이 조사 패키지는 애드테크(AdTech) 시장을 자세히 분석하고, 이 성장 시장의 주요 촉진요인을 다루며, 벤더들이 이 시장의 성장을 최대한 활용할 수 있도록 전략적 제안을 제공합니다. 또한, 프로그래매틱 광고로의 전환과 AI 및 머신러닝이 시장에 미치는 영향에 대해서도 조사했습니다.
또한 광고 사기, 프라이버시 규제, 지속가능성에 대한 압력 증가 등 시장이 직면한 주요 과제, 17개 주요 기업의 경쟁사 리더보드, 디지털 광고 이용 기업 수와 애드테크 총 지출액에 대한 데이터 및 예측, 주요 디지털 광고 채널 및 지역별 시장 규모 등을 수록했습니다.
주요 특징
주요 요점 및 전략적 제안: AdTech 시장의 주요 조사 결과를 종합적으로 분석하여 AdTech 플랫폼의 이해관계자들에게 전략적 제안을 제공합니다.
시장 동향 및 촉진요인: 디지털 광고 서비스에 대한 기업 수요 증가, 광고 캠페인 최적화를 위한 AI 및 머신러닝 활용 등 시장 성장 촉진요인을 포함한 애드테크 시장의 주요 동향에 대한 인사이트를 제공합니다. 또한, 광고 사기, 개인정보 보호 규제 등 애드테크 시장이 직면한 과제를 다루고, SSP와 DSP의 SWOT 분석도 제공합니다.
벤치마크 산업 예측 : AdTech 시장 개요에는 각 광고 채널(모바일 및 인앱, 온라인, 커넥티드 TV, DOOH)의 총 지출액과 AdTech로 인한 총 지출액에 대한 전 세계 예측이 포함되어 있습니다.
Juniper Research 경쟁사 리더보드: AdTech 시장의 주요 17개 벤더의 제품, 포지셔닝, 역량 및 용량에 대한 평가를 확인할 수 있습니다.
시장 데이터 및 예측
이 조사 제품군에는 34개의 표와 15,500개 이상의 데이터 포인트로 구성된 예측 데이터 세트에 대한 액세스가 포함되어 있습니다. 이 조사 제품군에는 다음과 같은 지표가 포함되어 있습니다.
디지털 광고를 이용하는 기업의 총 수
디지털 광고에 대한 총 지출액
AdTech에 대한 총 지출액
애드플로우별 총 손실액
Juniper Research 대화형 예측 엑셀에는 다음과 같은 기능이 있습니다.
통계 분석 : 특정 지표를 검색할 수 있으며, 데이터 기간 동안 모든 지역과 국가를 표시할 수 있습니다. 그래프는 쉽게 수정할 수 있으며, 클립보드로 내보낼 수 있습니다.
국가별 데이터 도구: 이 도구에서는 예측 기간 동안 모든 지역 및 국가의 지표를 볼 수 있습니다. 검색창을 통해 표시할 지표를 좁힐 수 있습니다.
국가별 비교 도구: 사용자는 국가를 선택하고 특정 국가에 대해 각각을 비교할 수 있습니다. 이 도구에는 그래프를 내보내는 기능이 포함되어 있습니다.
What-if 분석 : 5가지 인터랙티브 시나리오를 통해 사용자는 예측의 전제조건과 비교할 수 있습니다.
SAMPLE VIEW
시장 동향 및 예측 PDF 보고서 :
현재 시장 상황에 대한 종합적인 분석과 전략적 제안 및 예측에 대한 안내를 제공합니다.
목차
제1장 중요 포인트와 전략적 추천 사항
중요 포인트
전략적 추천 사항
제2장 향후 시장 전망
향후 시장 전망
AdTech 시장이 직면하는 과제
주요 광고 기술의 SWOT 분석
SSP
DSP
제3장 JuniperResearch 경쟁 리더보드
AdTech 벤더는 향후 매출 성장을 위해신흥 디지털 광고 시장에 주력할 필요가 있다
제4장 벤더 개요
Adform
Adobe
Amazon
Basis Technologies
Criteo
Equativ
Google Marketing Platform
Infillion
InMobi
Mediaocean
Meta Platforms
Microsoft
NextRoll
Nexxen
The Trade Desk
Yahoo Advertising
Zeta
리더보드 평가 방법
제한이라고 해석
제5장 시장 예측과 중요 포인트
AdTech : 개요
AdTech 조사 방법
디지털 광고를 이용하는 기업
AdTech에 대한 투자액
광고 사기에 의한 손실
모바일&인앱
조사 방법
지출액
AdTech에 의한 모바일&인앱 광고비
온라인 광고
조사 방법
지출액
AdTech에 의한 온라인 광고비
커넥티드 TV광고
조사 방법
지출액
AdTech에 의한 CTV 광고비
DOOH 광고
조사 방법
지출액
AdTech에 의한 DOOH 광고비
LSH
영문 목차
영문목차
KEY STATISTICS
Total market value in 2024:
$27.2bn
Total market value in 2029:
$43.5bn
2024 to 2029 market growth:
60%
Forecast period:
2024-2029
'AdTech Spend to Reach $43.5 Billion Globally by 2029'
Overview
Our "AdTech" research suite provides an in-depth analysis of the advertising technology market; addressing the major drivers of this growing market, and offers strategic recommendation so that vendors can best capitalise on this market growth. It investigates the shift to programmatic advertising and the impact that AI and machine learning are having on the market.
