세계의 광고 기반 스트리밍 시장 : 소비자 수요와 참여
Ad-Based Streaming: Consumer Demand & Engagement
상품코드 : 1544934
리서치사 : Parks Associates
발행일 : 2024년 08월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

광고가 없는 동영상의 스트리밍은 그 어느 때보다도 비쌉니다. 가입자는 평균적으로 5개의 스트리밍 서비스에 가입하고 있는데, 그 중 상당수가 구매력 감소에 직면하고 있기 때문에 엔터테인먼트 비용이 증가함에 따라 광고 기반 서비스를 시도하는 사람들이 늘고 있습니다.

이 보고서는 FAST와 AVOD 서비스를 포함한 광고 기반 스트리밍 시장을 조사했으며, 광고 기반 서비스의 인기가 급상승하는 이유, 가장 인기있는 서비스, 광고 기반 경험에 대한 사용자의 감정 등 을 분석했습니다.

인포그래픽스

주요 질문

목차

비디오 서비스 생태계

주요 요약

스트리밍 시장 개요

광고 기반 스트리밍 동향

구독 광고의 계층 구조

SVOD 가격 상승으로 광고 기반 서비스에 미치는 영향

인터랙티브 광고 및 T-커머스

부록

JHS
영문 목차

영문목차

SYNOPSIS:

It is more expensive than ever to stream ad-free video, especially when the top services continue to raise their prices. Households subscribe to 5 streaming services on average, but as many face a steady loss of buying power, more are experimenting with ad-based services to help offset the growing expense of entertainment. This study documents the rise of ad-based streaming including both FAST and AVOD services. It analyzes why ad-based services are experiencing a surge in popularity, which services are the most popular, and household sentiment towards the ad-based experience.

INFOGRAPHICS

Key questions addressed:

ANALYST INSIGHT:

"The current streaming landscape is extremely volatile and fiercely competitive. Providers of all sizes strive to innovate, reach more viewers, improve efficiency, deliver in-demand content, and above all, achieve profitability." - Sarah Lee, Research Analyst, Parks Associates.

Table of Contents

Video Services Ecosystem

Executive Summary

Streaming Market Overview

Ad-Based Streaming Trends

Subscription Advertising Tiers

Impact of SVOD Price Increases on Ad-based Services

Interactive Advertising and T-Commerce

Appendix

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