인도네시아의 가정 및 원예 시장
Home and Garden in Indonesia
상품코드 : 1724990
리서치사 : Euromonitor International
발행일 : 2025년 05월
페이지 정보 : 영문 51 Pages
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한글목차

인도네시아의 가정 및 원예 시장은 2024년 급속한 도시화, 정부 주도의 주택 프로젝트, 주거 환경의 업그레이드를 요구하는 중간층 증가를 배경으로 견조한 성장을 기록했습니다. 가드닝은 도시 주민들이 밀집 도시에서의 지속 가능성, 건강, 공기의 질을 촉진하기 위해 옥상이나 발코니에서의 가드닝을 받아들이고 있어 지속적인 관심을 끌고 있습니다.

이 보고서는 인도네시아의 가정 및 원예를 분석하고 예측한 시장 조사 보고서입니다. 최신 소매 판매 데이터(과거 날짜 범위)를 제공하고 있으며, 성장을 촉진하는 카테고리를 특정할 수 있습니다. 또, 주요 기업과 그 브랜드를 특정해, 신제품 개발, 소비자의 라이프 스타일, 시장 개척 루트, 가격 문제에 이르기까지, 수요에 영향을 주는 주요한 요인의 전략적 분석도 제공하고 있습니다. 2029년까지의 예측은 시장의 수요가 중기적으로 어떻게 변화하는지를 보여줍니다.

적용 제품 : 개조 및 원예, 홈웨어, 홈 퍼니싱

데이터 범위: 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

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목차

목차 및 표 목록

주요 요약

시장 데이터

면책사항

출처

인도네시아 원예

주요 데이터 결과

2024년 발전

전망 및 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 가구

주요 데이터 결과

2024년 발전

전망 및 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 주택 개조

주요 데이터 결과

2024년 발전

전망 및 기회

카테고리 데이터

인도네시아 가정용품

주요 데이터 결과

2024년 발전

전망 및 기회

카테고리 데이터

AJY
영문 목차

영문목차

In 2024, home and garden in Indonesia recorded solid value growth, fuelled by rapid urbanisation, government-led housing projects, and a growing middle class seeking to upgrade their living environments. Gardening experienced ongoing interest as urban residents embraced rooftop and balcony gardening to promote sustainability, wellness, and air quality in dense cities, while home improvement gained momentum alongside the DIY culture and digital retail access, supported by expanded offerings from...

Euromonitor International's Home and Garden in Indonesia report offers a comprehensive guide to the size and shape of market demand at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the categories driving growth. It also identifies the leading companies and their brands, and offers strategic analysis of key factors influencing demand - from new product developments, consumer lifestyles, route to market and pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how market demand is expected to evolve in the medium-term

Product coverage: Home Improvement and Gardening, Homewares and Home Furnishings.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

MARKET DATA

DISCLAIMER

SOURCES

GARDENING IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

HOME FURNISHINGS IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

HOME IMPROVEMENT IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

HOMEWARES IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

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