Benchmarking for 2025: Understanding the IVD User Experience
상품코드:1786120
리서치사:Kalorama Information
발행일:2025년 08월
페이지 정보:영문 70 Pages
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한글목차
본 보고서에서는 임상 진단 전문가를 대상으로 벤더와의 경험, 제품 사용 상황, 구매 행동, 업무상의 과제에 초점을 맞추어 여러 해(2019년, 2020년, 2022년, 2025년)에 걸친 종합적인 조사에서 얻은 지견을 소개했습니다. 이 연구 결과는 IVD 업계 전반의 고객 참여 강화, 제품 혁신 지원, 서비스 제공 개선을 위한 실용적인 인사이트를 제공합니다. 이러한 인사이트는 임상 화학, 분자진단, 미생물학을 포함한 임상 진단의 주요 분야에 걸쳐 있습니다.
이 보고서에는 Tableau 통합 문서가 포함되어 있으며 다음을 수행할 수 있습니다.
주요 벤더의 한 해 및 여러 해 고객 경험 성과를 밝히고 비교합니다.
2019년 이후 터치포인트별 동향을 살펴봅니다.
다양한 지역, 침대 크기, 시장 부문, 직종 및 연령에 대한 고객 만족의 촉진요인에 대한 인사이트를 얻습니다.
Tableau 통합 문서는 완전히 대화식이며 프레젠테이션, 추가 조사 및 기타 필요에 맞게 그래프를 내보낼 수 있습니다. 이를 통해 벤치마킹 대상을 고객에게 좁히고, 자신의 실적을 소개하며, 경쟁사와 비교할 수 있습니다. 이 통합 문서를 사용하는 방법에 대한 자세한 내용은 요청에 따라 튜토리얼을 제공합니다.
이 보고서는 공급업체가 IVD 시장에서 우위를 차지하는 데 필요한 인사이트를 제공합니다. 고객 경험을 이해함으로써 공급업체는 기존 고객과의 관계를 강화하고 신규 고객과의 관계를 구축할 수 있습니다.
2025년 버전은 IVD 공급업체에 대한 현재 인식을 보여주는 스냅샷으로 다음과 같은 목적에 중점을 둡니다.
임상 검사 약물 공급업체는 고객의 구매 수명 주기 전반에 걸쳐 경쟁업체에 대한 고객 경험을 벤치마킹할 수 있는 능력을 제공합니다.
고객 구매 라이프사이클의 각 터치 포인트에서 각 공급업체의 상대적인 강점과 약점을 보여줍니다.
고객의 구매 수명 주기에서 각 터치포인트의 상대적 중요성을 결정합니다.
실험실이 현재 어떻게 AI를 활용하고 있는지, 그리고 어떤 용도이 가장 유익한지 평가합니다.
관세와 인력 부족이 실험실 운영에 어떤 영향을 미치는지 평가합니다.
Kalorama Information and Bioinformatics는 이러한 목적을 충족시키기 위해 온라인 정량 조사를 기획했습니다.
이 보고서는 n = 229 응답자를 대상으로 실시되었습니다.
이 조사는 종단적인 것으로, 2019년, 2020년, 2022년, 2025년의 파도를 포함한 지난 6년간의 동향입니다.
설문조사에는 57개의 질문(인구통계 포함)이 포함되었으며, 응답 시간의 중앙값은 약 20분이었습니다.
목차
최상위 보고서
개요
주요 조사 결과
인구통계 개요
IVD 벤더 랭킹
AI, 관세, 인원 부족에 관한 연구실의 경험
Tableau의 조작
조사 방법 및 인구 통계
리서치사에 대해
Tableau 통합 문서
1a. 고객 프로파일
2a. 고객 경험
3a. 고객 경험의 트렌드
4a. 터치 포인트 성능
5a. 사분면 분석
6a. COVID-19의 영향
6b. COVID-19 서포트
7a. 직업, 연령, 지역
7b. 역할과 책임
7c. 제품 주문
7d. 실시한 테스트
7e. 컴플라이언스
7f. 조직의 유형과 규모
7g. GPO
7h. 벤더와 실시한 테스트
7j. 벤더의 사용과 특성
8a. 개요
8b. 고객 경험 모델
8c. 사분면 분석
8d. 선키 다이어그램
8e. 리서치사에 대해
*참고 2019-2025년 Tableau 통합 문서의 대부분의 대시보드에서 트렌드가 제공됩니다.
