Benchmarking for 2025: Diagnostic Imaging Customer Experience and Service Performance Perspectives
상품코드:1812614
리서치사:IMV Medical Information
발행일:2025년 09월
페이지 정보:영문 260 Pages
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이 조사에서는 고객 여정 내 다양한 접점이 고객 경험 점수를 어떻게 형성하는지 심층적으로 분석하고, 11개 다양한 제조업체의 성과를 자세히 평가했습니다. 영상 진단 전문가 300명을 대상으로 제품 인지도, 선택, 서비스, 지원 등 OEM과의 특정 접점에서의 경험을 평가해 달라고 요청했습니다. 또한, 영상 진단 전문가를 대상으로 임상 지원 및 환자 워크플로우에서 AI/ML 애플리케이션의 사용 현황과 만족도에 대해 질문했습니다.
조사 목적
11개 제조사의 고객 경험 성과를 이해하고 비교합니다.
구매 전 경험, 제품 경험, 구매 후 경험과 관련된 특정 접점에서의 고객 만족도를 조사합니다.
고객 경험에서 특정 속성의 상대적 중요성을 이해합니다.
임상 지원 및 환자 워크플로우에서 AI/ML 애플리케이션의 사용 현황과 만족도를 조사합니다.
목차(톱라인 보고서)
연구 개요 및 목적
주요 요약
인구통계
진단 영상 제조사 순위
제조사 프로필
Canon Medical Systems(Toshiba)
Carestream
FujiFilm(incl. Hitachi)
GE Healthcare
Hologic
Konica Minolta
Philips Healthcare
Samsung
Shimadzu
Siemens Healthineers
United Imaging
조사 방법
미국 소개
게재 기업
Canon Medical Systems(Toshiba)
Carestream
FujiFilm(incl. Hitachi)
Hologic
Konica Minolta
Philips Healthcare
Samsung
Shimadzu
Siemens Healthineers
United Imaging
순위가 매겨진 터치 포인트
장비 인식
장비에 대한 지식
장비 선택
장비의 무결성
제공되는 서비스
제공되는 지원
만족도와 충성도
KSM
영문 목차
영문목차
This study offers an in-depth analysis of the performance of 11 different manufacturers with a deep dive into how a variety of touch points across the customer journey shapes customer experience scores. We asked 300 diagnostic imaging professionals to evaluate their experiences during specific touchpoints with OEMs, such as product awareness, selection, service, and support. We also asked diagnostic imaging professionals about the usage and satisfaction with AI/ML applications for clinical support and patient workflow.
Study Objectives:
Understand and compare customer experience performance for 11 manufacturers.
Explore customer satisfaction on specific touchpoints associated with the pre-purchase experience, product experience, and post-purchase experience.
Understand the relative importance of specific attributes for customer experience.
Explore usage and satisfaction with AI/ML applications for clinical support and patient workflow.