Real-Time Payments Global Market Opportunities And Strategies To 2033
상품코드:1470322
리서치사:The Business Research Company
발행일:2024년 04월
페이지 정보:영문 305 Pages
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한글목차
세계 실시간 결제 시장은 2018년 62억 4,590만 달러로 평가되었으며, 2023년까지 연평균 34.0% 이상 성장할 것으로 예상됩니다.
현금 없는 경제를 촉진하기 위한 각국 정부의 이니셔티브가 증가하고 있습니다.
현금 없는 경제를 촉진하기 위한 각국 정부의 이니셔티브가 증가함에 따라 실시간 결제 시장의 성장은 역사적인 기간 동안 지속되었습니다. 현금 없는 경제는 금융 거래가 지폐나 실물 화폐가 아닌 디지털 결제 수단으로 이뤄지는 경제를 말합니다. 많은 정부는 투명성을 높이고 현금 의존도를 낮추기 위해 디지털 거래를 장려하고 있습니다. 여기에는 국내 결제 인프라 구축, 규제 기준 설정, 디지털 결제에 대한 인센티브 제공 등이 포함됩니다. 예를 들어, 인도 정부는 2021년 8월 현금 없는 비접촉식 디지털 결제 수단인 e-RUPI를 출시했는데, e-RUPI는 기본적으로 디지털 바우처로, 수혜자는 휴대폰 SMS(단문 메시지 서비스) 또는 QR(Quick Response) 코드로 지급받을 수 있습니다. e-RUPI는 선불 쿠폰이며, 이 쿠폰을 사용할 수 있는 곳이라면 어디서든 사용할 수 있습니다. 이에 따라 각국 정부의 현금 없는 경제를 촉진하기 위한 노력이 활발해지면서 실시간 결제 시장의 성장에 기여하고 있습니다.
목차
제1장 주요 요약
실시간 결제 : 시장의 매력과 거시경제 상황
제2장 목차
제3장 테이블 리스트
제4장 도표
제5장 보고서 구성
제6장 시장 특징
일반적인 시장의 정의
요약
실시간 결제 시장 정의와 세분화
시장 세분화 : 컴포넌트별
솔루션
서비스
시장 세분화 : 유형별
P2P
P2B
B2P
기타 유형
시장 세분화 : 기업 규모별
중소기업
대기업
시장 세분화 : 전개 형태별
클라우드
온프레미스
시장 세분화 : 최종사용자별
소매업 및 E-Commerce
정부 및 유틸리티
헬스케어
통신 및 IT
여행 및 호스피탈리티
은행/금융서비스/보험(BFSI)
기타 최종사용자
제7장 주요 시장 동향
제8장 실시간 결제 시장 - 거시경제 시나리오
COVID-19의 실시간 결제 시장에 대한 영향
우크라이나 전쟁이 실시간 결제 시장에 미치는 영향
고인플레이션이 실시간 결제 시장에 미치는 영향
제9장 세계 시장 규모와 성장
시장 규모
시장 성장 실적, 2018-2023
시장 성장 촉진요인, 2018-2023
시장 성장 억제요인, 2018-2023
시장 성장 예측, 2023-2028, 2033F
시장 성장 촉진요인, 2023-2028
시장 성장 억제요인, 2023-2028
제10장 세계의 실시간 결제 시장 세분화
세계의 실시간 결제 시장, 컴포넌트별, 실적과 예측, 2018-2023, 2028F, 2033F
세계의 실시간 결제 시장, 전개 형태별, 실적과 예측, 2018-2023, 2028F, 2033F
세계의 실시간 결제 시장, 최종사용자별, 실적과 예측, 2018-2023, 2028F, 2033F
세계의 실시간 결제 시장, 기업 규모별, 실적과 예측, 2018-2023, 2028F, 2033F
세계의 실시간 결제 시장, 유형별, 실적과 예측, 2018-2023, 2028F, 2033F
제11장 실시간 결제 시장, 지역별·국가별 분석
세계의 실시간 결제 시장(지역별), 실적과 예측, 2018-2023, 2028F, 2033F
세계의 실시간 결제 시장(국가별), 실적과 예측, 2018-2023, 2028F, 2033F
제12장 아시아태평양 시장
제13장 서유럽 시장
제14장 동유럽 시장
제15장 북미 시장
제16장 남미 시장
제17장 중동 시장
제18장 아프리카 시장
제19장 경쟁 구도와 기업 개요
기업 개요
Mastercard Incorporated
기업 개요
제품 및 서비스
비즈니스 전략
재무 실적
Visa Inc.
