2025 UCC Buyers Perspectives - Investment Priorities in 2025 and Beyond
상품코드:1857174
리서치사:Frost & Sullivan
발행일:2025년 09월
페이지 정보:영문 44 Pages
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효과적인 커뮤니케이션 기둥 : 관리성, 보안, 통합, 상호 운용성
올해의 Frost & Sullivan의 UCC IT 의사 결정자(ITDM) 조사에 따르면 기업은 업무 효율성과 유연성을 높이기 위해 관리성과 통합성을 점점 우선시하고 있습니다. 동시에 원활한 통합 기능, 특히 API와 타사 도구의 호환성을 채택하는 것은 민첩한 워크플로에 필수적입니다. 이를 통해 기업은 신속하게 적응하고 생산성을 높일 수 있습니다.
기업에 AI를 활용한 커뮤니케이션 기능의 중요성은 계속 증가하고 있지만, ITDM은 보다 광범위한 비즈니스 목표에 부합하고 구체적인 투자 대 효과를 제공하는 AI 전략을 수립하는 것이 과제가 되고 있습니다. AI 기능에 대한 액세스에 프리미엄을 지불하는 조직의 의향은 양극적인 주제이며, 지불할 준비가 된 ITDM과 AI 기능은 책상 공론이며, 따라서 추가 비용없이 제공되어야한다고 생각하는 ITDM의 비율은 거의 동일합니다.
ITDM의 오랜 과제인 보안은 사이버 위협 증가와 데이터 프라이버시 규제의 강화에서 양보할 수 없는 요구 사항입니다. 사용자 정보를 보호하고 디지털 커뮤니케이션 플랫폼의 신뢰를 유지하는 데 필수적이고 고급 보안 기능은 점점 더 중요해지고 있습니다.
게다가 ITDM은 신뢰성과 사용자 구축의 용이성을 요구하고 있으며, 이들은 기술 도입의 성공의 열쇠를 쥐고 있다고 생각되고 있습니다. 서비스 중단은 업무에 큰 지장을 초래할 수 있기 때문에 어느 지역의 기업도 신뢰성을 가장 중요시하고 있습니다. 마찬가지로 중요한 것은 사용자 도입입니다. 직원 참여를 촉진하고 교육 비용을 줄이고 투자 수익률을 가속화하려면 도구가 직관적이고 사용자 친화적이어야 합니다.
목차
조사 목적과 조사 방법
조사 목적과 조사 방법
모든 샘플 응답자의 속성
주요 조사 결과 요약
주요 조사 결과
조직 커뮤니케이션 및 협업 과제
조직에 있어서 직원의 커뮤니케이션의 과제
워크플로우의 효율화를 방해하는 과제의 정도
디지털 커뮤니케이션 툴에 대한 투자에 의한 워크플로우의 효율화
조직의 커뮤니케이션과 협업의 과제 분석
IT/텔레콤 부문의 과제
IT/텔레콤 부문의 과제 : 비테크니컬
IT/텔레콤 부문의 과제 : 테크놀로지
IT/텔레콤 부문의 과제에 관한 기타 인사이트
UCC 도입 상황
UCC 소프트웨어 투자
UCC 디바이스 투자 계획
UCC 도입에 대한 기타 인사이트
작업 공간과 작업 스타일의 진화
리모트 워크의 향후의 계획
지역별 향후의 원격 근무 계획
리모트 워크에 의한 오피스 스페이스의 변화
아시아태평양 사무실 공간의 변화
유럽 사무실 공간의 변화
라틴아메리카의 사무실 공간의 변화
북미의 사무실 공간의 변화
주목받는 AI
AI를 활용한 커뮤니케이션 기능의 중요성
일의 질을 향상시키는 AI 커뮤니케이션
AI에 대한 조직의 지불 의향
AI 기능에 대한 지불 의향의 지역차
AI 도입에 관한 기타 인사이트
매니지드 서비스
매니지드 서비스의 이용
매니지드 서비스의 이용 : 북미
매니지드 서비스 이용 : 유럽
매니지드 서비스 이용 : 아시아태평양
매니지드 서비스 이용 : 라틴아메리카
매니지드 서비스에 대한 기타 인사이트
UCC 솔루션 예산
회답 조직의 연간 수익
회답 조직의 자금 조달의 변화
압력이 걸리는 UCC 예산
UCC 예산은 앞으로도 증가 추세
UCC 예산은 향후 증가해, 라틴아메리카와 아시아태평양이 주도권 차지
투자 성장을 가속하는 요인의 중요성
UCC 솔루션 예산에 대한 기타 인사이트
UCC 솔루션 선택 및 구매 요인
UCC 솔루션 선택 요인 : 기술 요인
UCC 선택 요인 : 비기술 요인
솔루션 선택에 대한 기타 인사이트
부록
Growth Pipeline Engine(TM)을 뒷받침하는 성장 기회
왜 성장이 어려워지고 있는가?
