"유연성과 적정 가격이 경쟁이 치열한 유료 TV 시장에서 고객을 유지하는 열쇠"
사례 연구를 이용하여 유료 TV 사업자 및 오퍼레이터를 위한 베스트 프랙티스를 종합적으로 분석하고 있습니다. 유료 TV 시장에서 오퍼레이터가 직면하는 과제를 탐구하고, 주요 브로드밴드 사용자층을 소외시키지 않으면서 TV 및 비디오 서비스의 리스크를 경감하기 위해 배포된 가능한 솔루션을 살펴봅니다. 어프로치에 기반하여 오퍼레이터를 멀티플레이 투자형, 유료 TV 재평가형, 파트너십 활용형의 3가지 주요 그룹으로 분류하고 있습니다.
또한 통신사업자 및 유료 TV 프로바이더가 TV 및 비디오 서비스를 강화하기 위한 어프로치에 대해서도 검토하고 있습니다. 유연한 번들, 적당한 요금 플랜, 스트리밍 서비스 프로바이더와의 전략적 제휴에 관한 인사이트도 포함되어 있습니다.
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"Flexibility and affordability are key to retaining customers in the competitive pay-TV market."
This report uses case studies to provide a comprehensive analysis of best practices for pay-TV providers and operators. It explores the challenges faced by operators in the pay-TV market and the potential solutions that operators have deployed so as to de-risk their TV and video services without alienating their core broadband user bases. The report categorises operators into three main groups based on their approach: multi-play investors, pay-TV re-evaluators and partnership players.
It also explores approaches for how telecoms operators and pay-TV providers can enhance their TV and video services. It includes insights into flexible bundles, affordable tariffs and strategic partnerships with streaming service providers.
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