2025년에 프로파일링된 기업
Abbott
Agilent
ALPCO Diagnostics
Asuragen
AutoGenomics
BD Biosciences
Beckman Coulter
BioFire
Bio-Rad
Bruker
Cepheid
DiaSorin
EKF Diagnostics
ERBA Diagnostics
GenMark Diagnostics
Illumina
Meridian
Miltenyi Biotec
QuidelOrtho
Panasonic
Revvity
QIAGEN
Randox
Roche
SCIEX
Sekisui Diagnostics
Siemens Healthineers
Sysmex
Thermo Fisher Scientific
Tosoh
Werfen
AJY
영문 목차
영문목차
This report presents findings from a comprehensive survey of clinical diagnostics professionals, across multiple years (2019, 2020, 2022, and 2025), focusing on their experiences with vendors, product usage, purchasing behavior, and operational challenges. The findings offer actionable insights to enhance customer engagement, support product innovation, and improve service delivery across the IVD industry. These insights span key areas of clinical diagnostics, including clinical chemistry, molecular diagnostics, and microbiology.
The report includes a Tableau workbook which will allow you to:
Uncover and compare single and multi-year customer experience performances for leading vendors.
Explore touchpoint-specific trends since 2019.
Gain insights into customer satisfaction drivers across different regions, bed sizes, market segments, job positions, and age.
The Tableau workbook is fully interactive, and can be used to export charts for presentations, further research, or other needs. This will allow you to target your benchmarking to your customer, showcase your company's performance, or compare against competitors. Our team can provide tutorials for navigating this workbook upon request.
This report equips vendors with the insights needed to stay ahead in the IVD market. Understanding customer experience enables vendors to cultivate relationships with current customers and build relationships with new ones.
The 2025 edition is a snapshot of current perceptions towards IVD vendors and will focus on the following objectives:
Provide clinical diagnostics vendors with the ability to benchmark their customers' experiences against their competitors across the customer purchasing life cycle.
Identify the relative strengths and weaknesses of each vendor across touchpoints in the customer purchasing life cycle.
Determine the relative importance of each touchpoint in the customer purchasing life cycle.
Assess how labs are currently utilizing AI and which applications are most beneficial.
Evaluate how tariffs and staffing shortages have impacted lab operations.
Kalorama Information and Bioinformatics designed an online quantitative survey to address these objectives.
The survey this report was based on was fielded to n=229 respondents.
This study is longitudinal and trends over the course of the last six years, including waves from 2019, 2020, 2022 and 2025.
The survey contained 57 questions (including demographics) and took a median time of about 20 minutes to complete.
Table of Contents
Topline Report
Overview
Topline Findings
Demographics Overview
IVD Vendor Rankings
Laboratory Experiences with AI, Tariffs, and Staffing Shortages
Navigating Tableau
Methodology and Demographics
About Us
Tableau Workbook
1a. Customer Profile
2a. Customer Experience
3a. Customer Experience Trended
4a. Touchpoint Performance
5a. Quadrant Analysis
6a. COVID-19 Impact
6b. COVID-19 Support
7a. Job, Age, Region
7b. Roles & Responsibilities
7c. Ordering Products
7d. Tests Performed
7e. Compliance
7f. Organization Type & Size
7g. GPOs
7h. Vendor and Tests Performed
7j. Vendor Use & Characteristics
8a. Overview
8b. Customer Experience Model
8c. Quadrant Analysis
8d. Sankey Diagram
8e. About Us
*Note: Trending is provided on most dashboards within the Tableau workbook for 2019-2025.