아시아태평양의 마케팅 자동화 소프트웨어 시장 - 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)
Asia Pacific Marketing Automation Software Market - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)
상품코드 : 1640388
리서치사 : Mordor Intelligence
발행일 : 2025년 01월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

아시아태평양의 마케팅 자동화 소프트웨어 시장 규모는 2025년에 57억 9,000만 달러로 추정됩니다. 예측 기간 중(2025-2030년) CAGR은 11.52%로, 2030년에는 99억 8,000만 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

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마케팅 자동화 소프트웨어는 일반적인 마케팅 업무를 자동화하고 인적 개입을 필요로 하지 않습니다. 일반적인 마케팅 자동화 업무에는 이메일 마케팅, 행동 타겟팅, 리드 우선 순위 지정, 재단사 광고 등이 있습니다. 전자상거래 기업에 의한 이러한 솔루션의 이용은 증가 추세에 있으며, 이 지역 시장은 가까운 미래에 크게 확대될 것으로 예상됩니다.

주요 하이라이트

아시아태평양의 마케팅 자동화 소프트웨어 시장 동향

디지털 마케팅으로의 전환이 시장 성장을 이끌 것으로 예상

중국이 큰 시장 점유율을 차지할 전망

아시아태평양의 마케팅 자동화 소프트웨어 산업 개요

아시아태평양의 마케팅 자동화 소프트웨어 시장은 국내외 여러 진출 기업들이 시장 점유율을 겨루고 있는 반 고유 시장입니다. 시장은 적당히 집중되어 있으며 주요 기업은 고객층과 시장 도달범위를 확대하기 위해 제품 혁신, 합병, 인수 등 다양한 전략을 채택하고 있습니다. 시장의 주요 기업으로는 Hubspot Inc., Microsoft Corporation, Oracle Corporation, Salesforce Inc. 등이 있습니다.

2023년 9월, Oracle Corporation은 Oracle Fusion Cloud Customer Experience(CX)의 새로운 기능인 Guided Campaigns를 발표했습니다. 이 새로운 기능을 통해 마케팅 팀은 간소화된 캠페인을 활용하여 영업 팀을 위한 사전 요구 사항을 충족하는 전환 준비된 기회를 창출하는 슈퍼 타겟팅된 고품질 캠페인을 시작할 수 있습니다.

2022년 9월, 세계 판매 촉진에 특화된 중소기업용 CRM과 지능형 수익 관리 플랫폼인 Pipedrive는 Campaigns by Pipedrive에서 워크플로 자동화 기능의 베타 버전 출시를 발표했습니다. 이 새로운 자동화 솔루션은 마케팅 전략을 최적화하고, 노력을 줄이고, 데이터를 효과적으로 활용함으로써 마케팅 담당자에게 힘을 주도록 설계되었습니다. 이 솔루션은 기업이 마케팅 캠페인 관리를 간소화하고 영업 팀과 마케팅 팀을 하나의 플랫폼에 통합하는 것을 목표로 합니다.

기타 혜택

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

제5장 시장 세분화

제6장 경쟁 구도

제7장 투자 분석

제8장 시장 기회와 앞으로의 동향

KTH
영문 목차

영문목차

The Asia Pacific Marketing Automation Software Market size is estimated at USD 5.79 billion in 2025, and is expected to reach USD 9.98 billion by 2030, at a CAGR of 11.52% during the forecast period (2025-2030).

Asia Pacific ing Automation Software Market - IMG1

Marketing automation software can automate typical marketing tasks, eliminating the need for human intervention. Typical marketing automation operations include email marketing, behavioral targeting, lead prioritizing, and tailored advertising. The use of such solutions by E-commerce firms is on the rise, and the market in the region is expected to expand significantly in the near future.

Key Highlights

APAC Marketing Automation Software Market Trends

Shift Towards Digital Marketing is Expected to Drive the Market Growth

China is Expected to Hold a Major Market Share

APAC Marketing Automation Software Industry Overview

The Asia Pacific Marketing Automation Software Market is a semi-consolidated as space, with multiple domestic and international players vying for market share. The market is moderately concentrated, with major players adopting various strategies, such as product innovation, mergers, and acquisitions, to expand their clientele and market reach. Among the key players in the market are Hubspot Inc., Microsoft Corporation, Oracle Corporation, and Salesforce Inc., among others.

In September 2023, Oracle Corporation has announced new Guided Campaigns features within Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) that help improve efficiency and collaboration between marketers and sellers. The new features allows marketing teams to launch hyper targeted, high quality campaigns that generate prequalified and conversionready opportunities for their sales team by making use of a simplified campaion.

In September 2022, Pipedrive, a CRM and intelligent revenue management platform for small businesses focused on driving worldwide sales, announced the beta release of its workflow automation feature in Campaigns by Pipedrive. The new automated solutions are designed to empower marketers by optimizing their marketing strategy, reducing effort, and effectively utilizing data. The solutions aim to help companies streamline marketing campaign administration and unify their sales and marketing teams onto one platform.

Additional Benefits:

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

5 MARKET SEGMENTATION

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

7 INVESTMENT ANALYSIS

8 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

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