건강 인식이 높아지고 웰빙에 대한 투자 의지가 높아짐에 따라 중국내 소비자 건강 판매액은 2025년까지 증가할 것으로 예측됩니다. 팬데믹 이후 현지 소비자들은 의약품과 보충제를 필수품으로 여기고 있으며, 브랜드는 특히 미용, 여성 건강, 스트레스 관리 등의 분야에서 교육 확대와 수요 개발에 투자하고 있습니다.
Euromonitor International의 중국 소비자 건강 보고서는 국가별 시장 규모와 형태에 대한 종합적인 가이드를 제공합니다. 2020-2024년의 최신 소매 판매 데이터를 제공하여 성장을 주도하는 부문을 파악할 수 있습니다. 2029년까지의 예측은 시장이 어떻게 변화할 것인지를 보여줍니다.
대상 제품 : 알레르기 케어, 허브/전통 제품, OTC, 소아 소비자 건강, 스포츠 영양, 비타민 및 영양 보충제, 체중 관리 및 웰빙
데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터
이 보고서를 구매해야 하는 이유
소비자 건강 시장에 대한 자세한 이해
성장분야를 파악하고, 변화를 촉진하는 요인을 파악
경쟁 환경, 주요 시장 진출기업, 주요 브랜드 이해
5년 예측을 통해 시장이 어떻게 발전할 것으로 예측되는지 평가
Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판 분야에서 50년 이상의 실적을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 사무소를 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 보유하고 있는 이 회사는 독자적인 역량과 다양한 시장을 이해하고, 정보에 기반한 전략 수립을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.
목차
목차 및 표 리스트
개요
2025년 소비자 건강: 큰 그림
2025년 주요 동향
경쟁 구도
채널 개발
소비자 건강의 미래는 어떻게 되는가?
시장 지표
시장 데이터
부록
OTC 등록 및 분류
비타민 및 식이보충제 등록 및 분류
셀프메디케이션/셀프케어와 예방의학
스위치
면책사항
정의
정보 출처
중국 진통제
주요 데이터 결과
2025년 발전
시스템 약화 속에서 국소약물이 성장을 촉진
Yunnan Baiyao는 혁신과 통증 커뮤니티 서비스를 통해 리더십을 유지
중국에서는 O2OE-Commerce가 진통제의 접근성을 높이고, 오프라인 약국의 영향력을 유지
전망과 기회
중국에서는 예방과 전문 치료 증가로 소아 진통제에 대한 수요가 증가
디지털 전환과 스마트 유통으로 OTC 진통제를 변화시키는 방법
중국 의약품 시장에서의 어린이 저항성 포장 기준 강화
카테고리 데이터
중국에서의 기침, 감기, 알레르기(꽃가루 알레르기) 치료 방법
주요 데이터 결과
2025년 발전
계절적 수요 약세로 단기적 성장에 한계가 있다.
CR Sanjiu, 감기 및 독감 시즌 약세에도 불구하고 선두 유지
온라인 약국 체인의 확장으로 오프라인 판매 압박, 디지털 채널의 점유율 확대
전망과 기회
수요의 원동력이 변화하는 가운데, 앞으로도 꾸준한 성장이 예상된다.
디지털 혁신이 마케팅, 유통, 제품 포맷을 재정의
처방전 항바이러스제의 접근성 향상, 시판되는 감기약의 과제
카테고리 데이터
중국 소화기 치료제
주요 데이터 결과
2025년 발전
라이프스타일의 변화와 소비자 취향의 다양화가 안정적 성장을 촉진
TCM과 소비자의 신뢰로, CR강중은 2025년에도 종합적인 리더십을 유지
E-Commerce가 급속히 확대되는 가운데, 약국이 소화기 일반의약품 판매를 지원하고 있다.
전망과 기회
라이프스타일과 인구통계학적 변화에 따라 지속가능한 가치 성장 추진된다.
디지털과 기술의 발전으로 채널 도달 범위와 제품 접근성이 향상
프로바이오틱스의 확대는 중국 시판 중인 소화기 치료제의 장기적인 성장에 걸림돌이 될 것이다.
