북미의 마케팅 기술 시장 - 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 제품별, 유형별, 용도별, 국가별 부문 예측(2024-2030년)
North America Marketing Technology Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Social Media Tools, Content Marketing Tools, Rich Media Tools, Automation Tools), By Type, By Application, By Country, And Segment Forecasts, 2024 - 2030
상품코드 : 1493350
리서치사 : Grand View Research
발행일 : 2024년 05월
페이지 정보 : 영문 90 Pages
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한글목차

북미 마케팅 기술 시장의 성장과 동향 :

Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면 북미 마케팅 기술(MarTech) 시장 규모는 2024년부터 2030년까지 20.1%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 기록했으며, 2030년까지 4,703억 달러에 이를 것으로 예측됩니다. 데이터 주도의 의사결정에 대한 수요 증가는 MarTech 수요를 촉진하고 있습니다. MarTech을 통해 기업은 세분화된 고객 그룹에 대응하고 타겟팅된 접근 방식을 구축할 수 있습니다. 마케팅 기술을 채택한 기업은 원격지 팀과 다른 디지털 플랫폼간에 생산성을 유지할 수 있습니다.

자동화와 인공지능(AI)의 성장은 이러한 플랫폼의 강화에 큰 역할을 하고 있습니다. 자연 언어 처리(NLP), 컴퓨터 비전, 예측 분석, 딥 뉴럴 네트워크(DNN), 확장 분석 등은 기업 행동 예측, 고객 커뮤니케이션 간소화, 컨텐츠 생성 자동화, 정밀한 컨텍스트 광고 생성, 비용 절감 등에 도움이 됩니다. 캠페인용 에셋(제목, 설명문, 이미지) 생성 등으로 신흥국 시장을 지원하기 위해 Microsoft는 Copilot AI(기술대학이 개발한 채팅봇)의 평가판을 보다 광범위한 광고주에게 전개했습니다.

이 플랫폼은 NLP와 생성형 AI를 결합하여 회사의 광고 제품, 용도, 기능, 관련 링크 등에 대해 적절하고 신속한 답변을 제공합니다. 다양한 업계의 MarTech에 대한 수요 증가가 시장 성장을 가속할 것으로 예상됩니다. 이러한 솔루션의 최종 사용자는 용도에서 생산적인 가치를 얻고 있습니다. 전자상거래 사용자를 위한 개인화된 쇼핑 경험, 헬스케어 업계에서 환자 문의를 위한 채팅봇, 미디어 및 엔터테인먼트 업계에서의 고객 참여 전술 등은 기업이 마케팅 기술을 채택하도록 장려하는 가치 지향의 측면입니다.

북미 마케팅 기술 시장 보고서 하이라이트

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 요약

제3장 북미 마케팅 기술 시장의 변수, 동향, 범위

제4장 북미의 마케팅 기술 시장 : 제품의 추정 및 동향 분석

제5장 북미의 마케팅 기술 시장 : 유형의 추정 및 동향 분석

제6장 북미의 마케팅 기술 시장 : 용도의 추정 및 동향 분석

제7장 북미 마케팅 기술 시장 - 경쟁 구도

JHS
영문 목차

영문목차

North America Marketing Technology Market Growth & Trends:

The North America marketing technology (MarTech) market size is anticipated to reach USD 470.3 billion by 2030, registering a CAGR of 20.1% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The growing demand for data-driven decision-making is fostering the demand for MarTech. MarTech enables companies to cater to fragmented customer groups and build a targeted approach. Companies employing marketing technologies can maintain productivity across teams remotely and across different digital platforms.

Growth in automation and artificial intelligence (AI) has played a significant role in enhancing these platforms. Natural language processing (NLP), computer vision, predictive analytics, deep neural networks (DNN), and augmented analytics help companies in behavior forecasting, streamline customer communication, automate content creation, create contextual ads that are highly precise, and cut costs, among other benefits. To aid marketers in generating assets for campaigns (headlines, descriptions, and images) and other aspects, Microsoft rolled out Copilot AI (a chatbot developed by the tech giant) trial to a more extensive set of advertisers.

The platform combines NLP and generative AI to deliver relevant and quick answers regarding the company's advertising products, uses, features, relevant links, and more. The growing demand for MarTech from various industries is expected to drive market growth. End-users of these solutions are obtaining productive value from their application. Personalized shopping experiences for e-commerce users, chatbots for patient inquiries in the healthcare industry, and customer engagement tactics in the media & entertainment industry are some value-oriented aspects encouraging companies to employ marketing technologies.

North America Marketing Technology Market Report Highlights:

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

Chapter 2. Executive Summary

Chapter 3. North America Marketing Technology Market Variables, Trends & Scope

Chapter 4. North America Marketing Technology Market: Product Estimates & Trend Analysis

Chapter 5. North America Marketing Technology Market: Type Estimates & Trend Analysis

Chapter 6. North America Marketing Technology Market: Application Estimates & Trend Analysis

Chapter 7. North America Marketing Technology Market - Competitive Landscape

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