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한글목차
허브 화장품 시장은 2024-2029년 411억 달러 증가하고, 예측 기간 동안 7.1%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.
세계의 허브 화장품 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 시장 환경 전반에 대한 최신 분석을 제공합니다. 합성화학제품의 유해성에 대한 소비자 인식, 조직화된 소매업의 확대, 소셜 미디어와 블로그의 영향력이 시장을 주도하고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년 대비 2025년
6.5%
CAGR
7.1%
증가액
411억 달러
이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 포함되어 있습니다.
이 보고서는 향후 몇 년 동안 허브 화장품 시장의 성장을 촉진하는 주요 이유 중 하나로 온라인 쇼핑에 대한 선호도 증가를 꼽았습니다. 또한, 홈 살롱 서비스의 증가와 유기농 및 친환경 허브 화장품에 대한 수요 증가도 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격·수명주기·고객 구입 바스켓·채용률·구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 상황
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2024년
시장 전망 2024-2029년
제5장 시장 규모 실적
허브 화장품 세계 시장 2019-2023년
유통 채널별 부문 분석 2019-2023년
제품별 부문 분석 2019-2023년
최종사용자별 부문 분석 2019-2023년
지역별 부문 분석 2019-2023년
국가별 부문 분석 2019-2023년
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 허브 화장품 세계 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
구매자의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 참여업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 상황
제8장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
온라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 유통 채널별
제9장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
스킨케어 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
헤어케어 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
바디케어 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 제품별
제10장 시장 세분화 : 최종사용자별
시장 부문
비교 : 최종사용자별
남성 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
여성 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 최종사용자별
제11장 고객 상황
고객 상황 개요
제12장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
유럽 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
북미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
남미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
미국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
일본 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
인도 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
캐나다 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
영국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
한국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
독일 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
프랑스 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
이탈리아 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 지역 상황별
제13장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회·억제요인
제14장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
업계 리스크
제15장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Alna Vedic
APCOS NATURALS PVT. Ltd.
Emami Ltd.
Himalaya Global Holdings Ltd.
Khadi Natural
LOreal SA
Lotus Herbals Pvt. Ltd.
MyChelle Dermaceuticals LLC
Patanjali Ayurved Ltd.
RDM Care India Pvt. Ltd.
The Hain Celestial Group Inc.
The Procter and Gamble Co.
Vaadi Herbals Pvt. Ltd.
Weleda
Yves Rocher Amerique du Nord Inc.
제16장 부록
ksm
영문 목차
영문목차
The herbal cosmetics market is forecasted to grow by USD 41.1 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 7.1% during the forecast period. The report on the herbal cosmetics market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by consumer awareness about harmful effects of synthetic chemicals, expansion of organized retailing, and influence through social media and blogging.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
6.5%
CAGR
7.1%
Incremental Value
$41.1 bn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's herbal cosmetics market is segmented as below:
By Distribution Channel
Offline
Online
By Product
Skin care
Hair care
Body care
By End-user
Men
Women
By Geographical Landscape
APAC
Europe
North America
South America
Middle East and Africa
This study identifies the increasing preference for online shopping as one of the prime reasons driving the herbal cosmetics market growth during the next few years. Also, rise in adoption of home salon services and growing demand for organic and environment friendly herbal cosmetics will lead to sizable demand in the market.
The report on the herbal cosmetics market covers the following areas:
Herbal Cosmetics Market sizing
Herbal Cosmetics Market forecast
Herbal Cosmetics Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading herbal cosmetics market vendors that include Alna Vedic, APCOS NATURALS PVT. Ltd., Emami Ltd., HCP Wellness, Herbline, Himalaya Global Holdings Ltd., Jovees Herbal Care India Ltd., Khadi Natural, LOreal SA, Lotus Herbals Pvt. Ltd., MyChelle Dermaceuticals LLC, Patanjali Ayurved Ltd., RDM Care India Pvt. Ltd., The Hain Celestial Group Inc., The Procter and Gamble Co., Vaadi Herbals Pvt. Ltd., WALA Stiftung, Weleda, and Yves Rocher Amerique du Nord Inc.. Also, the herbal cosmetics market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by End-user
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ billion)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ billion)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Herbal Cosmetics Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Herbal Cosmetics Market 2019 - 2023 ($ billion)
5.2 Distribution Channel segment analysis 2019 - 2023