세계의 완구 시장 조사 보고서(2025년)
Global Toy Market Research Report 2025
상품코드 : 1861211
리서치사 : QYResearch
발행일 : 2025년 11월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

세계의 완구 시장은 2024년에 710억 4,000만 달러로 평가되었으며, 2031년까지 1,077억 5,000만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

2025년부터 2031년까지의 예측 기간 동안 CAGR은 5.47%에 달할 것으로 예상됩니다.

세계 주요 완구업체로는 LEGO, Mattel, Bandai, Hasbro, MGA Entertainment, Spin Master, Takara Tomy, POP Mart, Fanatics 등이 있습니다. 2024년, 세계 상위 3개 벤더의 매출 점유율은 28.13%를 차지했습니다.

본 보고서는 세계 완구 시장에 대한 종합적인 분석(정량적, 정성적)을 제공함으로써 독자들이 비즈니스/성장 전략 수립, 시장 경쟁 평가, 현재 시장에서의 포지셔닝 분석, 그리고 완구 관련 정보에 입각한 비즈니스 의사결정을 내리는데 도움을 드리고자 작성되었습니다.

이 보고서는 2024년을 기준 연도로 하여 2020년부터 2031년까지의 과거 데이터와 예측 데이터를 바탕으로 완구 시장의 규모, 추정치 및 예측치를 수량 및 매출(백만 달러)로 제시했습니다. 본 보고서에서는 세계 완구 시장을 포괄적으로 세분화하였습니다. 지역별 시장 규모, 제품 유형별, 용도별, 주요 기업별 시장 규모에 대한 정보도 제공하고 있습니다.

시장을 더 깊이 이해하기 위해 경쟁 상황, 주요 경쟁사 및 각 회사의 시장 순위에 대한 프로파일을 제공합니다. 기술 동향과 신제품 개발에 대해서도 논의하고 있습니다.

본 보고서는 완구 제조업체, 신규 진입 기업 및 관련 산업 체인 기업에게 시장 전체 및 각 부문(기업별, 유형별, 용도별, 지역별)의 수익에 대한 정보를 제공하여 시장 진입을 돕습니다.

시장 세분화

기업별

유형별 부문

용도별 부문

지역별

KSM
영문 목차

영문목차

The global Toy market was valued at US$ 71.04 billion in 2024 and is anticipated to reach US$ 107.75 billion by 2031, witnessing a CAGR of 5.47% during the forecast period 2025-2031.

The major global companies of Toy include LEGO, Mattel, Bandai, Hasbro, MGA Entertainment, Spin Master, Takara Tomy, POP Mart, and Fanatics, etc. In 2024, the world's top three vendors accounted for 28.13 % of the revenue.

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Toy, with both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Toy.

The Toy market size, estimations, and forecasts are provided in terms of and revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. This report segments the global Toy market comprehensively. Regional market sizes, concerning products by Type, by Application, and by players, are also provided.

For a more in-depth understanding of the market, the report provides profiles of the competitive landscape, key competitors, and their respective market ranks. The report also discusses technological trends and new product developments.

The report will help the Toy companies, new entrants, and industry chain related companies in this market with information on the revenues for the overall market and the sub-segments across the different segments, by company, by Type, by Application, and by regions.

Market Segmentation

By Company

Segment by Type

Segment by Application

By Region

Chapter Outline

Chapter 1: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (by Type, by Application), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.

Chapter 2: Introduces executive summary of global market size, regional market size, this section also introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by companies in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.

Chapter 3: Detailed analysis of Toy company competitive landscape, revenue market share, etc.

Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.

Chapter 5: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.

Chapter 6, 7, 8, 9, 10: North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East and Africa segment by country. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space, and capacity of each country in the world.

Chapter 11: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.

Chapter 12: The main points and conclusions of the report.

Table of Contents

1 Report Overview

2 Global Growth Trends

3 Competition Landscape by Key Players

4 Toy Breakdown Data by Type

5 Toy Breakdown Data by Application

6 North America

7 Europe

8 Asia-Pacific

9 Latin America

10 Middle East & Africa

11 Key Players Profiles

12 Analyst's Viewpoints/Conclusions

13 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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