아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장 예측(-2030년) : 지역별 분석 - 제품 유형, 비즈니스 유형별, 최종사용자별
Asia Pacific Digital English Language Learning Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type (Cloud and On-Premise), Business Type (B2B and B2C), and End User (Non-Academic Learners and Academic Learners)
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리서치사 : The Insight Partners
발행일 : 2024년 07월
페이지 정보 : 영문 128 Pages
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한글목차

아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장은 2022년 20억 5,838만 달러로 평가되며, 2030년에는 84억 4,781만 달러에 달할 것으로 예상되며, 2022-2030년 CAGR은 19.3%에 달할 것으로 추정됩니다.

교육 부문의 디지털화 진전으로 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장 성장 촉진

21세기, 기술은 모든 산업을 지배하고 있습니다. 신흥국의 교육 분야는 디지털화가 빠르게 진행되고 있는 산업 중 하나입니다. 인도, 중국, 브라질 등 신흥국에서는 디지털화된 교육에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 중국, 한국, 호주의 학교들은 빠르게 변화하는 디지털화된 세계와 어깨를 나란히 할 수 있도록 학생들을 교육하는 것을 목표로 하고 있습니다. 교육 부문의 디지털화는 중국, 일본, 아랍에미리트 등 비영어권 국가들의 영어 학습을 촉진하는 중요한 요인입니다. 인도는 교육 부문에서 디지털화가 활발하게 진행되고 있는 국가 중 하나이며, 향후 몇 년 안에 거대한 시장이 형성될 것으로 예상됩니다. 디지털화된 학습에는 학생들의 영어 학습 능력, 회화, 작문 및 기타 과목 학습 능력을 향상시키는 여러 가지 방법이 포함됩니다. 온라인 강좌, 디지털 교과서, 온라인 시험, 애니메이션 등이 그 예입니다. 디지털화된 교육은 전 세계 여러 국가의 교육 부문을 현대화하고 있으며, 다른 여러 개발도상국에서도 학생들이 서유럽 국가의 학생 표준을 충족할 수 있도록 준비하기 위해 점점 더 많이 채택하고 있습니다. 디지털 영어 학습 시장은 교육 부문의 디지털화 증가로 인해 빠르게 성장하고 있습니다. 또한 다양한 기업들이 영어 학습 플랫폼을 출시하고 있습니다. 예를 들어, iCourse International은 2020년 4월 28일 중국 고등교육 출판사가 정식으로 출범했습니다. 이 플랫폼의 주요 언어는 영어이며 다른 언어 버전도 있습니다. 마찬가지로 XuetangX는 2020년 4월에 MOOCs 플랫폼의 국제 버전을 출시하고 영어로 된 109개 온라인 강좌의 첫 번째 배치를 공개했습니다. 중국, 인도, 브라질, 아랍에미리트 등 국가에서 학생들의 온라인 영어 문법 수업에 대한 수요가 증가하고 학교, 대학 및 교육 기관에서 채택한 현대적 방법이 디지털 영어 학습 시장의 성장을 촉진하고 있습니다.

아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장 개요

아시아태평양은 중국, 인도, 호주, 싱가포르, 한국 등의 국가로 구성되어 있으며, 교육 수준이 향상되고 있습니다. 이들 국가는 영어를 사용하는 개인의 수를 늘리기 위해 영어 능력을 향상시키기 위해 모든 방법과 모델을 사용하고 있으며, EF Education의 첫 번째 영어 능력 시험에 따르면 영어를 모국어로 사용하지 않는 사람들 중 아시아는 유럽에 이어 두 번째 자리를 차지하고 있습니다. 아시아태평양 국가들은 영어를 활용하기 위해 수년 동안 많은 투자를 해왔으며, 영어 학습에 유리한 기회를 가지고 있습니다.

