미국의 디지털 사이니지 시장 : 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)
US Digital Signage - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)
상품코드:1689744
리서치사:Mordor Intelligence
발행일:2025년 03월
페이지 정보:영문
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한글목차
미국의 디지털 사이니지 시장 규모는 2025년 91억 6,000만 달러로 추정되고, 2030는 133억 8,000만 달러에 이를 것으로 예측되며, 예측 기간 중(2025-2030년) CAGR 7.88%로 예상됩니다.
디지털 사이니지 시스템은 디지털 이미지, 비디오, 스트리밍 미디어, 정보 등의 컨텐츠를 배포 및 표시합니다. 표시된 컨텐츠는 파일링되고 스케줄 정보는 컨텐츠 관리 시스템에서 편집됩니다. 데이터는 CMS에 저장되고 미디어 플레이어로 전송됩니다.
주요 하이라이트
디지털 사이니지는 디스플레이, 연결성 및 모니터링 분야의 최근 기술 발전으로 미국에서 인기를 끌고 있습니다. 게다가 보급이 진행됨에 따라 디스플레이 패널 가격도 크게 떨어지고 있습니다.
디지털 옥외 사이니지는 지난 10년간 꾸준히 성장해 온 오디오 비주얼 시장의 일부이며, 그 성장은 더욱 가속화되고 있습니다. 디지털 옥외 간판은 현재 레스토랑과 호텔, 소매점, 교통, 엔터테인먼트 이벤트 등 거의 모든 업계에서 사용되고 있습니다. 스크린 플루엔시 2021의 통계에 따르면, 사이니지를 계기로 미국 소비자의 76%가 그동안 한 번도 방문한 적이 없는 가게에 입점했습니다. 68%의 미국인이 사이니지에 눈길을 끌고 상품이나 서비스의 대금을 지불한 적이 있습니다.
디지털 컨텐츠는 정적 인쇄물 기반 간판보다 소비자에게 주목되고 기억될 가능성이 훨씬 높습니다. 이것에는 몇 가지 이유가 있지만 주된 것은 사람들이 움직임, 색상, 신선함에 매료된다는 것입니다.
고객 경험 향상에 대한 요구가 커짐에 따라 다양한 용도로 체인 규모로 전개되는 디지털 통합 이니셔티브의 급격한 급증이 발생했습니다. 턴키 솔루션은 이러한 수요에 부응하고 특수 디지털 사이니지의 모든 요소를 정리하고 조정하기 위해 현재의 시장 시나리오에서 큰 수요를 목격하고 있습니다.
광고와 같은 디지털 사이니지 애플리케이션의 경우 소비자의 프라이버시를 관리하는 것은 소비자의 신뢰를 유지하는 데 필수적입니다. 업계가 견고한 자발적 규제를 채택하지 않는 한 소비자의 반발과 정부의 긍정적인 규제에 직면하여 혁신을 방해할 수 있습니다.
팬데믹(세계적 유행) 기간 동안 기업은 소비자에게 바이러스 유입을 억제하는 예방 조치를 알기 위해 제품을 개발했습니다. 예를 들어, Allsee는 즉시 업데이트 가능한 LCD 패널과 자동 손가락 소독 디스펜서를 결합한 손가락 소독제 안드로이드 광고 디스플레이를 개발했습니다.
미국 디지털 사이니지 시장 동향
크게 성장하는 OLED 디스플레이
OLED 기술은 최첨단의 새로운 소비자용 디스플레이 화면을 실현하여 화질을 현저하게 향상시킵니다. 일반적으로 디지털 디스플레이와 스크린의 미래 방향으로 칭찬받습니다.
OLED가 실현하는 높은 리얼리티와 다이내믹한 형상에 의해 종래의 디스플레이의 단점을 극복하는 유일한 기술이 되고 있습니다. OLED은 독립적으로 빛을 생성하는 광원을 기반으로 더 큰 빛과 색상 표현을 제공합니다. 최첨단 OLED 재료가 개발되어 유연하고 투명성이 높습니다.
OLED 디스플레이는 백라이트가 없기 때문에 명암비가 매우 높습니다(기본적으로 명암비는 "무한대"). OLED 디스플레이에는 LCD에 없는 정확한 검정색 배경이 있습니다.
