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유기농 포장 식품 시장(2024-2028년)
유기농 포장 식품 시장은 2023-2028년에 187억 달러분 확대하여 예측 기간 중에 7.6%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장할 것으로 예측됩니다. 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25의 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 제공합니다.
이 보고서는 현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인 및 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다.
시장 범위
기준년
2024년
종료년
2028년
예측 기간
2024-2028년
성장 모멘텀
가속
전년 대비(2024년)
6.9%
CAGR
7.6%
증분액
187억 달러
이 보고서는 앞으로 몇 년동안 유기농 포장 식품 시장의 성장을 가속하는 주된 이유 중 하나로 유기농 포장 식품의 건강상의 이점에 대한 소비자 의식을 열거하고 있습니다. 그리고 유기농업의 성장, 환경에 대한 우려도 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio에 의한 분석
가격 감응도·라이프 사이클·고객 구입 바구니·채용율·구입 기준의 분석
입력의 중요성과 차별화의 요인
혼란의 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 상황
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모(2023년)
시장 전망(2023-2028년)
제5장 시장 규모 실적
유기농 포장 식품 세계 시장(2018-2022년)
제품별 분석(2018-2022년)
지역별 분석(2018-2022년)
국가별 분석(2018-2022년)
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 유기농 포장 식품 세계 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
구매자의 협상력
공급기업의 협상력
신규 참가업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시황
제8장 시장 세분화: 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
유제품·빵·과자류: 시장 규모와 예측(2023-2028년)
육류·어패류·과일·야채: 시장 규모와 예측(2023-2028년)
소스·드레싱·조미료·스프레드: 시장 규모와 예측(2023-2028년)
기타 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
시장 기회:제품별
제9장 고객 상황
고객 상황 개요
제10장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
북미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
유럽 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
아시아태평양: 시장 규모와 예측(2023-2028년)
남미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
중동 및 아프리카: 시장 규모와 예측(2023-2028년)
미국: 시장 규모와 예측(2023-2028년)
독일 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
중국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
캐나다: 시장 규모와 예측(2023-2028년)
일본 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
영국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
인도 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
한국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
프랑스 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
이탈리아 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
시장 기회:지역별
제11장 촉진요인·과제·기회·억제요인
시장 성장 촉진요인
시장의 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장의 기회·억제요인
제12장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란의 상황
업계의 위험
제13장 경쟁 분석
기업 프로파일
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Arla Foods amba
Barilla G. e R. Fratelli Spa
Bolthouse Farms Inc.
China Mengniu Dairy Co. Ltd.
Corporativo Bimbo SA de CV
Danone SA
Nestle SA
Organic Valley
The Hain Celestial Group Inc.
The Hershey Co.
제14장 부록
JHS
영문 목차
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Organic Packaged Food Market 2024-2028
The organic packaged food market is forecasted to grow by USD 18.7 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 7.6% during the forecast period. The report on the organic packaged food market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rising number of new product launches, increasing number of mergers and acquisitions, and expanding distribution channels in organic packaged food market.
Market Scope
Base Year
2024
End Year
2028
Series Year
2024-2028
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2024
6.9%
CAGR
7.6%
Incremental Value
$18.7 bn
Technavio's organic packaged food market is segmented as below:
By Product
Dairy bakery and confectionaries
Meat seafood fruits and vegetables
Sauces dressings condiments and spreads
Others
By Geographical Landscape
North America
Europe
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the consumer awareness about health benefits of organic packaged foods as one of the prime reasons driving the organic packaged food market growth during the next few years. Also, new packaging innovations and growth of organic farming and concerns about environment will lead to sizable demand in the market.
The report on the organic packaged food market covers the following areas:
Organic Packaged Food Market sizing
Organic Packaged Food Market forecast
Organic Packaged Food Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading organic packaged food market vendors that include Amys Kitchen Inc., Arla Foods amba, Aurora Organic Dairy, Barilla G. e R. Fratelli Spa, Bolthouse Farms Inc., China Mengniu Dairy Co. Ltd., Corporativo Bimbo SA de CV, Danone SA, Happy Milk, iD Fresh Food India Pvt. Ltd., Lidl US LLC, LT Foods Ltd., Marico Ltd., Mother Dairy Fruit and Vegetable Pvt. Ltd., Nestle SA, Organic Valley, Perdue Farms Inc., The Hain Celestial Group Inc., The Hershey Co., and Tyson Foods Inc.. Also, the organic packaged food market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2023 and 2028
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value Chain Analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2023
4.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028
Chart on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ billion)
Data Table on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ billion)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Organic Packaged Food Market 2018 - 2022
Historic Market Size - Data Table on Global Organic Packaged Food Market 2018 - 2022 ($ billion)