세계의 러기지 및 백 시장 : 시장 점유율과 순위, 전체 판매 및 수요 예측(2025-2031년)
Luggage and Bags - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2025-2031
상품코드 : 1861228
리서치사 : QYResearch
발행일 : 2025년 10월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

세계의 러기지 및 백 시장 규모는 2024년에 186억 1,700만 달러로 추정되며, 2025년부터 2031년까지 예측 기간 동안 CAGR 7.0%로 성장하여 2031년까지 299억 400만 달러로 확대될 것으로 예측됩니다.

이 보고서는 최근 관세 조정과 국제적인 전략적 대응 조치가 러기지 및 백의 국경 간 산업 발자국, 자본 배분 패턴, 지역 경제의 상호 의존성, 공급망 재구성에 미치는 영향에 대한 종합적인 평가를 제공합니다.

러기지 및 백은 개인 물품, 의류, 기타 물품을 보관하고 운반하기 위해 고안된 용기 또는 운반기구를 말합니다. 모양, 크기, 소재는 다양하며, 기능성, 내구성, 스타일에 따라 다양한 용도로 사용됩니다.

주요 기업으로는 Samsonite, Crown Lugage, VF Corporation, Rimowa, VIP Industries, Korrun, Delsey, Victorinox, Herschel Supply, ThuleAmong 등이 있습니다. Samsonite는 세계 최대의 러기지 및 백 제조업체로 약 8%의 시장 점유율을 차지하고 있습니다. 북미가 약 28%의 시장 점유율로 가장 큰 시장이며, 유럽과 중국이 각각 22%, 21%의 점유율을 차지하고 있습니다. 제품별로는 여행용 수하물이 가장 큰 부문으로 92% 이상의 점유율을 차지하고 있습니다. 판매 채널별로는 도매가 가장 큰 용도를 차지하고 있습니다.

이 보고서는 세계 러기지 및 백 시장에 대해 총 판매량, 매출액, 가격, 주요 기업의 시장 점유율 및 순위에 초점을 맞추고 지역/국가별, 유형별, 판매 채널별 분석을 종합적으로 제시하는 것을 목표로 합니다.

이 보고서는 러기지 및 백 시장의 규모, 추정치, 예측치를 판매량(백만 단위) 및 매출액(백만 달러)으로 제시하고, 2024년을 기준 연도로 하여 2020년에서 2031년까지의 과거 데이터와 예측 데이터를 포함하고 있습니다. 정량적, 정성적 분석을 통해 독자들이 비즈니스/성장 전략을 수립하고, 시장 경쟁 상황을 평가하고, 현재 시장에서의 포지셔닝을 분석하고, 러기지 및 백에 대한 정보에 입각한 비즈니스 의사결정을 내릴 수 있도록 도와드립니다.

시장 세분화

기업별

유형별 부문

판매 채널별 부문

지역별

KSM
영문 목차

영문목차

The global market for Luggage and Bags was estimated to be worth US$ 18617 million in 2024 and is forecast to a readjusted size of US$ 29904 million by 2031 with a CAGR of 7.0% during the forecast period 2025-2031.

This report provides a comprehensive assessment of recent tariff adjustments and international strategic countermeasures on Luggage and Bags cross-border industrial footprints, capital allocation patterns, regional economic interdependencies, and supply chain reconfigurations.

Luggage and Bags refer to containers or carriers designed to hold and transport personal belongings, clothing, and other items. They come in various shapes, sizes, and materials, serving different purposes based on functionality, durability and style.

The key players include Samsonite, Crown Lugage, VF Corporation, Rimowa, VIP Industries, Korrun, Delsey, Victorinox, Herschel Supply, ThuleAmong, etc. Samsonite is the world's largest manufacturer of Luggage and bags, with about 8 percent of the market.North America is the largest market with about 28 percent market share, followed by Europe and China with 22 and 21 percent market share, respectively. In terms of product, Travel Luggage is the largest segment, with a share over 92%. And in terms of Sales Channel, the largest application is Wholesale.

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Luggage and Bags, focusing on the total sales volume, sales revenue, price, key companies market share and ranking, together with an analysis of Luggage and Bags by region & country, by Type, and by Sales Channel.

The Luggage and Bags market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (M Units) and sales revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Luggage and Bags.

Market Segmentation

By Company

Segment by Type

Segment by Sales Channel

By Region

Chapter Outline

Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size (value, volume and price). This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.

Chapter 2: Detailed analysis of Luggage and Bags manufacturers competitive landscape, price, sales and revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.

Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.

Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Sales Channel, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.

Chapter 5: Sales, revenue of Luggage and Bags in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.

Chapter 6: Sales, revenue of Luggage and Bags in country level. It provides sigmate data by Type, and by Sales Channel for each country/region.

Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.

Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.

Chapter 9: Conclusion.

Table of Contents

1 Market Overview

2 Competitive Analysis by Company

3 Segmentation by Type

4 Segmentation by Sales Channel

5 Segmentation by Region

6 Segmentation by Key Countries/Regions

7 Company Profiles

8 Industry Chain Analysis

9 Research Findings and Conclusion

10 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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