기업 개요
제품 및 서비스
비즈니스 전략
재무 실적
Fiserv Inc.
기업 개요
제품 및 서비스
비즈니스 전략
재무 실적
PayPal Holdings, Inc.
기업 개요
제품 및 서비스
비즈니스 전략
재무 실적
Fidelity National Information Services, Inc.(FIS Inc.)
기업 개요
제품 및 서비스
비즈니스 전략
재무 실적
제20장 세계의 실시간 결제 시장 경쟁 벤치마킹
제21장 세계의 실시간 결제 시장 경쟁 대시보드
제22장 주요 인수합병(M&A)
Visa Inc Acquired Prosa
Equiti Group Acquired Cloud Invest
Razorpay Acquired Ezetap
Fidelity National Information Services(FIS) Acquired Payrix
Mastercard Inc Acquired Arcus FI
Nium Acquired Ixaris
Visa Inc Acquired Currencycloud
제23장 기회와 전략
2028년 세계 실시간 결제 시장-가장 새로운 기회를 제공하는 국가
2028년 세계 실시간 결제 시장-가장 새로운 기회를 제공하는 부문
2028년 세계 실시간 결제 시장-성장 전략
시장 동향에 근거한 전략
경쟁 전략
제24장 실시간 결제 시장, 결론 및 제안
결론
추천 사항
제25장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
Real-time payments refer to payment services taking place between bank accounts that are initiated, cleared and settled within seconds, at any time of the day or night. These payments are processed immediately and continuously, 24/7, unlike traditional payment systems, which can take hours or even days to complete transactions.
The real-time payments market consists of sales, by entities (organizations, sole traders and partnerships), of real-time payments services that enable the instant transfer of funds from one bank account to another.
The global real-time payments market was valued at $6,245.9 million in 2018 which grew till 2023 at a compound annual growth rate (CAGR) of more than 34.0%.
Growing Initiatives Taken By Governments To Promote Cashless Economy
The growing initiatives taken by governments to promote a cashless economy supported the growth of the real-time payments market during the historic period. A cashless economy is the one in which financial transactions are not done with banknotes or physical currency but via digital modes of payment. Many governments are promoting digital transactions to enhance transparency and reduce the reliance on cash. This can involve developing national payment infrastructures, setting regulatory standards or offering incentives for digital payments. For instance, in August 2021, the Government of India launched a digital payment method, e-RUPI, a cashless and contactless digital payment method. e-RUPI is essentially a digital voucher that a beneficiary receives by SMS (Short Message Service) or a QR (Quick Response) code on his phone. It is a pre-paid coupon that can be used at any location that takes it. Therefore, growing initiatives taken by governments to promote a cashless economy contributed to the real-time payments market growth.
Development And Adoption Of Application Programming Interfaces (APIs)
Companies operating in the real-time payments market are focusing on the development and adoption of application programming interfaces (APIs) specifically designed for real-time payments to incorporate these systems into their platforms more easily. For instance, in October 2023, Instant Cash, a UAE-based company, introduced the IC API, a new open application programming interface platform, to make the process of adding money transfer options for its global clientele easier. The newly announced Open API platform (IC API) is expected to streamline the integration of money transfer services and offers in general, particularly for digital partners and collaborators. The goal of this process is to improve end users' and customers' access to security and efficiency with respect to money transactions.a Additionally, in February 2023, Finzly, a US-based cloud-based payments platform for banks, introduced an application programming interface (API) connection, enabling developers to use the new United States rapid payment rail. Finzly now makes the FedNow Service accessible to developers working at platforms, financial technology companies and financial institutions.
