태국의 가정 및 원예 시장
Home and Garden in Thailand
상품코드 : 1735509
리서치사 : Euromonitor International
발행일 : 2025년 05월
페이지 정보 : 영문 47 Pages
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한글목차

2024년 태국의 가정 및 원예 시장 규모는 경제적 과제와 소비자 행동의 변화가 겹쳐 둔화되었습니다. 건전한 성장을 이루었습니다만, 기타 카테고리는 그다지 좋지 않은 상태입니다. 생활비의 상승, 가계 부채의 고지, 신용 공여의 엄격화 등이 소비자 심리의 약체화를 초래해, 대규모의 구입의 지연, 보다 소회의 익숙한 상품에 대한 주목이 촉구되고 있습니다.

본 보고서는 태국의 가정 및 원예를 분석·예측한 시장 조사보고서입니다. 신제품 개발, 소비자 라이프 스타일, 시장 개척 경로, 가격 문제에 이르기까지 수요에 영향을 미치는 주요 요인의 전략적 분석도 실시했습니다.

적용 제품 : 개조 및 원예, 홈웨어, 홈 패니싱

데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

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Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판에서 50년 이상의 실적을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 지사를 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 보유한 유로모니터 인터내셔널은 다양한 시장에 대한 이해와 독보적인 역량을 바탕으로 정보에 기반한 전략 계획을 수립할 수 있는 신뢰할 수 있는 정보 자료를 개발할 수 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

시장 데이터

면책사항

출처

태국의 원예

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

태국의 가구

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

태국의 주택 개조

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

태국의 가정용품

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

KTH
영문 목차

영문목차

Sales of home and garden in Thailand slowed down in 2024, due to a combination of economic challenges and shifting consumer behaviours. While the gardening category saw healthy growth driven by urban gardening, biophilic design, and government support for sustainable farming, other categories, did not fare as well. Rising living costs, high household debt, and tighter credit availability have led to weakened consumer confidence, prompting delays in large-scale purchases and a focus on more budge...

Euromonitor International's Home and Garden in Thailand report offers a comprehensive guide to the size and shape of market demand at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the categories driving growth. It also identifies the leading companies and their brands, and offers strategic analysis of key factors influencing demand - from new product developments, consumer lifestyles, route to market and pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how market demand is expected to evolve in the medium-term

Product coverage: Home Improvement and Gardening, Homewares and Home Furnishings.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

MARKET DATA

DISCLAIMER

SOURCES

GARDENING IN THAILAND

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

HOME FURNISHINGS IN THAILAND

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

HOME IMPROVEMENT IN THAILAND

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

HOMEWARES IN THAILAND

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

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