"고객 관여 시장의 매출 성장은 기술 진보에 의해 촉진되며 견고하게 추이할 것으로 예측됩니다."
2025-2030년 통신사업자의 고객 관여 솔루션과 관련 서비스에 대한 지출의 예측을 제공하고 있습니다. 또한 벤더 및 통신사업자에 대한 제안도 제시하고 있습니다.
이 예측 리포트와 부록은 다음을 제공
세계의 고객 관여 시장에 대한 지출에 관한 6년간 상세 예측
4개의 주요 용도 서브 부문 : 오퍼 수명주기관리·카탈로그, 세일즈·마케팅 리드 관리, 고객 여정 관리, 고객경험관리
2개개 제품 유형 : 제품 관련 서비스, 전문 서비스(PS)
4개의 통신 서비스 : 모바일, IoT, 소비자용 고정, 기업용 고정
8개 지역 : 중유럽 및 동유럽(CEE), 선진 아시아태평양(DVAP), 신흥 아시아태평양(EMAP), 라틴아메리카, 중동·북아프리카(MENA), 북미(NA), 사하라 이남 아프리카(SSA), 서유럽(WE)
주요 시장 촉진요인의 분석과 예측 기간의 지출에 대한 영향
고객 관여 시장에 영향을 미치는 비즈니스 환경과 지역 역학의 분석
상세한 시장 정의
사업자와 벤더에 대한 제안
KSA
영문 목차
영문목차
"Revenue growth in the customer engagement market is expected to be strong, driven by technological advances."
This report provides forecasts for telecoms operator spending on customer engagement solutions and related services for 2025-2030. The report also provides recommendations for vendors and operators.
This forecast report and the accompanying data annex provide:
a detailed, 6-year worldwide forecast for spending in the customer engagement market, split into:
four main application sub-segments: offer lifecycle management and catalogues, sales and marketing lead management, customer journey management and customer experience management
two delivery types: product-related and professional services (PS)
four telecoms services: mobile, IoT, consumer fixed and business fixed
eight geographical regions: Central and Eastern Europe (CEE), developed Asia-Pacific (DVAP), emerging Asia-Pacific (EMAP), Latin America (LATAM), the Middle East and North Africa (MENA), North America (NA), Sub-Saharan Africa (SSA) and Western Europe (WE)
an examination of the key market drivers and how they will affect spending during the forecast period
analysis of the business environment and regional dynamics that will influence the customer engagement market