미국의 SMS 마케팅 시장 규모, 점유율, 동향 분석 리포트 : SMS 유형별, 조직별, 최종 용도별, 부문 예측(2024-2030년)
U.S. SMS Marketing Market Size, Share & Trends Analysis Report By SMS Type, By Organization (SME, Large Organization), By End-use, And Segment Forecasts, 2024 - 2030
상품코드:1575282
리서치사:Grand View Research
발행일:2024년 09월
페이지 정보:영문 80 Pages
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미국의 SMS 마케팅 시장의 성장과 동향 :
Grand View Research, Inc.의 조사에 따르면 미국의 SMS 마케팅 시장 규모는 2030년까지 99억 6,000만 달러에 달하며, CAGR 20.8%로 확대할 것으로 예측됩니다.
국내 휴대폰 사용자 수가 증가함에 따라 홍보 및 광고에 문자 메시지를 사용하는 것이 인기를 끌고 있습니다. 미국은 스마트폰 보급률이 가장 높은 국가 중 하나로, 마케팅 담당자가 타깃 고객에게 도달하는 데 도움이 되고 있습니다. 또한 비용 효율성과 타깃 고객 도달의 편의성은 예측 기간 중 문자 메시지 마케팅에 대한 수요를 촉진할 것으로 예상됩니다.
리치 커뮤니케이션 서비스(RCS) 프로토콜의 사용은 메시지를 통해 고해상도 미디어 파일을 송수신할 수 있도록 함으로써 문자 메시지 시스템을 강화하고 있습니다. RCS의 등장은 첨단 메시지 기능을 지원하는 기술적으로 진보된 스마트폰과 함께 시장 성장을 가속할 것으로 예상되며, 마케팅 담당자는 홍보 메시지를 보다 인터랙티브하고 창의적으로 만들어 고객을 끌어들일 수 있습니다.
기업은 고객과의 관계를 개선하고 고객 참여를 높이기 위해 고객 맞춤형 특별 할인 및 혜택을 제공하는 데 많은 노력을 기울이고 있습니다. SMS를 사용하여 이러한 혜택을 제공함으로써 개별 고객에 따라 메시지를 맞춤화할 수 있습니다. 이러한 경쟁 증가로 인해 문자 메시지 사용이 증가하고 있으며, 이러한 추세는 예측 기간 중 시장 성장에 영향을 미칠 것으로 예상됩니다.
미국 SMS 마케팅 시장 보고서의 주요 내용 :
SMS 마케팅 시장은 다른 마케팅 수단에서 사용되는 종이를 사용하지 않는다는 사실로 인해 견인력을 얻고 있습니다.
2024-2030년 중소기업 부문은 소규모 소매업체와 기업이 문자메시지를 통해 판촉 쿠폰 및 기타 혜택을 제공하는 사례가 증가함에 따라 큰 폭의 성장을 기록할 것으로 예상됩니다.
경쟁을 유지하기 위해 은행들은 여러 서비스를 도입하고 있습니다. 이러한 서비스의 마케팅에 텍스트를 사용함으로써 예측 기간 중 BFSI 부문의 성장이 확대될 것으로 예상됩니다.
목차
제1장 조사 방법과 범위
제2장 개요
제3장 미국의 SMS 마케팅 시장의 변수, 동향, 범위
시장 서론/계통 전망
시장 규모와 성장 전망
시장 역학
시장 성장 촉진요인 분석
시장 성장 억제요인 분석
업계의 기회
업계의 과제
미국의 SMS 마케팅 시장 분석 툴
Porter의 산업 분석
PESTEL 분석
제4장 미국의 SMS 마케팅 시장 : SMS 유형 추정·동향 분석
부문 대시보드
미국의 SMS 마케팅 시장 : SMS 유형 변동 분석, 백만 달러, 2023년·2030년
트랜잭션 SMS
프로모션 SMS
서비스 알림
제5장 미국의 SMS 마케팅 시장 : 조직 추정·동향 분석
부문 대시보드
미국의 SMS 마케팅 시장 : 조직의 변동 분석, 백만 달러, 2023년·2030년
중소기업
대규모 조직
제6장 미국의 SMS 마케팅 시장 : 최종 용도 추정·동향 분석
부문 대시보드
미국의 SMS 마케팅 시장 : 최종 용도 분석, 백만 달러, 2023년·2030년
소매
미디어·엔터테인먼트
여행
자동차
헬스케어
IT·통신
BFSI
기타
제7장 경쟁 구도
최근 동향과 영향 분석 : 주요 시장 참여 기업별
기업 분류
기업의 시장 포지셔닝
기업 히트맵 분석
전략 지도제작
확대
합병과 인수
파트너십과 협업
신제품의 발매
연구개발
기업 개요
Alibaba Cloud
Amazon Web Services, Inc.
