세계의 프로그래매틱 디스플레이 시장 규모, 점유율, 동향 분석 리포트 : 채널별, 유형별, 지역별 전망과 예측(2023-2030년)
Global Programmatic Display Market Size, Share & Trends Analysis Report By Channel (Private Marketplaces (PMP), Real Time Bidding (RTB), and Automated Guaranteed (AG)), By Type, By Regional Outlook and Forecast, 2023 - 2030
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리서치사 : KBV Research
발행일 : 2024년 03월
페이지 정보 : 영문 192 Pages
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한글목차

세계의 프로그래매틱 디스플레이 시장 규모는 예측 기간 중 32.9%의 CAGR로 시장 성장하며, 2030년까지 4,116억 달러에 달할 것으로 예상되고 있습니다.

또한 데이터는 프로그래매틱 디스플레이 광고의 기반이 되고 있습니다. 광고주는 방대한 소비자 데이터를 활용하여 타깃팅된 관련성 높은 캠페인을 만들 수 있습니다. 광고주는 퍼스트 파티, 서드 파티, 컨텍스트 데이터를 사용하여 오디언스 타깃팅을 세분화하여 광고의 관련성과 참여도를 높일 수 있습니다. 따라서 이러한 요소들은 시장 성장에 도움이 됩니다.

그러나 엄격한 개인정보 보호 규정에 따라 사용자 데이터 수집, 저장 및 처리에 대한 엄격한 가이드라인이 정해져 있습니다. 광고주는 이러한 제한을 준수해야 하며, 이는 프로그래매틱 타깃팅에 사용할 수 있는 데이터의 양과 세분화에 영향을 미칩니다. 광고주는 데이터 처리 활동에 대해 사용자로부터 명시적인 동의를 얻어야 합니다. 따라서 이러한 측면이 시장 성장을 저해할 수 있습니다.

목차

제1장 시장 범위와 조사 방법

제2장 시장 요약

제3장 시장 개요

제4장 세계 시장 : 채널별

제5장 세계 시장 : 유형별

제6장 세계 시장 : 지역별

제7장 기업 개요

제8장 프로그래매틱 디스플레이 시장의 성공 필수 조건

KSA
영문 목차

영문목차

The Global Programmatic Display Market size is expected to reach $411.6 billion by 2030, rising at a market growth of 32.9% CAGR during the forecast period.

Advertisers in North America leverage vast amounts of consumer data to implement highly targeted and personalized programmatic campaigns. Therefore, the North America segment captured $15,568.9 million revenue in the market in 2022. North America has a well-established and dominant digital advertising ecosystem. Advertisers and brands allocate substantial budgets to digital channels, with programmatic displays playing a central role in reaching and engaging target audiences.

Integrating real-time decision-making processes is a fundamental aspect of programmatic display advertising. Advanced algorithms and AI systems enable advertisers to make split-second decisions regarding which ad to display, to whom, and at what price. This real-time responsiveness ensures the right message is delivered to the right audience in contextually relevant moments. Thus, these aspects can help in the expansion of the market.

Additionally, data has become a cornerstone in programmatic display advertising. Leveraging vast consumer data enables advertisers to create highly targeted and relevant campaigns. Advertisers can use first-party, third-party, and contextual data to refine their audience targeting, leading to improved ad relevance and engagement. Therefore, these factors can help in the growth of the market.

However, Stringent privacy regulations dictate strict guidelines for collecting, storing, and processing user data. Advertisers need to adhere to these limitations, impacting the volume and granularity of data available for programmatic targeting. Advertisers are required to obtain explicit consent from users for data processing activities. Thus, these aspects can hamper the growth of the market.

By Channel Analysis

On the basis of channel, the market is divided into private marketplaces (PMP), automated guaranteed (AG), and real time bidding (RTB). In 2022, the real time bidding (RTB) segment witnessed 27.5% revenue share in the market. RTB operates on the principle of conducting auctions in real time, enabling advertisers to bid on ad impressions as they become available.

By Type Analysis

Based on type, the market is segmented into online display, online video, mobile video, and mobile display. The online video segment held 34.8% revenue share in the market in 2022. An evident preference for video content has emerged as consumers' methods of accessing and interacting with content have witnessed a substantial transformation. The rise of platforms like YouTube, TikTok, and streaming services reflects the growing importance of video in the digital landscape.

By Regional Analysis

By region, the market is segmented into North America, Europe, Asia Pacific, and LAMEA. In 2022, the Europe segment acquired 29.9% revenue share in the market. Many European countries have demonstrated economic stability and recovery, contributing to increased digital advertising budgets. As businesses rebound from economic challenges, a renewed focus is on reaching target audiences through efficient and data-driven advertising methods like programmatic display.

List of Key Companies Profiled

Global Programmatic Display Market Report Segmentation

By Channel

By Type

By Geography

Table of Contents

Chapter 1.Market Scope & Methodology

Chapter 2.Market at a Glance

Chapter 3.Market Overview

Chapter 4.Global Programmatic Display Market by Channel

Chapter 5.Global Programmatic Display Market by Type

Chapter 6.Global Programmatic Display Market by Region

Chapter 7.Company Profiles

Chapter 8.Winning Imperatives of Programmatic Display Market

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