세계의 스타디움 인공지능 시장 규모 : 제품별, 용도별, 지역별, 범위 및 예측
Global Artificial Intelligence In Stadium Market Size By Product, By Application, By Geographic Scope And Forecast
상품코드 : 1621986
리서치사 : Verified Market Research
발행일 : 2024년 11월
페이지 정보 : 영문 202 Pages
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한글목차

스타디움 인공지능 시장 규모 및 예측

스타디움 인공지능 시장 규모는 최근 몇 년 동안 큰 성장률로 완만한 속도로 성장하고 있으며, 시장 추정 및 예측 기간, 즉 2021년부터 2028년까지 시장이 크게 성장할 것으로 예상됩니다.

투자 수익률 향상, 기술 발전, 스포츠 이벤트의 증가로 인해 스타디움 인공지능 시장의 성장이 가속화되고 있습니다. 이 보고서는 세계 스타디움 인공지능 시장에 대한 종합적인 평가를 제공합니다. 주요 부문, 동향, 시장 촉진요인, 경쟁 환경, 시장에서 중요한 역할을 하는 요인 등을 포괄적으로 분석합니다.

세계 스타디움 인공지능 시장 정의

스포츠 산업에서는 항상 통계와 데이터 분석이 사용되어 왔습니다. 수치화할 수 있는 모든 것은 이미 스포츠에서 측정되고 있으며, 인공지능을 적용할 수 있는 비옥한 땅이 되고 있습니다. 인공지능은 매일 미국에 영향을 미치고 있으며, 스포츠에 미치는 영향도 비교적 안정적입니다. 다음은 AI가 e스포츠 산업에 영향을 미치는 몇 가지 사례를 소개하고자 합니다. 센서 기술과 AI의 결합은 선수들의 기술 향상에 도움이 되고 있습니다. 스포츠 트레이닝 AI는 선수들에게 실시간 피드백을 제공하고, 개인별 맞춤 트레이닝 프로그램을 만들어 각 운동의 효과를 높이기 위해 사용됩니다.

AI의 예측 분석은 스포츠에서 건강과 체력을 향상시키기 위해 사용될 수 있습니다. 웨어러블 앱은 선수의 눈물이나 긴장에 대한 정보를 제공하여 선수의 부상을 예방할 수 있으며, AI는 경기 내내 전술, 전략 및 약점 패턴을 인식할 수 있으며, NBA는 AI를 사용하여 선수의 건강 데이터를 분석하여 부상 및 기타 좌절에 대한 정보를 제공 할 수 있습니다. 팀에 업데이트하는 커넥션 키오스크를 도입했습니다. 인공지능 기반 플랫폼은 선수들의 가상 캐디 역할을 하며, 바람의 방향(충격의 방향) 및 기타 중요한 정보를 입력합니다.

스타디움 인공지능 세계 시장 개요

시장 성장을 촉진하는 주요 요인은 투자 수익률의 증가, 기술 발전, 스포츠 이벤트의 증가입니다. 경기장을 찾는 사람들이 늘어나면서 보다 직관적인 경험을 원하고 있으며, 개최국들은 복합시설의 투자 수익률을 높일 수 있는 새로운 방법을 모색하고 있습니다. 이처럼 경기장과 경기장은 더 이상 최고의 스포츠 경기와 경쟁, 대규모 관중을 위한 장소가 아닙니다. 또한, 기술의 진보를 보여주는 장소이기도 합니다. 점점 더 기술적으로 진보하는 소비자들은 모바일 기기의 업데이트와 통계를 선호하고 있습니다. 또한 경기장은 새로운 수익 창출 방법을 찾아 경기장을 가득 채우고 팬들이 더 많은 지출을 할 수 있도록 유도합니다.

사람들은 경기장에서 클라우드를 통해 직접 영상을 보거나 소셜 미디어에 직접 경기장을 중계할 수 있습니다. 기술이 발전함에 따라 소비자들은 모바일 기기에서 최신 정보와 통계를 선호하게 되었고, 경기장은 수익을 창출하고 경기장을 가득 채우고 팬들이 더 많은 지출을 할 수 있는 새로운 방법을 찾게 되었습니다. 경기장에서 클라우드를 통해 동영상을 시청하거나 경기장을 직접 소셜 미디어에 배포할 수도 있습니다. 전 세계적으로 스포츠 이벤트의 수가 증가함에 따라 사람들은 경기를 실시간으로 시청한 후 TV로 시청하는 경향이 있으며, 이는 스타디움 인공지능 시장의 성장을 촉진하는 요인이 되고 있습니다. 스타디움 인공지능 시장의 가장 큰 도전 과제는 업그레이드를 위한 높은 초기 투자 비용과 투자 수익률의 불확실성입니다.