Cisco Systems, Inc.
Dell Inc.
Google Cloud Platform(GCP)
Hewlett Packard Enterprise Development LP
IBM Corporation
Microsoft
Oracle
Red Hat, Inc.
Salesforce, Inc.
SAP SE
ServiceNow.
Tencent Cloud.
VMware Cloud
KSA
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U.S. SMS Marketing Market Growth & Trends:
The U.S. SMS marketing market size is expected to reach USD 9.96 billion by 2030, expanding at a CAGR of 20.8%, according to a study conducted by Grand View Research, Inc. Use of text messages for promotion and advertisement is gaining popularity owing to increasing number of mobile phone users in the country. U.S. is one of the leading country in terms of adoption of smart phones, aiding the marketers in reaching the target customer. Moreover, cost effectiveness and convenience of reaching the target is anticipated to propel the demand for text message marketing over the forecast period.
The use of Rich Communication Service (RCS) protocol is enhancing the text message system by allowing sending and receiving of high-resolution media files via messages. It allows marketers to make promotional messages more interactive and creative in order to attract customers. The advent of RCS, coupled with technologically advanced smartphones that support advanced messaging features is expected to drive the market growth.
Companies are largely focusing on improving customer relationships and engagement by providing special discounts and offers, tailor-made for customers. The use of SMS for sending such offers helps them to customize messages according to the individual customer. Thus, increasing competition has led to the increased usage of text messages, and the trend is expected to influence market growth over the forecast period.
U.S. SMS Marketing Market Report Highlights:
SMS marketing market is gaining traction owing to the fact that it eliminates the use of paper used by other means of marketing
The SMEs segment is anticipated to record substantial growth from 2024 to 2030 owing to increasing use of text messages by small retailers and businesses to send promotional coupons and other offers
In an attempt to sustain competition, banks are introducing several services. The use of texts for marketing these services is expected to augment the growth of the BFSI segment over the forecast period
Table of Contents
Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation and Scope
1.2. Market Definitions
1.3. Research Methodology
1.3.1. Information Procurement
1.3.2. Information or Data Analysis
1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
1.3.4. Data Validation & Publishing
1.4. Research Scope and Assumptions
1.4.1. List of Data Sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. U.S. SMS Marketing Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Drivers Analysis
3.3.2. Market Restraints Analysis
3.3.3. Industry Opportunities
3.3.4. Industry Challenges
3.4. U.S. SMS Marketing Market Analysis Tools
3.4.1. Porter's Analysis
3.4.1.1. Bargaining power of the Suppliers
3.4.1.2. Bargaining power of the Buyers
3.4.1.3. Threats of Substitution
3.4.1.4. Threats from New Entrants
3.4.1.5. Competitive Rivalry
3.4.2. PESTEL Analysis
3.4.2.1. Political Landscape
3.4.2.2. Economic and Social Landscape
3.4.2.3. Technological Landscape
3.4.2.4. Environmental Landscape
3.4.2.5. Legal Landscape
Chapter 4. U.S. SMS Marketing Market: SMS Type Estimates & Trend Analysis
4.1. Segment Dashboard
4.2. U.S. SMS Marketing Market: SMS Type Movement Analysis, USD Million, 2023 & 2030