세계의 유기농 포장 식품 시장(2024-2028년)
Global Organic Packaged Food Market 2024-2028
상품코드 : 1601919
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 11월
페이지 정보 : 영문 182 Pages
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유기농 포장 식품 시장(2024-2028년)

유기농 포장 식품 시장은 2023-2028년에 187억 달러분 확대하여 예측 기간 중에 7.6%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장할 것으로 예측됩니다. 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25의 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 제공합니다.

이 보고서는 현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인 및 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다.

시장 범위
기준년 2024년
종료년 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년 대비(2024년) 6.9%
CAGR 7.6%
증분액 187억 달러

이 보고서는 앞으로 몇 년동안 유기농 포장 식품 시장의 성장을 가속하는 주된 이유 중 하나로 유기농 포장 식품의 건강상의 이점에 대한 소비자 의식을 열거하고 있습니다. 그리고 유기농업의 성장, 환경에 대한 우려도 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 Technavio에 의한 분석

제3장 시장 상황

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화: 제품별

제9장 고객 상황

제10장 지역별 상황

제11장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제12장 경쟁 구도

제13장 경쟁 분석

제14장 부록

JHS
영문 목차

영문목차

Organic Packaged Food Market 2024-2028

The organic packaged food market is forecasted to grow by USD 18.7 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 7.6% during the forecast period. The report on the organic packaged food market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rising number of new product launches, increasing number of mergers and acquisitions, and expanding distribution channels in organic packaged food market.

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20246.9%
CAGR7.6%
Incremental Value$18.7 bn

Technavio's organic packaged food market is segmented as below:

By Product

By Geographical Landscape

This study identifies the consumer awareness about health benefits of organic packaged foods as one of the prime reasons driving the organic packaged food market growth during the next few years. Also, new packaging innovations and growth of organic farming and concerns about environment will lead to sizable demand in the market.

The report on the organic packaged food market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading organic packaged food market vendors that include Amys Kitchen Inc., Arla Foods amba, Aurora Organic Dairy, Barilla G. e R. Fratelli Spa, Bolthouse Farms Inc., China Mengniu Dairy Co. Ltd., Corporativo Bimbo SA de CV, Danone SA, Happy Milk, iD Fresh Food India Pvt. Ltd., Lidl US LLC, LT Foods Ltd., Marico Ltd., Mother Dairy Fruit and Vegetable Pvt. Ltd., Nestle SA, Organic Valley, Perdue Farms Inc., The Hain Celestial Group Inc., The Hershey Co., and Tyson Foods Inc.. Also, the organic packaged food market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Product

9 Customer Landscape

10 Geographic Landscape

11 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

12 Competitive Landscape

13 Competitive Analysis

14 Appendix

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