세계의 분유 시장 : 예측(2025-2030년)
Global Milk Powder Market - Forecasts from 2025 to 2030
상품코드 : 1627795
리서치사 : Knowledge Sourcing Intelligence
발행일 : 2024년 12월
페이지 정보 : 영문 152 Pages
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한글목차

세계의 분유 시장은 CAGR 3.62%로 성장할 것으로 전망되며, 2025년 349억 8,800만 달러에서 2030년에는 417억 9,700만 달러에 이를 것으로 추정됩니다.

세계의 분유 소비는 비타민 B12, 티아민, 상당한 단백질 함량을 포함한 다양한 영양소의 결과입니다. 또한, 분유는 보통 우유보다 보존 기간이 길기 때문에 우유보다 수요가 높아지고 있습니다. 또한 탈지 분유는 건강하고 풍부한 단백질원이기도 합니다. 칼슘의 양질 공급원일 뿐만 아니라 셀레늄, 인, 마그네슘, 칼륨, 아연 등 중요한 미네랄 공급원이기도 합니다. 또한 낮은 콜레스테롤로 체중 감소를 촉진하기 때문에 비만과 심장 질환을 앓고있는 사람에게 최적의 제품입니다.

게다가 소비자의 선호 변화에 대응한 보다 새롭고 기술적으로 진보한 분유 제품의 개발에 나서기 때문에 유명한 시장 기업에 의한 시장 투자가 향후 수년간 시장 성장 기회를 창출할 것으로 예상됩니다. 이 제품에는 비타민, 미네랄 및 프로바이오틱스를 첨가하여 영양가를 향상시키는 등 면역력과 건강 증진에 도움이 되는 건강상의 이점이 많이 포함되어 있습니다. 기업은 또한 유당 미사용, 식물 유래, 유기농 분유 등 제품 포트폴리오의 다양화를 모색하고 있습니다. 제조업체 각자는 또한 정교한 기술을 구사하여 제조 공정을 개선하고, 보다 우수한 맛, 용해성, 보존성을 실현함으로써, 폭넓은 소비자, 특히 편리하고 영양가가 높은 대체 유제품을 필요로 하는 건강 지향적인 사람들과 가족에게 호소합니다.

예를 들어, 2023년 11월, Nestle은 N3 우유를 개발한 것으로 나타났습니다. 이것은 우유에서 추출됩니다. N3 우유는 우유에 포함된 영양 성분을 함유하고 있습니다. 그 중에는 단백질, 비타민, 미네랄이 포함됩니다. 또한 일정 비율로 프리바이오틱스 섬유를 함유하고, 유당의 함유량을 줄이고, 칼로리를 15% 이상 줄이고 있습니다. 이 회사는 N3 브랜드의 중국 시장을 위한 분유의 새로운 포트폴리오 첫 번째 제품을 발표했습니다. 이것은 가족 전체의 건강한 식생활을 지원하는 고 단백질의 완전한 크림과 탈지 분유 버전을 제공합니다.

분유 시장의 성장 촉진요인

건조 공정을 거쳐도 영양가가 높은 유성분을 유지할 수 있는 최첨단 기술이 개발되어 지방분이 매우 미량으로 저칼로리이기 때문에 사람들의 분유 소비에 대한 관심이 높아지고 있습니다. 게다가, 긴장된 근육의 발달과 유지에 도움이 되는 완전 단백질이 풍부하게 포함되어 있기 때문에 선수의 이용도 증가하고 있습니다.

또한 분유에 대한 수요 증가를 충족시키기 위해 세계 국가들이 분유를 수입하고 있습니다. 미국 농무부에 따르면 2021년 중국의 생유 생산량은 평균 4% 증가했습니다. 이 나라의 소비자 수요는 분유의 수입을 뒷받침하고 있습니다. 축산 낙농성에 따르면, 2021년도에 인도는 약 1만 7,000톤의 분유를 수출했습니다. 2021년도에 비해 증가했습니다. 2022년 말까지 3만 7,000톤의 분유가 출하된 것으로 추정됩니다.

또한 Foreign Agricultural Services(FAS)는 인도의 2023년도 탈지분유(SMP) 생산량을 74만 톤(MT)으로 예측하고 USDA에 의한 2022년도 공식 예측에서 약 6% 증가했습니다. 이 증가는 2023년의 왕성한 수출 수요와 높은 가격 때문으로 예측되고 있습니다. 이 증가는 소득 증가로 인한 국내 수요 증가로 인한 것입니다.