카테고리 데이터
중국 피부과
주요 데이터 결과
2025년 발전
항진균제 및 탈모 치료제가 2025년 피부과 성장을 촉진할 것으로 전망
Xian Janssen이 종합 1위, Wanma는 탈모 치료에서 선두를 달리고 있다.
소셜미디어의 영향력 증가로 E-Commerce 확대 지원
전망과 기회
질 항진균제는 소매업 둔화, 점포형 소매업의 성장 둔화에 직면
개인화된 소비자 경험을 촉진하는 디지털 혁신
국소 살균제-소독제 경쟁 심화 전망
카테고리 데이터
중국 수면 보조제
주요 데이터 결과
2025년 발전
수면 보조제, 2025년 괄목할 만한 가치 성장 전망
경쟁 구도은 여전히 분산되어 있다.
중국에서 가장 크고 가장 역동적인 수면 보조제 유통 채널은 E-Commerce
전망과 기회
소비자의 인식이 계속 높아지는 가운데, 수면 보조제는 앞으로도 꾸준한 성장이 예상된다.
원료와 제품 형태에 초점을 맞춘 혁신
E-Commerce는 예측 기간 중 더욱 확대될 것으로 예측된다.
카테고리 데이터
중국에서의 아이케어
주요 데이터 결과
2025년 발전
낮은 혁신성과 가격 민감도 증가로 인해 플러스 성장이 억제되고 있다.
Mentholatum(Zhongshan) Pharmaceuticals, 2025년 아이케어 시장을 선도
중국에서는 소매 E-Commerce가 아이케어 제품 매출의 가장 큰 비중을 차지하고 있다.
전망과 기회
라이프스타일의 변화와 습관적 사용은 더욱 꾸준한 성장을 지원
정교한 제품, 더 깊은 참여, 더 폭넓은 접근을 위한 기술 채택 증가
필수 건강 제품으로서의 아이케어
카테고리 데이터
중국의 상처 관리
주요 데이터 결과
2025년 발전
고령화가 지원하는 견고한 성장
Yunnan Baiyao는 수년간의 명성의 혜택을 계속 누리고 있다.
E-Commerce의 급속한 확장으로 상처 치료에 대한 접근성 향상
전망과 기회
중국의 인구 통계학적 변화가 상처 치료의 미래 성장을 촉진
지능형 상처 모니터링은 예측 기간의 주요 기술 동향이다.
건강 및 웰빙 동향이 상처 치료로 확대되고 있다.
카테고리 데이터
중국 비타민
주요 데이터 결과
2025년 발전
비타민은 2025년에도 중국에서 지속적인 성장세를 이어갈 것으로 예측된다.
Amway가 1위 유지, Nutrend가 가장 빠른 상승세
2025년에도 E-Commerce는 가장 활발한 채널로 남을 것이다.
전망과 기회
비타민의 근본적인 역할은 지속적인 성장을 보장
혁신은 비타민 제품 및 유통의 발전을 지속적으로 촉진
건강 및 웰빙 동향이 더 많은 발전을 지원
카테고리 데이터
중국 건강보조식품
주요 데이터 결과
2025년 발전
건강 인식 증가와 소아과에 대한 강조가 2025년 성장을 촉진할 것으로 예상
By-health가 주도하고, Orkla가 가장 빠른 확장 기록
중국에서는 E-Commerce가 건강보조식품 판매 채널로 가장 선호되고 가장 빠르게 성장하고 있다.
전망과 기회
건강기능식품의 안정적 성장 전망
혁신은 지속적인 역동성을 보장
지속가능성 동향이 진보를 형성
카테고리 데이터
중국의 체중 관리와 건강
주요 데이터 결과
2025년 발전
건강 지향적 신제품의 등장으로 체중 관리 및 건강 증진 시장의 성장을 저해
대기업은 소비자의 압력과 회의적인 시각에 직면
소매 E-Commerce는 2025년에도 주요 채널로 남을 것이다.
전망과 기회
체중 감량 치료 전략을 소비자에서 개발로 재구축
GLP-1 약물, 중국 소비자 선택권 확대
중국 정부의 정책은 보다 건강한 체중 관리 실천에 중점을 두고 있다.
