BT, 종합적 포트폴리오와 컨택센터의 중요한 격차 해소
BT Fills a Critical Gap in Contact Centers with Its Comprehensive Portfolio
상품코드 : 1660577
리서치사 : IDC
발행일 : 2025년 02월
페이지 정보 : 영문 6 Pages
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이 IDC Market Note는 BT가 컨택센터 클라우드 도입의 주요 과제를 해결하는 종합적이고 안전하며 확장 가능한 솔루션을 제공함으로써 CCaaS 시장에서 입지를 강화하고 있는 BT의 사례를 소개합니다. 파트너십을 활용하여 원활한 마이그레이션과 현대화를 촉진하기 위해 컨설팅, 멀티 클라우드 통합, 보안 등 엔드투엔드 서비스를 제공합니다. 음성 서비스, AI 통합, 도입 후 지원에 중점을 두어 BT는 비즈니스 민첩성, 복원력, 고객 및 직원 경험 향상을 촉진하는 독보적인 입지를 구축하고 있습니다.

주요 요약

Market Note

IDC의 견해

참고 자료

LSH
영문 목차

영문목차

This IDC Market Note highlights how BT is enhancing its presence in the CCaaS market by offering comprehensive, secure, and scalable solutions that address key challenges in cloud adoption for contact centers. By leveraging its robust infrastructure and partnerships, BT provides end-to-end services, including consultancy, multicloud integration, and security, to facilitate seamless migration and modernization. Its focus on voice services, AI integration, and post-deployment support positions BT uniquely to drive business agility, resilience, and improved customer and employee experiences.

Executive Snapshot

In This Market Note

IDC's Point of View

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