OLED는 강화된 미디어 프레젠테이션, 에너지 효율 및 경량을 위해 실내 브랜딩 및 체험형 미디어용 디지털 사이니지에서 점점 더 많이 사용되고 있습니다.
양자점 OLED(QD-OLED)로 알려진 완전히 새로운 디스플레이 기술은 2022년에 출시되었습니다. Sony와 Samsung의 신형 TV, Dell의 Alienware 라인의 컴퓨터 모니터 등의 결과, QD-OLED는 이미 TV의 전망을 바꾸기 시작하고 있습니다.
최대한의 보급을 보여주는 소매 부문
첨단 사이니지 기술을 활용하기 위해 소매업체는 상점에서 관련성이 높고 유익한 컨텐츠를 공유하고 디지털 광고를 소매점포에 통합하여 매장 내 사용자 경험을 돋보이게 하기 위해 자유롭게 사용할 수 있는 디지털 툴을 통합하고 있습니다.
각 회사는 디지털과 물리적 쇼핑 모드를 융합시켜 일관된 멀티채널 경험을 창출하려고 합니다.
게다가 소매업체는 점내의 연령층이나 성별 등 현재의 동향을 반영하기 위해 사용자 인터랙티브 스크린을 실시간으로 업데이트하고 특정 상품을 홍보하거나 매진된 상품을 스크린에서 제거하려고 노력하고 있습니다.
Scala 디지털 사이니지에 따르면 미국 소매업체의 74%는 매력적인 상점에서 고객 경험을 창조하는 것이 중요하다고 생각하고 있으며, 매출의 42%는 온라인, 모바일, 소셜 커머스 사이트에서 가져올 것으로 예측됩니다.
밀레니얼 세대의 쇼핑객 중 상당수는 인터랙티브 경험을 위해 소매점을 방문합니다. 소매점에서는 여러 화면에 여러 광고가 게재되기 때문에 소비자의 40% 이상이 간판을 무시하는 경향이 있어 광고 컨텐츠 제공업체에게 큰 문제가 되고 있습니다.
미국 디지털 사이니지 산업 개요
미국의 디지털 사이니지 시장은 많은 대기업들이 솔루션을 제공하고 적당히 통합되어 있습니다. 시장 기업은 제품 혁신을 시장 점유율 확대에 유리한 길로 간주합니다. 따라서 기존 기업뿐만 아니라 신규 기업도 연구 개발 능력에 많은 투자를 하고, 신제품을 발표하거나, 시장 개척을 하고, 최대 점유율을 획득하려고 하고 있습니다.
2022년 4월 - Sharp NEC Display Solutions은 바르셀로나에서 개최되는 ISE 2022에서 더 나은 하이브리드 워크플레이스 협업을 제공하는 두 가지 디스플레이 솔루션을 전시했습니다. 55인치 NEC 멀티싱크 WD551 윈도우즈 협업 디스플레이와 70인치 Sharp PN-CD 701 콜라보레이션 디스플레이입니다.
2022년 3월 - Planar는 빠른 속도의 이벤트와 고조도 환경의 요구를 충족시키기 위해 설계된 2개의 새로운 LED 비디오 월 디스플레이 제품군, Planar Luminate Pro 시리즈 및 Planar Venue Pro 시리즈를 발표했습니다. 새로운 제품군은 임시 이벤트 및 모바일 이벤트를 위해 설정 및 철수를 가속화하는 기계적 요소를 갖추고 있지만, 완전한 전면 설치 및 유지 보수성을 갖추고 있으며, 보다 영구적인 벽면 설치 용도에 대한 문을 엽니다.