카테고리 데이터
중국의 스포츠 영양
주요 데이터 결과
2025년 발전
스포츠용 비단백질 제품, 2025년 전체 성장 견인할 전망
베이징의 라이벌인 SportsTechnology가 선두를 달리는 반면, MuscleTech는 계속 어려움을 겪고 있다.
다른 판매 채널이 강력한 성장 모멘텀을 달성하기 위해 고군분투하는 가운데, 소매 E-Commerce는 우위를 유지하고 있다.
전망과 기회
피트니스 애호가 증가가 예측 기간 중 성장을 촉진할 것으로 예측된다.
컴팩트하고 휴대 가능한 패키지가 소비자 수요의 중요한 원동력이 된다.
국산 단백질 원료는 단백질 분말의 발전 잠재력을 가지고 있다.
카테고리 데이터
중국 약초/전통 제품
주요 데이터 결과
2025년 발전
소비자의 관심이 높아지면서 허브/전통제품의 인기가 높아지고 있다.
CR Sanjiu Medical & Pharmaceutical이 선도, 건강보조식품 제조업체가 도약
E-Commerce가 점유율을 계속 빼앗아가는 가운데, 약국은 약간의 선두를 유지하고 있다.
전망과 기회
한약/약초 질 항진균 제품 침체
최신 포맷은 편리하고 현대적인 솔루션에 대한 수요를 충족
허브/전통 제품에서 지속가능성의 중요성이 커지고 있다.
카테고리 데이터
중국 어린이 소비자 건강
주요 데이터 결과
2025년 발전
부모들의 관심 증가와 제품 업그레이드가 소아 의료의 성장을 가속
Nature's Story가 선두, Swisse Wellness는 2025년 가장 빠르게 성장할 것
2025년에는 E-Commerce가 건강-미용 전문점을 제치고 유통업계 1위로 올라설 전망
전망과 기회
인구 통계학적 도전 속에서 소아 소비자 헬스케어는 틈새 시장에 직면해 있다.
혁신과 디지털 발전이 개발을 촉진
중국 의약품 시장에서의 어린이 저항성 포장 기준 강화
카테고리 데이터
KSA
영문 목차
영문목차
Value sales of consumer health in China are increasing in 2025, underpinned by rising health awareness and heightened willingness to invest in wellbeing. Post-pandemic, local consumers continue to view pharmaceuticals and supplements as essential, while brands are invested in expanding education and cultivating demand - especially in areas such as beauty, women's health, and stress management.
Euromonitor International's Consumer Health in China report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.
Product coverage: Allergy Care, Herbal/Traditional Products, OTC, Paediatric Consumer Health, Sports Nutrition, Vitamins and Dietary Supplements, Weight Management and Wellbeing.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
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Get a detailed picture of the Consumer Health market;
Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.
Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.
TABLE OF CONTENTS
List Of Contents And Tables
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer Health in 2025: The big picture
Key trends in 2025
Competitive landscape
Channel developments
What next for Consumer Health?
