세계의 피드백 및 리뷰 관리 소프트웨어 시장 규모 : 유형별, 용도별, 지역별, 예측
Global Feedback And Reviews Management Software Market Size By Type(Cloud-Based, On-Premise), By Application(Large Enterprises and SMEs), By Geographic Scope And Forecast
상품코드 : 1733592
리서치사 : Verified Market Research
발행일 : 2025년 05월
페이지 정보 : 영문 202 Pages
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한글목차

피드백 및 리뷰 관리 소프트웨어 시장 규모 및 예측

피드백 및 리뷰 관리 소프트웨어 시장 규모는 2024년에 101억 1,000만 달러로 평가되었고, 2026-2032년 연평균 13.60%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장하여 2032년에는 280억 4,000만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

이 소프트웨어는 피드백이나 리뷰를 수집하고 이를 자동으로 분석하여 소비자 행동의 트렌드와 패턴을 쉽게 발견할 수 있도록 도와줍니다. 이를 통해 고객 만족과 충성도를 높이는 업무에 더 집중할 수 있습니다. 그 결과, 이 소프트웨어의 성장이 촉진됩니다. 피드백 및 리뷰 관리 소프트웨어의 기술 발전, 거의 모든 분야에서 소프트웨어 도입 증가, 고객 문제에 대한 신속한 대응과 같은 최근 동향은 모든 산업에 필수적이며, 따라서 이 소프트웨어에 대한 수요는 시장 성장을 가속화하고 있습니다. 피드백 및 리뷰 관리 소프트웨어 세계 시장 보고서는 시장의 전반적인 평가를 제공합니다. 주요 부문, 동향, 시장 성장 촉진요인, 억제요인, 경쟁 구도, 시장에서 중요한 역할을 하는 요인 등을 종합적으로 분석합니다.

피드백 및 리뷰 관리 소프트웨어 시장의 정의

개발 기업은 피드백 리뷰 관리 소프트웨어를 활용하여 고객과의 견고한 관계를 구축하고, 매출을 늘리고, 지속적인 자금을 확보할 수 있습니다. 그들의 구매 습관, 구매 기록, 개인적 호불호, 제품에 대한 의견 및 기타 변수를 기반으로 비즈니스 소비자를 신규, 재구매자, 신뢰할 수 있는 등으로 분류할 수 있습니다. 이러한 유형의 우수한 소프트웨어 솔루션은 고객과의 대화 기록에서 기업의 고객에 대한 유용한 정보를 수집하고 이를 활용하여 비즈니스 환경의 전체 그림을 파악할 수 있습니다. 피드백 리뷰 관리 소프트웨어의 또 다른 장점은 잠재 고객을 추적하고, 고객 충성도 이니셔티브를 실행하고, 판매 퍼널을 생성할 수 있다는 점입니다.

피드백과 리뷰는 매출에 큰 영향을 미치기 때문에 모든 기업에게 매우 중요합니다. 리뷰는 특정 제품, 서비스 또는 업계의 현재 시장 지위에 대한 자세한 정보를 제공합니다. 흔히 평판 관리 소프트웨어로 알려진 피드백 및 리뷰 관리 소프트웨어는 피드백 및 리뷰를 종합적으로 관리하고 적절한 형식으로 결과를 제공하는 데 도움을 줍니다. 이 소프트웨어는 전 세계 시장에서 리뷰를 수집하는 데 도움을 주고, 이러한 리뷰의 합계를 제시합니다. 이 소프트웨어는 또한 리뷰를 긍정, 부정 및 제안의 세 가지 범주로 나눕니다. 긍정적인 리뷰는 메인 페이지에 표시되고 부정적인 평가는 개선에 도움이 되기 때문에 피드백 리뷰 관리 소프트웨어는 모든 업계에서 필요로 하는 소프트웨어입니다.

피드백 및 리뷰 관리 소프트웨어 시장 개요

고객 피드백과 리뷰를 수집하고 분석하여 새로운 컨셉과 마케팅 아이디어, 더 나은 비즈니스 의사결정을 위한 소비자 경험 솔루션이 전체 시장의 성장을 주도하고 있습니다. 고객 인사이트를 수집하고 조직의 건전성을 모니터링할 수 있는 다양한 옵션이 포함되어 있습니다.

또한, 피드백 및 리뷰를 자동으로 수집하고 분석하기 때문에 소비자 행동의 트렌드와 패턴을 쉽게 파악할 수 있습니다. 이를 통해 고객의 행복과 충성도를 높이는 데 더 집중할 수 있습니다. 그 결과, 이 소프트웨어의 확장이 가속화됩니다. 대부분의 피드백 및 리뷰 관리 시스템은 최근 구매를 기반으로 고객의 행동을 예측할 수 있습니다. 고객의 동향과 행동 패턴을 인식함으로써 신제품이나 마케팅 캠페인에 대한 고객의 반응을 빠르게 예측할 수 있습니다.

피드백 및 리뷰 관리 소프트웨어의 기술적 발전, 거의 모든 분야에서의 소프트웨어 도입 증가, 고객 불만에 대한 신속한 대응과 같은 최근 추세는 모든 기업에게 매우 중요하며, 이에 대한 수요는 시장 성장을 가속화하고 있습니다. 그러나 사람들이 의견이나 평가를 제공하는 것을 꺼려하고 신흥 시장에서의 보급률이 낮기 때문에 시장 확대가 제한적일 수 있습니다.

