세계의 디지털 OOH(Out-of-Home) 광고 시장 규모, 점유율, 동향 분석 : 용도별, 포맷별, 업종별, 지역별, 부문별 예측(2025-2030년)
Digital Out-of-Home Advertising Market Size, Share & Trends Analysis Report By Application, By Format (Billboards, Street Furniture, Transit & Transportation, Place-Based Media), By Vertical, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
상품코드 : 1633748
리서치사 : Grand View Research
발행일 : 2024년 12월
페이지 정보 : 영문 100 Pages
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한글목차

디지털 OOH 광고 시장의 성장과 동향 :

Grand View Research, Inc.의 최신 리포트에 따르면 세계의 디지털 OOH(Out-of-Home) 광고 시장 규모는 2030년까지 391억 2,000만 달러에 달하며, 2025-2030년 CAGR은 10.7%로 확대할 것으로 추정되고 있습니다.

신흥 국가의 급속한 도시화 진행이 시장 성장을 가속화하고 있습니다. 최근 다양한 산업에서 제품 및 기업에 대한 정보를 제공하는 디지털 OOH 광고의 인기가 높아지면서 시장 성장이 가속화될 것으로 예상됩니다. 또한 소비자 인지도, 창의적인 광고 디자인, 지역적 위치 등의 변수로 인해 신흥 국가에서 디지털 OOH 광고의 효과가 높아지면서 향후 수년간 시장 성장이 급상승하고 있습니다. 예를 들어 2023년 4월 야외 광고 회사 Lamar Advertising Company와 위치 정보 광고 기술 회사 Vistar Media, Inc.는 새로운 Denver Transit DOOH 네트워크의 출시를 발표했습니다. 이 새로운 네트워크는 현재 55개 이상의 미래형 아트 디지털 디스플레이를 보유하고 있으며, 모두 Vistar의 DOOH 소프트웨어 솔루션에 의해 지원됩니다.

또한 디지털 OOH 광고는 더 많은 고객 참여와 브랜드 인지도 향상으로 인해 빠르게 인기를 얻고 있습니다. 또한 COVID-19 팬데믹 기간 중 많은 광고주들이 마케팅 예산을 삭감하거나 광고 지출을 중단하는 등 디지털 OOH 광고 시장에 부정적인 영향을 미쳤습니다. 또한 일부 규제가 완화되면서 야외 광고에 대한 지출이 증가하고 있으며, 이는 예측 기간 중 시장 성장을 가속할 것으로 예상됩니다.

교통 및 운송 부문은 예측 기간 중 가장 높은 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다. 다양한 교통 수단을 이용한 브랜드 인지도 및 다양한 제품 홍보를 위해 디지털 OOH 광고의 채택이 증가함에 따라 이 부문의 성장이 크게 가속화되고 있습니다. 또한 교통 및 운송 부문의 높은 고객 참여로 인해 다양한 광고주들의 디지털 OOH 광고에 대한 투자가 증가하고 있는 것도 시장 성장을 가속하고 있습니다. 또한 정부의 정책 홍보 및 각종 제도에 대한 인지도를 높이기 위해 OOH 광고의 인기가 높아지고 있는 것도 시장 성장을 가속하고 있습니다.

디지털 OOH 광고 시장 : 분석 개요

목차

제1장 분석 방법·범위

제2장 개요

제3장 디지털 OOH 광고 시장 : 변동 요인·경향·범위

제4장 디지털 OOH 광고 시장 : 용도별 추정·동향 분석

제5장 디지털 OOH 광고 시장 : 포맷별 추정·동향 분석

제6장 디지털 OOH 광고 시장 : 업종별 추정·동향 분석

제7장 디지털 OOH 광고 시장 : 지역별 추정·동향 분석

제8장 경쟁 구도

KSA
영문 목차

영문목차

Digital Out-of-home Advertising Market Growth & Trends:

The global digital out-of-home advertising market size is estimated to reach USD 39.12 billion by 2030, expanding at a CAGR of 10.7% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The growing rapid urbanization in emerging economies is accelerating market growth. The increasing popularity of digital outdoor advertising among the various industries in recent years to offer information about their products and company is expected to accelerate market growth. Moreover, the rising effectiveness of digital out-of-home advertising in developing countries due to variables like consumer perception, creative ad design, and geo-location is surging market growth over the upcoming years. For instance, in April 2023, Lamar Advertising Company, an outdoor advertising company, and Vistar Media, Inc., a location-based ad technology company, announced the release of the new Denver Transit DOOH network. The new network currently confines over 55 futuristic art digital displays, entirely supported by Vistar's DOOH software solutions.

Moreover, digital out-of-home advertising is gaining popularity rapidly due to more customer engagement and rising brand awareness. Furthermore, a lockdown was observed during the COVID-19 pandemic, which negatively impacted the digital out-of-home advertising market due to many advertisers slashing marketing budgets or pausing advertising spending during this period. Moreover, the increasing spending on out-of-home advertising after the ease of several restrictions is expected to boost market growth over the forecast period.

The transit & transportation segment is expected to register the highest CAGR over the forecast period. The increasing adoption of digital outdoor advertising for brand awareness and promotion of various products through various transport modes has significantly accelerated this segment's growth. Additionally, rising investment in digital out-of-home advertising by various advertisers due to the high engagement of customers in the transit & transportation segment is driving the market growth. Moreover, the rising popularity of out-of-home advertising for promoting government policies and increasing awareness about various schemes are driving the market's growth.

Digital Out-of-home Advertising Market Report Highlights:

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

Chapter 2. Executive Summary

Chapter 3. Digital Out-of-home Advertising Market Variables, Trends, & Scope

Chapter 4. Digital Out-of-home Advertising Market: Application Estimates & Trend Analysis

Chapter 5. Digital Out-of-home Advertising Market: Format Estimates & Trend Analysis

Chapter 6. Digital Out-of-home Advertising Market: Vertical Estimates & Trend Analysis

Chapter 7. Digital Out-of-home Advertising Market: Regional Estimates & Trend Analysis

Chapter 8. Competitive Landscape

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