MARKET INDICATORS
Table 1 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2020-2025
Table 2 Life Expectancy at Birth 2020-2025
MARKET DATA
Table 3 Sales of Consumer Health by Category: Value 2020-2025
Table 4 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 5 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2021-2025
Table 6 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2022-2025
Table 7 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2020-2025
Table 8 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2020-2025
Table 9 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2025
Table 10 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2025-2030
Table 11 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2025-2030
APPENDIX
OTC registration and classification
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventive medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources
ANALGESICS IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Topicals drive growth amid systemic weakness
Yunnan Baiyao sustains leadership through innovation and community pain services
Offline pharmacies maintain reach as O2O e-commerce accelerates analgesics access in China
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Rising prevention and professional care weigh on paediatric analgesics demand in China
Digital transformation and smart distribution reshape OTC analgesics
Strengthening child-resistant packaging standards in China's pharmaceutical market
CATEGORY DATA
Table 12 Sales of Analgesics by Category: Value 2020-2025
Table 13 Sales of Analgesics by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 14 NBO Company Shares of Analgesics: % Value 2021-2025
Table 15 LBN Brand Shares of Analgesics: % Value 2022-2025
Table 16 Forecast Sales of Analgesics by Category: Value 2025-2030
Table 17 Forecast Sales of Analgesics by Category: % Value Growth 2025-2030
COUGH, COLD AND ALLERGY (HAY FEVER) REMEDIES IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Weak seasonal demand limits short-term growth
CR Sanjiu retains leadership despite weak cold and flu season
Digital channels gain share as online pharmacy chain expansion pressures offline sales
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Steady growth ahead amid shifting demand drivers
Digital innovation redefines marketing, distribution and product formats
Rising accessibility of Rx antivirals challenges OTC cold remedies
CATEGORY DATA
Table 18 Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: Value 2020-2025
Table 19 Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 20 NBO Company Shares of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies: % Value 2021-2025
Table 21 LBN Brand Shares of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies: % Value 2022-2025
Table 22 Forecast Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: Value 2025-2030
Table 23 Forecast Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: % Value Growth 2025-2030
DIGESTIVE REMEDIES IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Stable growth driven by lifestyle shifts and diverging consumer preferences
TCM and consumer trust ensure CR Jiangzhong maintains overall leadership in 2025
Pharmacies anchors digestive OTC sales as e-commerce rapidly expands
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Sustained value growth will be driven by lifestyle and demographic dynamics
Digital and technological advancements enhance channel reach and product accessibility
Probiotics expansion poses challenges to long-term growth of OTC digestive remedies in China
CATEGORY DATA
Table 24 Sales of Digestive Remedies by Category: Value 2020-2025
Table 25 Sales of Digestive Remedies by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 26 NBO Company Shares of Digestive Remedies: % Value 2021-2025
Table 27 LBN Brand Shares of Digestive Remedies: % Value 2022-2025
Table 28 Forecast Sales of Digestive Remedies by Category: Value 2025-2030
Table 29 Forecast Sales of Digestive Remedies by Category: % Value Growth 2025-2030
DERMATOLOGICALS IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Antifungals and hair-loss treatments drive growth in dermatologicals in 2025
Xian Janssen leads overall, while Wanma gains ground as it heads up hair loss treatments
Rising influence of social media supports e-commerce expansion
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Vaginal antifungals faces retail slowdown and sluggish growth in store-based retail
Digital innovations driving personalised consumer experiences
Intensified competition expected in topical germicidals/antiseptics
CATEGORY DATA
Table 30 Sales of Dermatologicals by Category: Value 2020-2025
Table 31 Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 32 NBO Company Shares of Dermatologicals: % Value 2021-2025
Table 33 LBN Brand Shares of Dermatologicals: % Value 2022-2025
Table 34 LBN Brand Shares of Hair Loss Treatments: % Value 2022-2025
Table 35 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: Value 2025-2030
Table 36 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2025-2030
SLEEP AIDS IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Sleep aids sees impressive value growth in 2025
Competitive landscape remains fragmented
E-commerce as biggest and most dynamic distribution channel for sleep aids in China
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Sleep aids faces further steady growth as consumer awareness continues to rise
Innovation to focus on ingredients and product format
E-commerce set to see further expansion during forecast period
CATEGORY DATA
Table 37 Sales of Sleep Aids: Value 2020-2025
Table 38 Sales of Sleep Aids: % Value Growth 2020-2025
Table 39 NBO Company Shares of Sleep Aids: % Value 2021-2025
Table 40 LBN Brand Shares of Sleep Aids: % Value 2022-2025