Additionally, it identifies the key challenges facing the market, including advertising fraud, privacy regulations, and increased sustainability pressures. The research provides an overview of 17 major players within the AdTech market, and positions vendors as Established Leaders, Leading Challengers, or Disruptors & Challenges via the Juniper Research Competitor Leaderboard. It also provides data and forecasts for the total number of businesses using digital advertising and total spend on AdTech, including market size by region, and includes a split by 4 key digital advertising channels:
Connected TV
DOOH (Digital out of Home)
Mobile & In-App
Online
The suite includes both a data deliverable; sizing the market and providing key forecast data across 60 countries, accompanied by a strategy and trends report; delivering a complete assessment of the key trends, challenges and recommendations for stakeholders within the AdTech market. Together, they provide an essential tool for a comprehensive understanding of this evolving market; enabling AdTech vendors to shape their future strategy.
Key Features
Key Takeaways & Strategic Recommendations: Comprehensive analysis of the key findings for the AdTech market, accompanied by strategic recommendations for stakeholders from AdTech platforms.
Market Dynamics: Insights into key trends within the AdTech market, including key market drivers featuring the increased demand from businesses for digital advertising services and the use of AI and machine learning to optimise advertising campaigns. It also addresses the challenges facing the AdTech market, including ad fraud and privacy regulations, and provides a SWOT analysis of SSPs (supply-side platforms) and DSPs (demand-side platforms).
Benchmark Industry Forecasts: The overview of the AdTech market includes global forecasts for total spend across the different advertising channels (mobile & in-app, online, connected TV, and DOOH, and total spend which is attributed to AdTech.
Juniper Research Competitor Leaderboard: Key player product and positioning, and capability and capacity assessment for 17 vendors within the AdTech market, via the Juniper Research Competitor Leaderboard:
Adform
Adobe
Amazon Ads
Basis Technologies
Criteo
Equativ
Google
Infillion
InMobi
Mediaocean
Meta
Microsoft
NextRoll
Nexxen
The Trade Desk
Yahoo Advertising
Zeta
Market Data & Forecasts
The market-leading research suite for the "AdTech" market includes access to the full set of forecast data of 34 tables and over 15,500 datapoints. Metrics in the research suite include:
Total Number of Businesses Using Digital Advertising
Total Spend on Digital Advertising
Total Spend on AdTech
Total Losses due to Ad Fraud
Metrics are provided for the following key channels:
Mobile & In-App
Online
Connected TV
DOOH (Digital out of Home)
Juniper Research Interactive Forecast Excel contains the following functionality:
Statistics Analysis: Users benefit from the ability to search for specific metrics; displayed in for all regions and countries across the data period. Graphs are easily modified and can be exported to the clipboard.
Country Data Tool: This tool lets users look at metrics for all regions and countries in the forecast period. Users can refine the metrics displayed via a search bar.
Country Comparison Tool: Users can select countries and compare each of them for specific countries. The ability to export graphs is included in this tool.
What-if Analysis: Here, users can compare forecast metrics against their own assumptions, via 5 interactive scenarios
SAMPLE VIEW
Market Trends & Forecasts PDF Report:
A comprehensive analysis of the current market landscape, alongside strategic recommendations and a walk-through of the forecasts.
Table of Contents
1. Key Takeaways & Strategic Recommendations
1.1.1. Key Takeaways
1.1.2. Strategic Recommendations
2. Future Market Outlook
2.1. Introduction
Figure 2.1: Advertising Ecosystem
2.2. Future Market Outlook
Figure 2.2: Total Spend on AdTech Solutions in 2024 ($m), Split by 8 Key Regions
2.2.1. The Shift to Programmatic Advertising
2.2.2. The Impact of AI and Machine Learning on the AdTech Market
2.2.3. How Big Data Will Impact the AdTech Market
2.2.4. Connected TV
Figure 2.3: Total Spend on CTV Advertising in 2024 ($m), Split by 8 Key Regions
2.3. Challenges Facing the AdTech Market
2.3.1. Identifying Users for Targeted Advertising
2.3.2. Ad Fraud
Figure 2.4: Top 10 Countries with the Highest Losses to Ad Fraud in 2024 ($m)
Figure 2.5: How Fraud Impacts Each Stage of the Advertising Journey
2.3.3. Transparency of AI Algorithms and Privacy
2.3.4. Increasing Sustainability Pressures
2.4. SWOT Analysis of Key Advertising Technologies
2.4.1. SSPs
i. Strengths
ii. Weaknesses
iii. Opportunities
iv. Threats
2.4.2. DSPs
i. Strengths
ii. Weaknesses
iii. Opportunities
iv. Threats
3. Juniper Research Competitor Leaderboard
AdTech Vendors Must Focus on Emerging Digital Advertising Markets for Future Revenue Growth
Table 3.1: Juniper Research Competitor Leaderboard: Vendors & Product Portfolio
Figure 3.2: Juniper Research Competitor Leaderboard: AdTech