세계의 화장품 시장(2025-2029년)
Global Cosmetic Products Market 2025-2029
상품코드 : 1645465
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 01월
페이지 정보 : 영문 206 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 2,500 ₩ 3,609,000
PDF (Single User License) help
PDF 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 4,000 ₩ 5,775,000
PDF (Enterprise License) help
PDF 보고서를 동일 기업의 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄는 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

한글목차

화장품 시장은 2024-2029년에 1,264억 달러, 예측 기간 중 CAGR은 5.8%로 성장할 것으로 예측됩니다.

화장품 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 고령화 인구 증가, 프리미엄 브랜드의 존재, 급속한 도시화가 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준연도 2025
종료연도 2029
예측 기간 2025-2029
성장 모멘텀 가속
전년대비 2025년 5.4%
CAGR 5.8%
증분액 1,264억 달러

이 보고서는 향후 수년간 화장품 시장의 성장을 가속하는 주요 이유 중 하나로 유기농 화장품과 코스메슈티컬에 대한 선호도 증가를 꼽았습니다. 또한 온라인 소매 증가와 다기능 화장품으로 인한 미용 산업의 변화는 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.

목차

제1장 개요

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 구도

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 제품별

제9장 시장 세분화 : 유통 채널별

제10장 고객 상황

제11장 지역별 상황

제12장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제13장 경쟁 구도

제14장 경쟁 분석

제15장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

The cosmetic products market is forecasted to grow by $ 126.4 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 5.8% during the forecast period. The report on the cosmetic products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rise in aging population, presence of premium brands, and rapid urbanization.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20255.4%
CAGR5.8%
Incremental Value$126.4 bn

Technavio's cosmetic products market is segmented as below:

By Product

By Distribution Channel

By Geographical Landscape

This study identifies the growing preference for organic cosmetics and cosmeceuticals as one of the prime reasons driving the cosmetic products market growth during the next few years. Also, increasing online retailing and revolutionizing the beauty industry with multifunctional cosmetics will lead to sizable demand in the market.

The report on the cosmetic products market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading cosmetic products market vendors that include Amorepacific Corp., Avon Products Inc., Beiersdorf AG, Chanel Ltd., Coty Inc., Johnson and Johnson Inc., Kao Corp., Kjaer Weis, Kose Corp., LOreal SA, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, Mary Kay Inc., Natura and Co Holding SA, Nu Skin Enterprises Inc., Oriflame Cosmetics S.A., Revlon Inc., Shiseido Co. Ltd., The Estee Lauder Co. Inc., The Procter and Gamble Co., and Unilever PLC. Also, the cosmetic products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Product

9 Market Segmentation by Distribution Channel

10 Customer Landscape

11 Geographic Landscape

12 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

13 Competitive Landscape

14 Competitive Analysis

15 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기