디지털 전환은 최근 아시아태평양의 교육 부문에 큰 영향을 미치는 요인 중 하나입니다. 중국과 호주는 학교와 대학에서 영어 학습을 포함한 디지털 교육을 시행하고 있는 가장 유명한 국가입니다. 하지만 한국과 중국이 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장을 주도하고 있습니다. 인도는 '디지털 인디아(Digital India)' 구상에 따라 디지털 교육을 확대하기 위해 다양한 노력을 기울이고 있습니다. 마찬가지로 DIKSHA는 인도의 디지털 인프라로, 도시 학교 교육을 위한 양질의 전자 컨텐츠와 모든 학년의 QR 코드가 있는 통학용 교과서를 제공하고 있으며, 2023년 6월까지 DIKSHA는 52억 4,000만 회 이상, 612억 5,000만 분 이상의 학습 수업, 612억 5,000만 분의 학습을 제공할 예정입니다. 5,000만 분 이상의 학습 시간, 2,200만 회 이상의 학습 세션을 기록했습니다. 이러한 노력은 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장의 큰 성장을 뒷받침하고 있습니다.

아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장 매출 및 2030년까지의 예측(금액)

아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장 세분화

아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장은 제품 유형, 비즈니스 유형, 최종사용자 및 국가별로 분류됩니다.

제품 유형별로 보면 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장은 클라우드와 온프레미스로 양분되어 있으며, 2022년에는 클라우드 부문이 더 큰 시장 점유율을 차지했습니다.

비즈니스 유형별로 보면 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장은 B2B와 B2C로 나뉘며, 2022년 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장에서 B2B 부문이 더 큰 비중을 차지했습니다.

최종사용자별로 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장은 비학업 학습자와 학계 학습자로 나뉘며, 2022년 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장은 학계 학습자 부문이 큰 비중을 차지했습니다. 또한, 비학업 학습자 부문은 기업, 사설 어학원, 소비자 직접 판매로 세분화됩니다. 또한, 소비자 직접 판매 부문은 TOEFL, TOEIC, 캠브리지 비즈니스 영어 시험, IELTS 및 기타로 세분화됩니다. 또한, 학습자 부문은 0-5세, 6-11세, 12-16세, 17-30세, 30세 이상으로 세분화됩니다.

국가별로 보면 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장은 중국, 일본, 한국, 한국, 인도, 호주, 기타 아시아태평양으로 분류되며, 2022년 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장 점유율은 중국이 독차지했습니다.

EF EDUCATION FIRST, Houghton Mifflin Harcourt Co, MACMILLAN, McGraw-Hill Education Inc, OXFORD UNIVERSITY PRESS, Pearson Plc, Sanako Corporation Vipkid, Cambridge University Press, Chegg Inc, Duolingo Inc, INLINGUA INTERNATIONAL LTD. 등이 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장에서 활동하는 주요 기업들입니다.

목차

제1장 소개

제2장 주요 요약

제3장 조사 방법

제4장 디지털 영어 학습 시장 상황

제5장 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장 : 주요 시장 역학

제6장 디지털 영어 학습 시장 - 아시아태평양 시장 분석

제7장 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장 분석 - 제품 유형별

제8장 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장 분석 - 비즈니스 유형별

제9장 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장 분석 - 최종사용자별

제10장 아시아태평양의 디지털 영어 학습 시장 : 국가별 분석

제11장 업계 상황

제12장 기업 개요

제13장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The Asia Pacific digital English language learning market was valued at US$ 2,058.38 million in 2022 and is expected to reach US$ 8,447.81 million by 2030; it is estimated to register a CAGR of 19.3% from 2022 to 2030 .

Rising Digitalization in Educational Sector Boosts Asia Pacific Digital English Language Learning Market

In the 21st century, technology is taking over every industry. The educational sector in developing countries is one of the industries where digitalization is evolving rapidly. Developing countries such as India, China, and Brazil are witnessing high demand for digitalized education. Schools in China, South Korea, and Australia aim to prepare their students to be at par with the rapidly changing digitalized world. Digitalization in the educational sector is the key factor driving English language learning in non-English-speaking countries such as China, Japan, and the UAE. India is one of the top countries where digitalization in the educational sector is booming, and it is estimated to create a massive market in the coming years. Digitalized learning involves several techniques that enhance students' ability to learn, speak, and write English and learn other subjects. A few techniques include online courses, digital textbooks, online examinations, and animation. Digitalized education has modernized the educational sector in various countries across the globe, and several other developing countries are increasingly adopting the same to prepare students to meet the standards of students in various Western countries. The digital English language learning market is gaining pace, attributed to the rising digitalization in the educational sector. Also, various companies are launching English learning platforms. For instance, iCourse International was officially launched by the Higher Education Press of China on April 28, 2020. English is the main language of the platform, along with other language versions. Similarly, XuetangX released the international version of the MOOCs platform in April 2020, together with the first batch of 109 online courses in English. Increased demand for online English grammar classes among students in countries such as China, India, Brazil, and the UAE and the modern techniques adopted by schools, universities, and educational institutes facilitate the growth of the digital English language learning market.