또한 각 회사는 자연과 유기농 라벨이 붙은 신제품을 출시하는 것을 마케팅의 목표로 삼고 있습니다. 참여 기업은 제품 판매를 강화하기 위해 자체 판매 제안에 중점을 둡니다. 기업은 또한 더 많은 영양소를 고객에게 제공하고 건강 지향 소비자와 가족에게 호소하는 강화 분유를 도입하고 있습니다.

또한 브랜드는 디지털 마케팅과 전자상거래 채널을 활용하여 경쟁이 치열한 시장에서 소비자에게 직접 작용해 교류하고 있습니다. 시장 진출 기업은 또한 규모의 경제를 실현하기 위해 분유의 생산 규모를 확대하는 것에 투자하여 수익성을 높이고 세계 수요 증가에 대응하기 위한 안정적인 공급을 확보하고 있습니다.

분유 시장의 지리적 전망

미국은 앞으로 수년간 큰 시장 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다.

분유는 케이크, 쿠키, 과자류, 아이스크림, 요구르트 등 다양한 베이커리 제품과 과자류에 사용할 수 있는 다재다능한 원료입니다. 이러한 제품에 대한 수요 증가는 미국에서 분유 시장의 성장을 가속할 것으로 예상됩니다.

또한 Good Food Institute의 보고서에 따르면 미국에는 6,500만 명의 유당 불내증자와 500만 명의 유제품 알레르기 환자가 있다고 합니다. 이러한 소비자들은 유당을 사용하지 않고 유제품을 사용하지 않는 대체품으로 식물성 분유를 찾고 있습니다. 그 결과, 2023년 4월, Danone은 식물성 분유의 신상품을 출시했습니다. 이 분유는 완두콩, 귀리, 쌀 우유를 혼합하여 만들어집니다. 락토스 프리, 글루텐 프리, 비건 대응입니다. 또한 분유는 단백질, 칼슘 및 기타 필수 영양소의 좋은 공급원입니다. 영양 보충제로서의 분유의 인기 증가는 시장 성장을 뒷받침할 것으로 예상됩니다.

또한, 가처분 소득 증가와 소비자 식습관의 변화가 미국에서 분유 수요를 촉진할 것으로 예상됩니다. 예를 들어, 2023년 5월, Lactalis Ingredients는 새로운 유기 전지분유를 출시했습니다. 이 분유는 유기농업의 사양에 준거한 프랑스의 낙농장으로부터의 우유만을 원료로 하고 있습니다. 중화제, 항생제, 방부제 및 기타 첨가제는 사용하지 않습니다.

게다가 제품 출시 증가와 정부 허가 증가로 분유 시장은 미국에서 추진될 것으로 예상됩니다. 예를 들어, 2024년 7월 Yili Group은 캘리포니아주 로스앤젤레스에 미국 최초의 기함점을 오픈했습니다. 이 매장은 미국 최대 규모의 아시아계 슈퍼마켓 체인인 99 Ranch Market 내에 있습니다. FDA에 허가된 제품은 AMBPOMIAL, Youngfun의 액체 유제품, Chocliz, Bitter Coffee, Yili Ranch 등입니다.

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어떤 용도로 사용됩니까?

업계 및 시장 인사이트, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진출 전략, 지리적 확대, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크 및 영향, 신제품 개척, 경쟁의 영향

조사 범위

분유 시장은 다음 부문으로 분석됩니다.

유형별

최종 사용자별

유통 채널별

지역별

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

제5장 세계의 분유 시장 : 유형별

제6장 세계의 분유 시장 : 최종 사용자별

제7장 세계의 분유 시장 : 유통 채널별

제8장 세계의 분유 시장 : 지역별

제9장 경쟁 환경 및 분석

제10장 기업 프로파일

AJY
영문 목차

영문목차

The global milk powder market is estimated to grow at a CAGR of 3.62%, reaching US$41.797 billion in 2030 from US$34.988 billion in 2025.

Worldwide consumption of milk powder is a result of various nutrients, including vitamin B12, thiamin, and significant protein content. Additionally, milk powder has a longer shelf life than ordinary milk, which increases demand for it over milk. Skim milk powder is also a healthy and abundant source of protein. In addition to being a good source of calcium, it is also a rich source of selenium, phosphorus, magnesium, potassium, and zinc, among other important minerals. It is also low in cholesterol and promotes weight loss, making it the perfect product for those who have obesity and heart disease.

Further, the investment in the market by prominent market players is expected to create opportunities for the growth of the market in the years to come as they venture into the development of newer and more technologically advanced milk powder products that align with the changes in consumer preference. These have involved a number of health benefits, including an increased nutritional value, such as the addition of vitamins, minerals, and probiotics to boost immunity and well-being. Companies are also looking to diversify their portfolios of products, such as those that are lactose-free, plant-based, or organic milk powders. Manufacturers are also using sophisticated technologies to improve production processes, yielding better taste, solubility, and shelf life, hence appealing to a broader spectrum of consumers, especially health-conscious people and families who need convenient and nutritious dairy alternatives.

