세계의 핸드백 시장(2025-2029년)
Global Handbags Market 2025-2029
상품코드 : 1705161
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 03월
페이지 정보 : 영문 238 Pages
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한글목차

핸드백 시장은 2024-2029년에 157억 7,530만 달러 증가하고, 예측 기간 중 CAGR은 4.4%로 성장할 것으로 예측됩니다.

핸드백 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 핸드백의 개인화 및 커스터마이징, 기업의 마케팅 캠페인 및 유명인 추천, 브랜드 홍보 활동 증가, 소비자의 패션에 대한 인식 증가 및 개인 소비재에 대한 지출 증가 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준연도 2025
종료연도 2029
예측 기간 2025-2029
성장 모멘텀 가속
전년대비 2025년 4%
CAGR 4.4%
증가액 157억 7,530만 달러

본 조사는 업계의 주요 참가자로부터의 인풋을 포함한 1차 정보와 2차 정보의 객관적인 조합을 사용하여 시행했습니다. 리포트에는 주요 기업의 분석과 함께 종합적 시장 규모 데이터, 지역 분석에 의한 부문, 벤더 구도가 포함되어 있습니다. 리포트에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.

이 보고서는 향후 수년간 핸드백 시장의 성장을 가속할 주요 요인 중 하나로 디자인 및 소재의 혁신이 증가하여 제품의 프리미엄화로 이어지는 것을 꼽았습니다. 또한 친환경 핸드백의 인기 증가와 합리적인 가격의 고급 핸드백에 대한 선호도가 높아지는 것도 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.

목차

제1장 개요

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 구도

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 유형별

제9장 시장 세분화 : 유통 채널별

제10장 시장 세분화 : 최종사용자별

제11장 시장 세분화 : 제품 유형별

제12장 고객 상황

제13장 지역별 상황

제14장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제15장 경쟁 구도

제16장 경쟁 분석

제17장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

The handbags market is forecasted to grow by USD 15775.3 mn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 4.4% during the forecast period. The report on the handbags market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by personalization and customization of handbags, rising marketing campaigns, celebrity endorsement, and brand promotion activities by companies, and increased fashion consciousness of consumers and spending on personal goods.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20254%
CAGR4.4%
Incremental Value$15775.3 mn

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.

Technavio's handbags market is segmented as below:

By Type

By Distribution Channel

By End-user

By Product Type

By Geographical Landscape

This study identifies the increasing design and material innovation leading to product premiumization as one of the prime reasons driving the handbags market growth during the next few years. Also, rising popularity of eco-friendly handbags and growing preference for affordable luxury handbags will lead to sizable demand in the market.

The report on the handbags market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading handbags market vendors that include Authentic Brands Group LLC, Burberry Group Plc, Capri Holdings Ltd., Cartier SA, Chanel Ltd., Dolce and Gabbana Srl, Fossil Group Inc., Hermes International SA, Kanmi, Kering SA, Macys Inc., MCM Products USA Inc., Michael Kors Switzerland GmbH, Prada S.p.A, PVH Corp., Samsonite International S.A., Tapestry Inc., The LVMH group, and Tory Burch LLC. Also, the handbags market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Type

9 Market Segmentation by Distribution Channel

10 Market Segmentation by End-user

11 Market Segmentation by Product Type

12 Customer Landscape

13 Geographic Landscape

14 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

15 Competitive Landscape

16 Competitive Analysis

17 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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