세계의 호텔 세면용품 : 시장 점유율과 순위, 전체 판매량 및 수요 예측(2025-2031년)
Hotel Toiletries - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2025-2031
상품코드 : 1875776
리서치사 : QYResearch
발행일 : 2025년 10월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

세계의 호텔 세면용품 시장 규모는 2024년에 146억 8,800만 달러로 추정되며, 2025-2031년의 예측 기간에 CAGR 4.1%로 성장하여 2031년까지 191억 7,200만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

이 보고서는 호텔 세면용품의 국경 간 산업적 발자취, 자본 배분 패턴, 지역 경제의 상호 의존성, 공급망 재구축에 대한 최근 관세 조정과 국제적인 전략적 대응책에 대한 종합적인 평가를 제공합니다.

호텔 세면용품은 투숙객의 개인 세정 및 관리를 위해 호텔에서 제공하는 일회용 또는 재사용 가능한 일용품을 말하며, 일반적으로 칫솔, 치약, 빗, 샤워젤, 샴푸, 비누, 샤워캡, 면도기 등이 포함됩니다. 이 제품들은 투숙객의 숙박 경험을 향상시키고 기본적인 위생 및 청소 요구를 충족시키기 위해 고안된 제품입니다. 각종 게스트하우스, 호텔, 홈스테이, 여행 숙박시설 등에서 흔히 볼 수 있습니다. 호텔의 별 등급과 서비스 수준에 따라 어메니티의 품질, 포장 형태, 브랜드 구성이 다릅니다. 일부 고급 호텔에서는 친환경 제품이나 맞춤형 어메니티 세트를 제공하는 경우도 있습니다.

호텔 산업의 성장과 국제 여행 증가는 호텔 세면용품 수요에 직접적인 영향을 미치고 있습니다. 업계에서는 고객 경험 향상과 지속 가능한 노력에 부합하기 위해 고급 제품 및 친환경 어메니티의 사용이 증가하는 추세입니다. 호텔 세면용품 시장은 변화하는 소비자 취향에 맞추어 업계가 계속 적응해 나가면서, 특히 친환경적이고 지속 가능한 개인 맞춤형 솔루션 분야에서 성장세를 이어갈 것으로 보입니다.

이 보고서는 세계 호텔 세면용품 시장에 대한 종합적인 분석을 제공하는 것을 목표로 합니다. 총 판매량, 매출액, 가격, 주요 기업의 시장 점유율 및 순위, 지역별, 국가별, 유형별, 용도별 분석에 초점을 맞춥니다.

이 보고서는 호텔 세면용품 시장 규모, 추정치, 예측치를 판매량(천 단위) 및 매출액(백만 달러)으로 제시하고, 2024년을 기준 연도로 하여 2020년부터 2031년까지의 과거 데이터와 예측 데이터를 포함하고 있습니다. 정량적, 정성적 분석을 통해 독자들이 호텔용 세면도구 관련 사업 전략 및 성장 전략 수립, 시장 경쟁 평가, 현재 시장에서의 자사 포지셔닝 분석, 정보에 입각한 사업적 판단을 할 수 있도록 도와드립니다.

시장 세분화

기업별

유형별 부문

용도별 부문

지역별

LSH
영문 목차

영문목차

The global market for Hotel Toiletries was estimated to be worth US$ 14688 million in 2024 and is forecast to a readjusted size of US$ 19172 million by 2031 with a CAGR of 4.1% during the forecast period 2025-2031.

This report provides a comprehensive assessment of recent tariff adjustments and international strategic countermeasures on Hotel Toiletries cross-border industrial footprints, capital allocation patterns, regional economic interdependencies, and supply chain reconfigurations.

Hotel toiletries refer to disposable or reusable daily necessities provided by the hotel for guests for personal cleaning and care, usually including toothbrushes, toothpaste, combs, shower gel, shampoo, soap, shower caps, razors, etc. These products are designed to enhance the guests' stay experience and meet their basic hygiene and washing needs. They are commonly found in various guesthouses, hotels, homestays and travel accommodations. Depending on the hotel's star rating and service standards, the quality, packaging form and brand configuration of toiletries vary. Some high-end hotels also provide environmentally friendly or customized toiletries sets.

The hospitality industry's growth, coupled with a rise in international travel, has a direct impact on the demand for hotel toiletries.There is a growing trend in the industry towards using premium and eco-friendly toiletries to enhance the guest experience and align with sustainable practices.The hotel toiletries market might continue to witness growth, especially in eco-friendly, sustainable, and personalized toiletry solutions as the industry continues to adapt to changing consumer preferences.

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Hotel Toiletries, focusing on the total sales volume, sales revenue, price, key companies market share and ranking, together with an analysis of Hotel Toiletries by region & country, by Type, and by Application.

The Hotel Toiletries market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (K Units) and sales revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Hotel Toiletries.

Market Segmentation

By Company

Segment by Type

Segment by Application

By Region

Chapter Outline

Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size (value, volume and price). This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.

Chapter 2: Detailed analysis of Hotel Toiletries manufacturers competitive landscape, price, sales and revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.

Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.

Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.

Chapter 5: Sales, revenue of Hotel Toiletries in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.

Chapter 6: Sales, revenue of Hotel Toiletries in country level. It provides sigmate data by Type, and by Application for each country/region.

Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.

Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.

Chapter 9: Conclusion.

Table of Contents

1 Market Overview

2 Competitive Analysis by Company

3 Segmentation by Type

4 Segmentation by Application

5 Segmentation by Region

6 Segmentation by Key Countries/Regions

7 Company Profiles

8 Industry Chain Analysis

9 Research Findings and Conclusion

10 Appendix

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