The global real-time payments market is fairly fragmented, with a large number of players operating in the market. The top ten competitors in the market made up to 27.3% of the total market in 2022
Real-Time Payments Global Market Opportunities And Strategies To 2033 from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global real-time payments market as it emerges from the COVID-19 shut down.
Reasons to Purchase
Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 15 geographies.
Understand how the market is being affected by the coronavirus and how it is likely to emerge and grow as the impact of the virus abates.
Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
Identify growth segments for investment.
Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
Understand customers based on the latest market research findings.
Benchmark performance against key competitors.
Utilize the relationships between key data sets for superior strategizing.
Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high-quality data and analysis.
Where is the largest and fastest-growing market for real-time payments? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The real-time payments market global report from The Business Research Company answers all these questions and many more.
The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market's history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider real-time payments market; and compares it with other markets.
The report covers the following chapters
Introduction And Market Characteristics: Brief introduction to the segmentations covered in the market, definitions and explanations about the segment by component, by type, by enterprise size, by deployment and by end users market.
Key Trends: Highlights the major trends shaping the global market. This section also highlights likely future developments in the market.
Macro-Economic Scenario: The report provides an analysis of the impact of the COVID-19 pandemic, impact of the Russia-Ukraine war and impact of rising inflation on global and regional markets, providing strategic insights for businesses in the real-time payments market.
Global Market Size And Growth: Global historic (2018-2023) and forecast (2023-2028, 2033F) market values and drivers and restraints that support and control the growth of the market in the historic and forecast periods.
Regional And Country Analysis: Historic (2018-2023) and forecast (2023-2028, 2033F) market values and growth and market share comparison by region and country.
Market Segmentation: Contains the market values (2018-2023) (2023-2028, 2033F) and analysis for each segment by component, by type, by enterprise size, by deployment and by end users in the market. Historic (2018-2023) and forecast (2023-2028) and (2028-2033) market values and growth and market share comparison by region market.
Regional Market Size And Growth: Regional market size (2023), historic (2018-2023) and forecast (2023-2028, 2033F) market values and growth and market share comparison of countries within the region. This report includes information on all the regions Asia-Pacific, Western Europe, Eastern Europe, North America, South America, Middle East and Africa and major countries within each region.
Competitive Landscape: Details on the competitive landscape of the market, estimated market shares and company profiles of the leading players
Key Mergers And Acquisitions: Information on recent mergers and acquisitions in the market covered in the report. This section gives key financial details of mergers and acquisitions, which have shaped the market in recent years.
Market Opportunities And Strategies: Describes market opportunities and strategies based on findings of the research, with information on growth opportunities across countries, segments and strategies to be followed in those markets. business to be gained by competitors in the next five years.
Conclusions And Recommendations: This section includes recommendations for real time payments providers in terms of product/service offerings geographic expansion, marketing strategies and target groups.
Appendix This section includes details on the NAICS codes covered, abbreviations and currencies codes used in this report.
Markets Covered:
1) By Component: Solutions; Services
2) By Type: Person-To-Person (P2P); Person-To-Business (P2B); Business-To-Person (B2P)
3) By Enterprise Size: Small And Mid-Size Enterprises (SMES); Large Enterprises
4) By Deployment: Cloud; On-Premises
5) By End Users: Retail And E-Commerce; Government And Utilities; Healthcare; Telecom And It; Travel And Hospitality; BFSI; Other End-Users
Companies Mentioned: Mastercard Incorporated; Visa Inc.; Fiserv, Inc.; PayPal Holdings, Inc.; Fidelity National Information Services, Inc. (FIS Inc.)