기타 혜택:
엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
3개월의 애널리스트·지원
목차
제1장 서론
조사 상정과 시장 정의
조사 범위
제2장 조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 시장 인사이트
시장 개요
업계의 매력도 - Porter's Five Forces 분석
공급기업의 협상력
구매자의 협상력
신규 참가업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 기업간 경쟁 관계
유통 채널 분석
업계 밸류체인 분석
기술 스냅샷
미국에서의 디지털 사이니지 솔루션의 진화
보급을 촉진하는 주된 기술 동향
시장에 대한 COVID-19의 영향 평가
제5장 시장 역학
시장 성장 촉진요인
턴키 솔루션의 진화
기존 광고 방법과는 대조적으로, 컨텍스트를 의식한 광고의 성장을 가속하는 동향
미국에서의 DOOH 지출의 꾸준한 증가가 계속 시장 성장을 보완
시장의 과제/억제요인
고객의 프라이버시 침해에 대한 우려
제6장 시장 세분화
유형별
하드웨어
LCD/LED 디스플레이
OLED 디스플레이
미디어 플레이어
프로젝터/프로젝션 스크린
기타 하드웨어
소프트웨어
서비스
최종 사용자별
소매
운수
접객
BFSI
교육
정부기관
기타 최종 사용자
제7장 경쟁 구도
기업 프로파일
NEC Display Solutions Ltd.
Samsung Electronics Co. Ltd.
LG Display Co. Ltd.
Panasonic Corporation
Sony Corporation
Sharp Corporation
Planar Systems Inc.
Hitachi Ltd.
Barco NV
Goodview Electronic Co Ltd.
Cisco Systems Inc.
제8장 주요 디지털 사이니지 소프트웨어 벤더 분석
제9장 투자 분석
제10장 시장 기회와 앞으로의 동향
JHS
영문 목차
영문목차
The US Digital Signage Market size is estimated at USD 9.16 billion in 2025, and is expected to reach USD 13.38 billion by 2030, at a CAGR of 7.88% during the forecast period (2025-2030).
A digital signage system delivers and displays content, such as digital images, video, streaming media, and information. The displayed content is filed, and the schedule information is edited in the content management system. The data is stored in the CMS and distributed to the media players.
Key Highlights
Digital signage is gaining popularity in the United States due to the recent technological advancement in the display, connectivity, and monitoring space. Furthermore, the increasing adoption has resulted in the prices of display panels coming down significantly.
Digital outdoor signage is one part of the audio and visual market that has grown steadily over the last decade, and that growth is only accelerating. Digital outdoor signage is now being used in almost every industry, with applications in restaurants and hotels, retail places, transit facilities, and entertainment events. According to screen fluency 2021 statistics, because of the signage, 76% of American consumers enter stores they had never visited before. 68% of Americans have paid for a product or service because its signage drew their attention.
Digital content is considerably more likely to be noticed and remembered by consumers than static print-based signs. There are several reasons at work here, but the primary one is that people are drawn to movement, color, and freshness.
The rising need for enhanced customer experience has created a dramatic surge in digital integration initiatives rolling out on a chain-wide basis in various applications. Turnkey solutions are witnessing huge demand in the current market scenario to cater to this demand and organize and coordinate all elements of specialized digital signage.
Control of consumer privacy is essential for digital signage applications, such as advertising, to maintain consumer trust, which, in turn, is crucial if the industry is to continue growing at its current explosive pace. Unless the industry adopts robust self-regulation, it will likely face consumer backlash and reactive government regulation that may stifle innovation.
During the pandemic, companies developed products to make consumers aware of the preventive measures to reduce virus flow. For Example, Allsee created hand sanitizer Android advertising displays that combine an immediately updatable LCD panel with an automatic hand sanitizer dispenser.
United States Digital Signage Market Trends
OLED Displays to Grow Significantly
OLED technology allows for cutting-edge new consumer display screens and noticeably increased image quality. It is usually praised as the future direction of digital displays and screens.
Due to the heightened reality and dynamic form that OLED delivers, it is the only technology that gets around the drawbacks of traditional displays. OLED offers greater light and color expression based on light sources that generate light independently. Because of the creation of cutting-edge OLED materials, it is flexible and transparent.
OLED displays perform remarkably well in contrast (basically delivering an "infinite" contrast ratio) since they don't have a backlight. OLED displays have an exact black backdrop, which LCDs do not have.
OLED is increasingly being used in digital signage for indoor branding and experiential media because of its enhanced media presentation, energy efficiency, and lightweight.
A brand-new display technology known as Quantum Dot OLED, or QD-OLED, was launched in the year of 2022. As a result of new TV models from Sony and Samsung, as well as computer monitors from Dell's Alienware line, QD-OLED has already begun to transform the TV landscape.