Table 41 Forecast Sales of Sleep Aids: Value 2025-2030
Table 42 Forecast Sales of Sleep Aids: % Value Growth 2025-2030
EYE CARE IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Positive growth curbed by low innovation and high price sensitivity
Mentholatum (Zhongshan) Pharmaceuticals leads eye care in 2025
Retail e-commerce accounts for greatest proportion of eye care sales in China
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Lifestyle shifts and habitual use support further steady growth
Increased tech adoption for refined products, deeper engagement and broader access
Eye care as essential wellness products
CATEGORY DATA
Table 43 Sales of Eye Care by Category: Value 2020-2025
Table 44 Sales of Eye Care by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 45 NBO Company Shares of Eye Care: % Value 2021-2025
Table 46 LBN Brand Shares of Eye Care: % Value 2022-2025
Table 47 Forecast Sales of Eye Care by Category: Value 2025-2030
Table 48 Forecast Sales of Eye Care by Category: % Value Growth 2025-2030
WOUND CARE IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Solid growth supported by ageing population
Yunnan Baiyao continues to benefit from longstanding reputation
Rapid expansion of e-commerce improves wound care accessibility
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Demographic shifts in China to drive future growth for wound care
Intelligent wound monitoring represents key technological trend for forecast period
Health and wellness trends expand into wound care
CATEGORY DATA
Table 49 Sales of Wound Care by Category: Value 2020-2025
Table 50 Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 51 NBO Company Shares of Wound Care: % Value 2021-2025
Table 52 LBN Brand Shares of Wound Care: % Value 2022-2025
Table 53 Forecast Sales of Wound Care by Category: Value 2025-2030
Table 54 Forecast Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2025-2030
VITAMINS IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Vitamins enjoys continued growth in China in 2025
Amway retains leadership while Nutrend rises fastest
E-commerce remains most dynamic channel in 2025
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Foundational role of vitamins ensures persistent growth
Innovation continues to boost product and distribution development in vitamins
Health and wellness trends to support further progress
CATEGORY DATA
Table 55 Sales of Vitamins by Category: Value 2020-2025
Table 56 Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 57 Sales of Multivitamins by Positioning: % Value 2020-2025
Table 58 NBO Company Shares of Vitamins: % Value 2021-2025
Table 59 LBN Brand Shares of Vitamins: % Value 2022-2025
Table 60 Forecast Sales of Vitamins by Category: Value 2025-2030
Table 61 Forecast Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2025-2030
DIETARY SUPPLEMENTS IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Rising health consciousness and paediatric focus drive growth in 2025
By-health leads as Orkla enjoys most rapid expansion
E-commerce as favoured and fastest-rising channel for dietary supplements in China
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Steady growth forecast for dietary supplements
Innovation ensures continued dynamism
Sustainability trends shape progress
CATEGORY DATA
Table 62 Sales of Dietary Supplements by Category: Value 2020-2025
Table 63 Sales of Dietary Supplements by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 64 Sales of Dietary Supplements by Positioning: % Value 2020-2025
Table 65 NBO Company Shares of Dietary Supplements: % Value 2021-2025
Table 66 LBN Brand Shares of Dietary Supplements: % Value 2022-2025
Table 67 Forecast Sales of Dietary Supplements by Category: Value 2025-2030
Table 68 Forecast Sales of Dietary Supplements by Category: % Value Growth 2025-2030
WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Emerging new health-oriented products undermine growth for weight management and wellbeing
Leading players face pressures and growing scepticism from consumers
Retail e-commerce remains dominant channel in 2025
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Shifting weight-loss treatment strategies from consumers to reshape development
GLP-1 drugs expand options for consumers in China
Chinese government policies focus on healthier weight management practices
CATEGORY DATA
Table 69 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2020-2025
Table 70 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 71 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2021-2025
Table 72 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2022-2025
Table 73 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2025-2030
Table 74 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2025-2030
SPORTS NUTRITION IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Sports non-protein products drives overall growth in 2025
Beijing Competitor SportsTechnology leads while MuscleTech continues to struggle
Retail e-commerce maintains dominance as other sales channels struggle to achieve strong growth momentum.
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Growing number of fitness enthusiasts set to drive growth in forecast period
Compact and portable packaging as key consumer demand driver
Domestically produced protein ingredients hold potential for progress in protein powder
CATEGORY DATA
Table 75 Sales of Sports Nutrition by Category: Value 2020-2025
Table 76 Sales of Sports Nutrition by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 77 NBO Company Shares of Sports Nutrition: % Value 2021-2025
Table 78 LBN Brand Shares of Sports Nutrition: % Value 2022-2025
Table 79 Forecast Sales of Sports Nutrition by Category: Value 2025-2030
Table 80 Forecast Sales of Sports Nutrition by Category: % Value Growth 2025-2030