목차

제1장 세계의 스타디움 인공지능 시장 : 소개

제2장 주요 요약

제3장 VERIFIED MARKET RESEARCH 조사 방법

제4장 스타디움 인공지능 세계 시장 전망

제5장 스타디움 인공지능 세계 시장 : 제품별

제6장 스타디움 인공지능 세계 시장 : 용도별

제7장 스타디움 인공지능 세계 시장 : 지역별

제8장 스타디움 인공지능 세계 시장 : 경쟁 구도

제9장 기업 개요

제10장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

Artificial Intelligence In Stadium Market Size And Forecast

Artificial Intelligence In Stadium Market size is growing at a moderate pace with substantial growth rates over the last few years and is estimated that the market will grow significantly in the forecasted period i.e. 2021 to 2028.

Increasing the return on investment, growing advancements in technology, and increasing the number of sports events are driving the market growth of Artificial Intelligence In Stadium Market. The Global Artificial Intelligence In Stadium Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Artificial Intelligence In Stadium Market Definition

The sports industry has always used statistics and data analysis. Everything that can be quantified has already been measured in sports, making it a fertile land for applying artificial intelligence. Artificial intelligence affects us every day, and its impact on sports is relatively stable. Here are some of the places where AI is impacting the esports industry. The combination of sensor technology and AI helps improve player technology. Sports training AI is used to provide real-time feedback and create personalized training programs for players to enhance the effectiveness of each exercise for each individual.

AI predictive analytics can be used in sports to improve health and fitness. The wearable app can also provide information about the player's tears and tensions, thus preventing athletes from being injured. The AI can recognize patterns of tactics, strategies, and weaknesses throughout the game. The NBA has introduced a Connexion kiosk that uses AI to analyze player health data and update teams for injuries and other setbacks. An artificial intelligence-based platform is a player's virtual caddy that provides input for wind direction-the direction of impact and additional important information.

Global Artificial Intelligence In Stadium Market Overview

The primary factor driving the market growth is the increasing return on investment, growing advancements in technology, and the rising number of sports events. The growing number of people visiting the stadium expect a more intuitive experience, and the host country is also looking for new ways to increase the complex's return on investment. Thus, stadiums and arenas are not just places for the best sports performances, competitions, and large spectators. They are a way to showcase technological advances. Increasingly technologically advanced consumers prefer mobile device updates and statistics. Also, stadiums find new ways to monetize, filling the stadium and forcing fans to spend more.

People can watch the video themselves from the cloud from the stadium and broadcast the arena directly to social media. Consumers with technological advancements prefer updates and stats on their mobile devices, leading stadiums to find newer ways to monetize, fill the stadium, and compel the fans to increase expenditure. They can watch the video from the cloud itself from the stadium and broadcast the arena directly to social media. As the number of sporting events around the globe grows, people tend to watch games live and then on TV, which is the factor driving the market growth of Artificial Intelligence In Stadium Market. The biggest challenges in Artificial Intelligence In Stadium Market are the high initial investment for upgrades and uncertainties in return on investment.

Global Artificial Intelligence In Stadium Market: Segmentation Analysis

The Global Artificial Intelligence In Stadium Market is Segmented on the basis of Product, Application, And Geography.

Artificial Intelligence In Stadium Market, By Product

Based on Product, The market is segmented into Digital Content Management, Stadium & Public Security, Building Automation, Event Management, Network Management, and Crowd Management.

Artificial Intelligence In Stadium Market, By Application

Based on Application, The market is segmented into Government, School, and Others.

Artificial Intelligence In Stadium Market, By Geography

Key Players

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN STADIUM MARKET

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

4 GLOBAL ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN STADIUM MARKET OUTLOOK

5 GLOBAL ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN STADIUM MARKET, BY PRODUCT

6 GLOBAL ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN STADIUM MARKET, BY APPLICATION

7 GLOBAL ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN STADIUM MARKET, BY GEOGRAPHY

8 GLOBAL ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN STADIUM MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

9 COMPANY PROFILES

10 Appendix

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