Retail Sector to Exhibit Maximum Adoption
In order to leverage advanced signage technologies, the retail players are integrating the digital tools at their disposal to share relevant and profitable content at their premises and integrate digital ads into their retail stores to create a distinct in-store user experience.
The companies are fusing the digital and physical modes of shopping to create a cohesive multichannel experience, thus, reshaping different parameters, such as prices, contents, features, mode of advertisement, etc.
Moreover, retailers are striving to update the user-interactive screens in real-time to reflect the current trends in terms of in-store age or gender demographics to promote specific items or remove sold-out products from the screen.
According to Scala Digital Signage, 74% of US retailers believe that creating an engaging in-store customer experience is important, and 42% of sales are projected to come from online, mobile, and social commerce sites.
Most millennial shoppers visit retail stores to have an interactive experience. As retail stores display multiple ads on multiple screens, over 40% of consumers tend to ignore signage, which is a major problem for advertising content providers.
United States Digital Signage Industry Overview
The United States Digital Signage Market is moderately consolidated, with many major players in the United States providing the solution. The market players are viewing product innovation as a lucrative path toward expanding their market share. Hence, the new players, as well as the existing players, are significantly investing in their R&D capabilities and launching new products or making product developments to capture the maximum market share.
April 2022 - Sharp NEC Display Solutions is about to showcase two display solutions for better hybrid workplace collaboration at ISE 2022, to be held in Barcelona. The 55'' NEC multisync WD551 windows collaboration display and the 70'' sharp PN- CD 701 collaboration display.
March 2022 - Planar has launched two new LED video wall display families designed to serve the needs of fast-paced events and high-ambient light environments; the Planar Luminate Pro Series and Planar Venue Pro Series. The new families feature mechanical elements that accelerate set-up and takedown for temporary and mobile events but also feature full front installation and serviceability, opening the door to more permanent wall-mounted applications.
Additional Benefits:
The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support
TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumption and Market Definition
1.2 Scope of the study
2 RESEARCH METHODOLOGY
3 EXECUTIVE SUMMARY
4 MARKET INSIGHTS
4.1 Market Overview
4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Threat of Substitutes
4.2.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.3 Distribution Channel Analysis
4.4 Industry Value Chain Analysis
4.5 Technology Snapshot
4.5.1 Evolution of Digital Signage Solutions in the United States
4.5.2 Key Technological Trends to Drive Adoption
4.6 Assessment of the Impact Of COVID-19 on the Market
5 MARKET DYNAMICS
5.1 Market Drivers
5.1.1 Evolution of Turnkey Solutions
5.1.2 Trends Favoring the Growth of Context-aware Advertising as Opposed to Conventional Modes of Advertising
5.1.3 Steady Increase in DOOH Spending in the United States to Continue to Supplement Market Growth
5.2 Market Challenges/Restraints
5.2.1 Concerns Over Invasion of Customer Privacy
6 MARKET SEGMENTATION
6.1 By Type
6.1.1 Hardware
6.1.1.1 LCD/LED Display
6.1.1.2 OLED Display
6.1.1.3 Media Players
6.1.1.4 Projectors/ Projection Screens
6.1.1.5 Other Hardware
6.1.2 Software
6.1.3 Services
6.2 By End User
6.2.1 Retail
6.2.2 Transportation
6.2.3 Hospitality
6.2.4 BFSI
6.2.5 Education
6.2.6 Government
6.2.7 Other End Users
7 COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1 Company Profiles
7.1.1 NEC Display Solutions Ltd.
7.1.2 Samsung Electronics Co. Ltd.
7.1.3 LG Display Co. Ltd.
7.1.4 Panasonic Corporation
7.1.5 Sony Corporation
7.1.6 Sharp Corporation
7.1.7 Planar Systems Inc.
7.1.8 Hitachi Ltd.
7.1.9 Barco NV
7.1.10 Goodview Electronic Co Ltd.
7.1.11 Cisco Systems Inc.
8 ANALYSIS OF THE KEY DIGITAL SIGNAGE SOFTWARE VENDORS