세계의 가정 및 원예 용품 B2C E-Commerce 시장(2025-2029년)
Global Home and Garden Products B2C E-commerce Market 2025-2029
상품코드 : 1762957
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 06월
페이지 정보 : 영문 220 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 2,500 ₩ 3,612,000
PDF (Single User License) help
PDF 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 4,000 ₩ 5,779,000
PDF (Enterprise License) help
PDF 보고서를 동일 기업의 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄는 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

한글목차

가정 및 원예 용품 B2C E-Commerce 시장은 2024-2029년 496억 1,720만 달러 증가하고, 예측 기간 중 연평균 복합 성장률(CAGR)은 13.4%를 보일 것으로 예측됩니다.

가정용-원예용품 B2C 전자상거래 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 온라인 소비와 스마트폰 보급률 증가, 문제없는 반품 정책, 제품 비교, 대금 상환, 전자상거래 플랫폼에서 간편한 결제 옵션의 가용성 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2025년
종료 연도 2029년
예측 기간 2025-2029년
성장 모멘텀 가속
전년대비 11.6%
CAGR 13.4%
증가액 496억 1,720만 달러

이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역별 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.

이 보고서는 향후 몇 년 동안 가정 및 원예용품 B2C 전자상거래 시장의 성장을 가속하는 주요 요인 중 하나로 옴니채널 소매업의 부상을 꼽았습니다. 또한, 전자상거래 플랫폼의 기술 발전과 m커머스 플랫폼의 성장은 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 구도

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 용도별

제9장 시장 세분화 : 최종사용자별

제10장 시장 세분화 : 유통 채널별

제11장 고객 상황

제12장 지역별 상황

제13장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 성장 억제요인

제14장 경쟁 구도

제15장 경쟁 분석

제16장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

The home and garden products b2c e-commerce market is forecasted to grow by USD 49,617.2 mn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 13.4% during the forecast period. The report on the home and garden products b2c e-commerce market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rise in online spending and smartphone penetration, unproblematic return policy, product comparison, and cash on delivery, and availability of easy payment options on e-commerce platform.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 202511.6%
CAGR13.4%
Incremental Value$49,617.2 mn

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.

Technavio's home and garden products b2c e-commerce market is segmented as below:

By Application

By End-user

By Distribution Channel

By Geographical Landscape

This study identifies the emergence of omnichannel retailing as one of the prime reasons driving the home and garden products b2c e-commerce market growth during the next few years. Also, technological advancements in e-commerce platform and growing m-commerce platform will lead to sizable demand in the market.

The report on the home and garden products b2c e-commerce market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading home and garden products b2c e-commerce market vendors that include Amazon.com Inc., BAUHAUS E Business Gesellschaft fur Bau und Hausbedarf mbH and Co, Bed Bath and Beyond Inc., Costco Wholesale Corp., Godrej and Boyce Manufacturing Co. Ltd., Golden Acre Home and Garden, Hennes and Mauritz AB, Inter IKEA Holding B.V., Lowes Co. Inc., Lulu and Georgia Inc., Penney IP LLC, Reliance Industries Ltd., Target Corp., Tesco Plc, The Home Depot Inc., Ugaoo Agritech Pvt. Ltd., Walmart Inc., Wayfair Inc., and Williams Sonoma Inc.. Also, the home and garden products b2c e-commerce market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Application

9 Market Segmentation by End-user

10 Market Segmentation by Distribution Channel

11 Customer Landscape

12 Geographic Landscape

13 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

14 Competitive Landscape

15 Competitive Analysis

16 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기