목차

제1장 서론

제2장 주요 요약

제3장 VERIFIED MARKET RESEARCH의 조사 방법

제4장 시장 개요

제5장 피드백 및 리뷰 관리 소프트웨어 시장 : 유형별

제6장 피드백 및 리뷰 관리 소프트웨어 시장 : 용도별

제7장 피드백 및 리뷰 관리 소프트웨어 시장 : 지역별

제8장 경쟁 구도

제9장 기업 개요

제10장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

Feedback And Reviews Management Software Market Size And Forecast

Feedback And Reviews Management Software Market size was valued at USD 10.11 Billion in 2024 and is projected to reach USD 28.04 Billion by 2032, growing at a CAGR of 13.60% from 2026 to 2032.

The software gathers feedback and reviews then analyzes them automatically to make it easier for spotting trends and patterns in consumer behavior. This helps you focus more on tasks that drive customer satisfaction and loyalty. Thus, in turn, propelling the growth of this software. Recent trends like technological advancement in feedback and review software, increasing adoption of software in almost every sector and quick answer to customer issues are essential for every industry and thus, the demand for this software is accelerating the growth of the market. The Global Feedback And Reviews Management Software Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Feedback And Reviews Management Software Market Definition

Businesses can utilise feedback and review management software to develop strong relationships with their customers in order to increase sales and assure a continual stream of money. Based on their purchasing habits, purchase records, personal likes and dislikes, comments about the product, and other variables, one can categorise business consumers as new, returning, or reliable. A good software solution of this type can harvest helpful information on company clients from the interaction records with them, which can then utilise to acquire a thorough overview of the business environment. Other advantages of feedback and reviews management software include the ability to track sales prospects, execute client loyalty initiatives, and create a sales funnel.

Feedback and reviews are critical for any company because they have a significant impact on sales. Reviews provide detailed information about the current market position of a given product, service, or industry. Feedback and review management software, often known as reputation management software, assists in the comprehensive management of feedback and reviews and provides results in the appropriate format. It assists in the collection of reviews from the entire worldwide market and presents the aggregate of these reviews. The software also divides the reviews into three categories: good, negative, and suggestions. Reviews may help businesses in a variety of ways, including Positive reviews are utilised to display on the main page, while negative evaluations aid in improvement and therefore feedback and review management software is needed for every industry.

Global Feedback And Reviews Management Software Market Overview

Consumer experience solutions that collect and analyse customer feedback and reviews to better produce new concepts, marketing ideas, and business decisions are driving the market's overall growth. It includes a plethora of options for gathering customer insights and monitoring the health of your organization.

Furthermore, the programme collects and analyses feedback and reviews automatically, making it easier to identify trends and patterns in consumer behaviour. This enables to focus more on things that increase client happiness and loyalty. As a result, the expansion of this software is accelerated. Most feedback and review management systems allow businesses to forecast client behaviour based on recent purchases. One can quickly predict how your customers will react to a new product or marketing campaign by recognising trends and patterns in their behaviour.

Recent trends such as technological advancements in feedback and review software, increased software adoption in practically every sector, and quick response to customer complaints are crucial for every company, and hence demand for this software is speeding market growth. However, people's reluctance to provide comments and evaluations, as well as poor adoption in emerging markets, may limit market expansion.

Global Feedback And Reviews Management Software Market Segmentation Analysis

The Global Feedback And Reviews Management Software Market are segmented On The Basis of Type, Application, And Geography.

Feedback And Reviews Management Software Market, By Type

Based on Type, the market is bifurcated into Cloud-Based, On-Premise. The cloud-based segment is presumed to emerge as the fastest-growing segment and gain traction over the forecast period. Cloud-based software allows users access to software applications that run on shared computing resources (for example, processing power, memory, and disk storage) via the Internet.

Feedback And Reviews Management Software Market, By Application

Based on Application, the market is bifurcated into Large Enterprises and SMEs. Large Enterprises is anticipated to become the fastest-growing market in the forecast duration due to high adoption rate of IT tools for surviving in the hypercompetitive market. This led to emergence of feedback and reviews management software..

Feedback And Reviews Management Software Market, By Geography

Based on regional analysis, the Global Feedback and Reviews Management Software Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the world. North America is taking up the largest share in the Feedback and Reviews Management Software market and it is estimated that the region will continue dominating the market until next couple of years. Asia Pacific and Europe are also displaying a robust growth due to emergence of huge market growth opportunities in these regions.

Key Players

The "Global Global Feedback And Reviews Management Software Market" study report will provide valuable insight with an emphasis on the global market. The major players in the market are Alchemer, Qualtrics, Verified Reviews, Filecamp AG, Momentive Inc. SoGoSurvey, Synup, Local Clarity, Zoho, Confirmit, FeedbacQ, HappyFox, and Deskero.

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with product benchmarking and SWOT analysis.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL FEEDBACK AND REVIEWS MANAGEMENT SOFTWARE MARKET

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

4 GLOBAL FEEDBACK AND REVIEWS MANAGEMENT SOFTWARE MARKET OUTLOOK

5 GLOBAL FEEDBACK AND REVIEWS MANAGEMENT SOFTWARE MARKET, BY TYPE

6 GLOBAL FEEDBACK AND REVIEWS MANAGEMENT SOFTWARE MARKET, BY APPLICATION

7 GLOBAL FEEDBACK AND REVIEWS MANAGEMENT SOFTWARE MARKET, BY GEOGRAPHY

8 GLOBAL FEEDBACK AND REVIEWS MANAGEMENT SOFTWARE MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

9 COMPANY PROFILES

10 Appendix

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