IDC PeerScape는 목표 설정부터 구현, 데이터 관리, 직원 안내에 이르기까지 신규 또는 교체 IT 서비스 관리 소프트웨어 설치에 대한 모범 사례를 제시합니다. "제품이 단종되고 새로운 기능이 제공되는 시기에 조직은 새로운 솔루션으로 이동하면서 서비스 관리 업데이트를 계획할 수 있습니다."라고 IDC의 IT 서비스 관리 연구 매니저인 Snow Tempest는 설명합니다. "신중한 접근 방식은 원활한 전환을 가능하게 하고 향후 개선을 위한 토대를 마련할 수 있습니다."
This IDC PeerScape presents best practices for a new or replacement IT service management software installation, from goal setting to implementation to data management to staff guidance."In a time of product discontinuations and new available features, organizations have the opportunity to plan updates to their service management as they move to a new solution," says Snow Tempest, research manager for IT service management at IDC. "A thoughtful approach can enable a smooth transition and set the groundwork for future enhancements."