Asia Pacific Digital English Language Learning Market Overview

Asia Pacific consists of countries such as China, India, Australia, Singapore, and South Korea, have enhanced education levels. These countries are using every possible method and model to improve English proficiency with the objective of increasing the number of English-speaking individuals. According to EF Education's First English Proficiency Test, Asia holds the second position after Europe among non-native English-speaking individuals. Countries in APAC have been investing substantially over the years in leveraging the English language and have lucrative opportunities for English learning.

Digital transformation is another factor that has heavily influenced the APAC educational sector in recent years. China and Australia are the most prominent countries to implement digital education in schools and universities, which include English language learning. However, South Korea and China lead the APAC digital English language learning market. India has implemented various initiatives to increase digital education under the "Digital India" initiative. Similarly, DIKSHA is India's digital infrastructure for providing quality e-content for school education in (UnitTests) UTs and QR-coded Energized Textbooks for all grades. Till June 2023, DIKSHA has clocked more than 5240 million learning classes, more than 6,1250 million learning minutes, and more than 22 million learning sessions. Such initiatives are helping the digital English language learning market to grow significantly in Asia Pacific.

Asia Pacific Digital English Language Learning Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Asia Pacific Digital English Language Learning Market Segmentation

The Asia Pacific digital English language learning market is categorized into product type, business type, end user, and country.

Based on product type, the Asia Pacific digital English language learning market is bifurcated into cloud and on-premise. The cloud segment held a larger market share in 2022.

By business type, the Asia Pacific digital English language learning market is divided into B2B and B2C. The B2B segment held a larger share of Asia Pacific digital English language learning market in 2022.

In terms of end user, the Asia Pacific digital English language learning market is bifurcated into non-academic learners and academic learners. The academic learners segment held a larger share of Asia Pacific digital English language learning market in 2022. Furthermore, the non-academic learners segment is subcategorized into corporate, private language schools, and direct to consumer. Additionally, the direct-to-consumer segment is subcategorized into TOEFL, TOEIC, Cambridge business English certificate, IELTS, and others. Furthermore, the academic learners segment is subcategorized into 0 - 5, 6 - 11, 12 - 16, 17 - 30, and 30 Above.

Based on country, the Asia Pacific digital English language learning market is categorized into China, Japan, South Korea, India, Australia, and the Rest of Asia Pacific. China dominated the Asia Pacific digital English language learning market share in 2022.

EF EDUCATION FIRST, Houghton Mifflin Harcourt Co, MACMILLAN, McGraw-Hill Education Inc, OXFORD UNIVERSITY PRESS, Pearson Plc, Sanako Corporation, Vipkid, CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS, Chegg Inc, Duolingo Inc, and INLINGUA INTERNATIONAL LTD. are some of the leading companies operating in the Asia Pacific Digital English Language Learning market.

Table Of Contents

1. Introduction

2. Executive Summary

3. Research Methodology

4. Digital English Language Learning Market Landscape

5. Asia Pacific Digital English Language Learning Market - Key Market Dynamics

6. Digital English Language Learning Market - Asia Pacific Market Analysis

7. Asia Pacific Digital English Language Learning Market Analysis - by Product Type

8. Asia Pacific Digital English Language Learning Market Analysis - by Business Type

9. Asia Pacific Digital English Language Learning Market Analysis - by End User

10. Asia Pacific Digital English Language Learning Market - Country Analysis

11. Industry Landscape

12. Company Profiles

13. Appendix

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