Orange Business : UC&C와 컨택센터에 부가가치 서비스 추가
Orange Business Adds Value to UC&C and Contact Centers with Extra Layers of Services
상품코드 : 1586316
리서치사 : IDC
발행일 : 2024년 11월
페이지 정보 : 영문 5 Pages
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Orange Business는 UC& C와 컨택센터 서비스를 강화하고 이러한 솔루션을 보다 광범위한 디지털 전환 프로세스에 통합하여 현대 비즈니스의 요구에 부응하고 있습니다. 연결성, 클라우드 및 사이버 보안을 활용하여 Orange Business는 광범위한 생태계와 협력하여 유연하고 안전하며 종합적인 솔루션을 제공합니다. Orange Business는 고객 및 직원 경험을 개선하고, 맞춤형 마이그레이션을 지원하며, AI와 애널리틱스를 활용하여 더 나은 통찰력을 확보하는 데 중점을 두고 있습니다. 이러한 전략적 접근 방식을 통해 Orange Business는 하이브리드 업무와 진화하는 비즈니스 환경의 복잡성을 효과적으로 탐색할 수 있습니다.

주요 요약

Market Note

IDC의 견해

참고 자료

LSH
영문 목차

영문목차

Orange Business is enhancing its UC&C and contact center services to meet modern business needs by integrating these solutions into broader digital transformation processes. Leveraging connectivity, cloud, and cybersecurity, Orange Business collaborates with a wide ecosystem to offer flexible, secure, and comprehensive solutions. The company focuses on improving customer and employee experiences, providing tailored migration support, and utilizing AI and analytics for better insights. This strategic approach positions Orange Business to effectively navigate the complexities of hybrid work and evolving business environments.

Executive Snapshot

In This Market Note

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