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한글목차
핸드백 시장은 2024-2029년에 157억 7,530만 달러 증가하고, 예측 기간 중 CAGR은 4.4%로 성장할 것으로 예측됩니다.
핸드백 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.
현재 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 핸드백의 개인화 및 커스터마이징, 기업의 마케팅 캠페인 및 유명인 추천, 브랜드 홍보 활동 증가, 소비자의 패션에 대한 인식 증가 및 개인 소비재에 대한 지출 증가 등이 시장을 주도하고 있습니다.
시장 범위
기준연도
2025
종료연도
2029
예측 기간
2025-2029
성장 모멘텀
가속
전년대비 2025년
4%
CAGR
4.4%
증가액
157억 7,530만 달러
본 조사는 업계의 주요 참가자로부터의 인풋을 포함한 1차 정보와 2차 정보의 객관적인 조합을 사용하여 시행했습니다. 리포트에는 주요 기업의 분석과 함께 종합적 시장 규모 데이터, 지역 분석에 의한 부문, 벤더 구도가 포함되어 있습니다. 리포트에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.
이 보고서는 향후 수년간 핸드백 시장의 성장을 가속할 주요 요인 중 하나로 디자인 및 소재의 혁신이 증가하여 제품의 프리미엄화로 이어지는 것을 꼽았습니다. 또한 친환경 핸드백의 인기 증가와 합리적인 가격의 고급 핸드백에 대한 선호도가 높아지는 것도 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.
목차
제1장 개요
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격·수명주기·고객 구입 바스켓·채택률·구입 기준의 분석
인풋의 중요성과 차별화의 요인
혼란의 요인
촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 에코시스템
시장의 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2024
시장 전망 2024-2029
제5장 시장 규모 실적
세계의 핸드백 시장 2019-2023
유형 부문 분석 2019-2023
유통 채널 부문 분석 2019-2023
최종사용자 부문 분석 2019-2023
제품 유형 부문 분석 2019-2023
지역별 부문 분석 2019-2023
국가별 부문 분석 2019-2023
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 세계의 핸드백 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 유형별
시장 부문
비교 : 유형별
레더 : 시장 규모와 예측 2024-2029
패브릭 : 시장 규모와 예측 2024-2029
시장 기회 : 유형별
제9장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029
온라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029
시장 기회 : 유통 채널별
제10장 시장 세분화 : 최종사용자별
시장 부문
비교 : 최종사용자별
여성 : 시장 규모와 예측 2024-2029
남성 : 시장 규모와 예측 2024-2029
시장 기회 : 최종사용자별
제11장 시장 세분화 : 제품 유형별
시장 부문
비교 : 제품 유형별
토트백 : 시장 규모와 예측 2024-2029
사첼 : 시장 규모와 예측 2024-2029
클러치 : 시장 규모와 예측 2024-2029
버킷 백 : 시장 규모와 예측 2024-2029
기타 : 시장 규모와 예측 2024-2029
시장 기회 : 제품 유형별
제12장 고객 상황
고객 상황의 개요
제13장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2024-2029
북미 : 시장 규모와 예측 2024-2029
유럽 : 시장 규모와 예측 2024-2029
남미 : 시장 규모와 예측 2024-2029
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2024-2029
미국 : 시장 규모와 예측 2024-2029
중국 : 시장 규모와 예측 2024-2029
일본 : 시장 규모와 예측 2024-2029
독일 : 시장 규모와 예측 2024-2029
캐나다 : 시장 규모와 예측 2024-2029
인도 : 시장 규모와 예측 2024-2029
영국 : 시장 규모와 예측 2024-2029
한국 : 시장 규모와 예측 2024-2029
프랑스 : 시장 규모와 예측 2024-2029
이탈리아 : 시장 규모와 예측 2024-2029
시장 기회 : 지역 상황별
제14장 촉진요인·과제·기회·억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
촉진요인과 과제의 영향
시장의 기회·억제요인
제15장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
업계의 리스크
제16장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Authentic Brands Group LLC
Burberry Group Plc
Capri Holdings Ltd.
Chanel Ltd.
Fossil Group Inc.
Hermes International SA
Kanmi
Kering SA
Macys Inc.
MCM Products USA Inc.
Michael Kors Switzerland GmbH
Prada S.p.A
PVH Corp.
Tapestry Inc.
The LVMH group
제17장 부록
KSA
영문 목차
영문목차
The handbags market is forecasted to grow by USD 15775.3 mn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 4.4% during the forecast period. The report on the handbags market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by personalization and customization of handbags, rising marketing campaigns, celebrity endorsement, and brand promotion activities by companies, and increased fashion consciousness of consumers and spending on personal goods.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
4%
CAGR
4.4%
Incremental Value
$15775.3 mn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's handbags market is segmented as below:
By Type
Leather
Fabric
By Distribution Channel
Offline
Online
By End-user
Women
Men
By Product Type
Tote bags
Satchels
Clutches
Bucket bags
Others
By Geographical Landscape
APAC
North America
Europe
South America
Middle East and Africa
This study identifies the increasing design and material innovation leading to product premiumization as one of the prime reasons driving the handbags market growth during the next few years. Also, rising popularity of eco-friendly handbags and growing preference for affordable luxury handbags will lead to sizable demand in the market.
The report on the handbags market covers the following areas:
Handbags Market sizing
Handbags Market forecast
Handbags Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading handbags market vendors that include Authentic Brands Group LLC, Burberry Group Plc, Capri Holdings Ltd., Cartier SA, Chanel Ltd., Dolce and Gabbana Srl, Fossil Group Inc., Hermes International SA, Kanmi, Kering SA, Macys Inc., MCM Products USA Inc., Michael Kors Switzerland GmbH, Prada S.p.A, PVH Corp., Samsonite International S.A., Tapestry Inc., The LVMH group, and Tory Burch LLC. Also, the handbags market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Type
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by End-user
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product Type
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Handbags Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Handbags Market 2019 - 2023 ($ million)