For instance, in November 2023, Nestle revealed it has created N3 milk. It is extracted from cow's milk. N3 milk contains the nutrient properties found in milk. Some of these include proteins, vitamins, and minerals. Also, it has a certain percentage of prebiotic fibers, a reduced content of lactose, and has over 15% less calorie count. The company released its first products in a new portfolio of powdered milks for the China market under the N3 brand. This offers a complete cream and a skimmed milk version that is high in protein to support the wholesome diet of the entire family.

Milk powder market growth drivers

People are becoming more interested in milk powder consumption because of the development of cutting-edge technologies that enable the nutritional milk content even after the drying process and extremely trace amounts of fat that make it low in calories. Additionally, due to its abundance in complete proteins, which helps in the development and maintenance of lean muscles, athletes have increased their use of it.

Further, countries all around the world have been importing milk powder to satisfy the rising demand for the product. According to the US Department of Agriculture, in 2021, China's milk output increased by an average rate of 4% because of greater productivity. Consumer demand in the nation drives the import of milk powder. In the fiscal year 2021, India exported roughly 17,000 metric tonnes of milk powder, according to the Department of Animal Husbandry and Dairying. There was an increase compared to 2021. By the end of the fiscal year 2022, it was estimated that 37 thousand MT of milk powder had been shipped.

Additionally, India's MY 2023 production of skimmed milk powder (SMP) is predicted by Foreign Agricultural Services (FAS) to be 740,000 metric tonnes (MT), up about 6% from the USDA's official estimate for 2022. This increase is projected because of 2023's strong export demand and high prices. The growth is ascribed to increased domestic demand brought on by rising incomes.

In addition, the companies are targeting their marketing towards launching new products with the labels of natural or organic. The participants focus on the unique selling propositions to enhance sales of their products. The businesses are also introducing fortified milk powders, providing customers with more nutrients and appealing to health-conscious consumers and families.

Furthermore, brands are using digital marketing and e-commerce channels to reach out and interact with consumers directly in the competitive market. The participants of the market are also investing in scaling up the production of milk powder to achieve economies of scale, increasing their profitability, and ensuring consistent supply to meet growing global demand.

Milk powder market geographical outlook

The United States is anticipated to hold a significant market share in the coming years.

Milk powder is a versatile ingredient that can be used in a variety of bakery and confectionery products, such as cakes, cookies, pastries, ice cream, and yogurt. The increasing demand for these products is expected to drive the growth of the milk powder market in the US.

Moreover, as reported by the Good Food Institute, there are an estimated 65 million lactose-intolerant people and 5 million dairy-allergic people in the United States. These consumers are looking for plant-based milk powder as a lactose-free and dairy-free alternative to dairy milk. Consequently, in April 2023, Danone launched a new line of plant-based milk powders. The powders are made from a blend of pea, oat, and rice milk. They are lactose-free, gluten-free, and vegan. Also, milk powder is a good source of protein, calcium, and other essential nutrients. The growing popularity of milk powder as a nutritional supplement is expected to boost the market growth.

Furthermore, the rising disposable income and changing dietary habits of consumers are expected to drive the demand for milk powder in the US. For instance, in May 2023, Lactalis Ingredients launched a new organic whole milk powder. The powder is made from milk that comes exclusively from French dairy farms that comply with the specifications for organic farming. It is free from neutralizing agents, antibiotics, preservatives, and other additives.

Moreover, with rising product launches and increasing government approvals the market for milk powder is anticipated to propel in the United States. For instance, in July 2024, Yili Group opened its first US flagship store in Los Angeles, California, as the company received FDA approval for various dairy products. The store is located in 99 Ranch Market, which is one of the largest Asian supermarket chains in the US. The FDA-approved products include: AMBPOMIAL, Youngfun liquid dairy products, Chocliz, Bitter Coffee, and Yili Ranch.

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What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

The milk powder market is analyzed into the following segments:

By Type

By End-User

By Distribution Channel

By Geography

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

2. RESEARCH METHODOLOGY

3. EXECUTIVE SUMMARY

4. MARKET DYNAMICS

5. GLOBAL MILK POWDER MARKET BY TYPE

6. GLOBAL MILK POWDER MARKET BY END-USER

7. GLOBAL MILK POWDER MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

8. GLOBAL MILK POWDER MARKET BY GEOGRAPHY

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

10. COMPANY PROFILES

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