The Strategic Imperative 8(TM)
다음 단계
성장 기회의 장점과 영향
다음 단계
별지 리스트
면책사항
KTH
영문 목차
영문목차
The Pillars of Effective Communication: Manageability, Security, Integration, and Interoperability
This year's Frost & Sullivan UCC IT Decision Maker (ITDM) survey reveals that organizations are increasingly prioritizing manageability and integration to drive operational efficiency and flexibility. At the same time, seamless integration capabilities, especially through the adoption of APIs and third-party tool compatibility, are essential for agile workflows. In turn, this allows businesses to adapt quickly and enhance productivity.
The importance of AI-powered communication features continues to grow for organizations, though ITDMs are challenged with developing an AI strategy that aligns with the wider business objectives and delivers a tangible return on investment. Organizations' willingness to pay a premium for access to AI capabilities is a polarizing topic, with a roughly equal share of ITDMs prepared to pay as those that think AI capabilities are table stakes and should therefore be provided at no additional cost.
Security, a perennial challenge for ITDMs, has become a non-negotiable requirement amid rising cyber threats, stricter data privacy regulations. Advanced security features, critical to safeguarding user information and maintaining trust in digital communication platforms, are of growing importance.
On top of this, ITDMs want reliability and ease of user adoption, as these are seen as key to successful technology deployment. Businesses across all regions view reliability as a top priority, as service interruptions can severely disrupt operations. Equally important is user adoption; tools must be intuitive and user-friendly to encourage employee engagement, reduce training costs, and accelerate return on investment.
Table of Contents
Research Objectives and Methodology
Research Objectives and Methodology
Total Sample Respondent Demographics
Summary of Key Findings
Key Findings
Organizational Communication and Collaboration Challenges
Communication Challenges for Employees in Your Organization
The Extent Challenges Hinder the Efficiency of Workflows
Investments in Digital Communications Tools to Improve the Efficiency of Workflows
Organizational Communication and Collaboration Challenges Analysis
IT/Telecom Department Challenges
IT/Telecom Departments Challenges-Non-technical
IT/Telecom Departments Challenges-Technology
Additional Insights into IT/Telecom Departmental Challenges
UCC Adoption Status
UCC Software Investments
UCC Device Investment Plans
Additional Insights into UCC Adoption
Workspace and Work Style Evolution
Future Plans for Remote Work
Future Remote Work Plans by Region
Remote Work Prompts Changes to Office Space
APAC Changes to Office Space
Europe Changes to Office Space
LATAM Changes to Office Space
North America Changes to Office Space
AI in the Spotlight
Importance of AI-Powered Communication Features
AI-Powered Communication to Improve Quality of Work
Organizations' Willingness to Pay for AI
Regional Variation in Willingness to Pay for AI Capabilities
Additional Insights into AI Adoption
Managed Services
Use of Managed Services
Use of Managed Services-North America
Use of Managed Services-Europe
Use of Managed Services-APAC
Use of Managed Services-LATAM
Additional Insights into Managed Services
UCC Solution Budgets
Respondent Organization's Annual Revenue
Respondent Organization's Change in Funding
UCC Budgets Under Pressure
UCC Budget Continues to Increase in the Coming Years
UCC Budget to Increase in Coming Years with LATAM and APAC Leading the Charge
Importance of Factors for Driving the Growth of Investments
Additional Insights into UCC Solution Budgets
UCC Solution Selection and Purchase Factors
UCC Solution Selection Factors-Technology Factors
UCC Selection Factors-Non-Technology Factors
Additional Insights into Solution Selection
Appendix
Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™