmatic DooH ad tech company, expanded its presence in Thailand by partnering with UpMedia, a local media owner that specializes in elevator screens.

Additional Benefits:

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

5 SOUTH EAST ASIA DooH MARKET LANDSCAPE

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

7 FUTURE DooH MARKET OUTLOOK

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기