세계의 책가방 시장(2024-2028년)
Global School Bags Market 2024-2028
상품코드 : 1626992
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 09월
페이지 정보 : 영문 172 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 2,500 ₩ 3,713,000
PDF (Single User License) help
PDF 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 4,000 ₩ 5,940,000
PDF (Enterprise License) help
PDF 보고서를 동일 기업의 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄는 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

한글목차

책가방 시장, 2024-2028년

책가방 시장은 2023-2028년에 69억 1,910만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 6.8%로 성장할 것으로 예측됩니다. 책가방 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 책가방의 소재 및 디자인 혁신, 경량 책가방에 대한 높은 수요, 전 세계 문맹률 증가 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준연도 2024년
종료연도 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년 대비(2024년) 대비 6.2%
CAGR 6.8%
증분액 69억 1,910만 달러

이 보고서는 향후 수년간 책가방 시장의 성장을 가속하는 주요 요인 중 하나로 친환경 소재를 사용한 책가방에 대한 수요 증가를 꼽았습니다. 또한 책가방의 개인화 및 커스터마이징, 고급 디자이너 책가방의 채택은 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.

목차

제1장 개요

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 제품별

제7장 시장 세분화 : 유통 채널별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제11장 경쟁 구도

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

School Bags Market 2024-2028

The school bags market is forecasted to grow by USD 6919.1 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 6.8% during the forecast period. The report on the school bags market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by innovations in materials and designs of school bags, high demand for lightweight school bags, and increasing global literacy rate.

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20246.2%
CAGR6.8%
Incremental Value$6919.1 mn

Technavio's school bags market is segmented as below:

By Product

By Distribution Channel

By Geographical Landscape

This study identifies the increased demand for school bags made of environmentally friendly materials as one of the prime reasons driving the school bags market growth during the next few years. Also, personalization and customization of school bags and introduction of exclusive designer school bags will lead to sizable demand in the market.

The report on the school bags market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading school bags market vendors that include ACCO Brands Corp., Bagmiller, Balaji Bag, Brainbees Solutions Pvt. Ltd., Decathlon SA, DELSEY, Dolce and Gabbana S.r.l., Fjallraven Retail USA LLC, Genie Bags India, Khadim India Ltd., Nike Inc., PUMA SE, Rothco, Samsonite International SA, Sanghavi Bag, Sreeleathers, Sumdex inc., VF Corp., VIP Industries Ltd., and Wildcraft India Pvt. Ltd.. Also, the school bags market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Product

7 Market Segmentation by Distribution Channel

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기